عطر کنزو جانگل (کنزو جنگل) زنانه Kenzo‎ Jungle

3,565,000 تومان

(دیدگاه کاربر 1)

عطر کنزو جانگل الفنت (کنزو جنگل الفانت) Kenzo‎ Jungle Elephant

  • عطری ملایم
  • با نت های غالب ادویه گل میخک، هل، وانیل، زیره سبز
  • مناسب جهت استفاده در تمامی فصول سال

    عطر زنانه جانگل الفنت از خانه عطر کنزو، در گروه بویایی عطرهای آمبری ادویه ای توسط Dominique Ropion طراحی و در سال 1996 روانه ی بازار شد. جانگل الفنت، از دسته عطرهای ملایم بوده، لذا این عطر زنانه مناسب تمام فصول سال می باشد. گالری مارسلا، به عنوان مرجعی معتبر جهت خرید ادکلن اورجینال، عطر Kenzo‎ Jungle Elephant را با فاکتور رسمی و ضمانت نامه ی اصالت کالا تقدیم می نماید.

موجود در انبار

تعداد:
تخفیف دار شد خبرم کن!
دسته: ,
برند:Kenzo
توضیحات

بررسي، مشاهده قيمت و خريد عطر (ادکلن) کنزو جانگل الفنت (کنزو جنگل الفانت) Kenzo‎ Jungle Elephant اصل

عطر زنانه کنزو جانگل الفنت دارای رایحه ی مست کننده و مجلل و احیا کننده حس جنگل و طبیعت است که ما را به یک سفر عجیب و غریب می برد. این عطر در سال 1996 توسط Dominique Ropion تولید و روانه بازار گردید. برند ادکلن Kenzo Jungle نام اول تمام بوتيك‌ هاي پاریس است.

این محصول Kenzo از نت های نارنگي، هل، زيره و ميخك شروع شده و در ادامه تركيبي خاص از تكه‌هاي هلو، گل يلانگ يلانگ، شيرين بيان، گل ختايي وجود دارد و تركيبات وانيل، نعناع هندي و عنبر نيز در آن بكار رفته است.

به عقیده کارشناسان گیفت گالری و سایر کاربران اینترنتی این عطر کنزو به جرات ماندگارترین و با پخش بو ترین محصول این مجموعه می باشد. برای خرید ادکلن کنزو جانگل الفنت (کنزو جنگل الفانت) زنانه Kenzo‎ Jungle Elephant میتوانید از سایت مارسلا اقدام کنید.


برچسب های مرتبط:

ادکلن کنزو جانگل الفنت | کنزو جنگل الفانت ادوپرفیوم زنانه | عطر کنزو جنگلی

توضیحات تکمیلی
نظرات (1)

1 دیدگاه برای عطر کنزو جانگل (کنزو جنگل) زنانه Kenzo‎ Jungle

  1. گالری مارسلا

    کنزو جانگل الفنت (کنزو جنگل الفانت) عطری است با آکوردهای غالب ادویه ای گرم، ادویه ای فرش و وانیلی. این عطر مناسب استفاده روزانه و شبانه بوده و امتیاز ماندگاری این عطر از نظر کارشناسان مارسلا 5 از 5 و پخش بوی آن 5 از 5 می باشد. گالری مارسلا Kenzo‎ Jungle Elephant را با فاکتور رسمی و ضمانت اصالت تقدیم می نماید.

دیدگاه خود را بنویسید

قیمت خرید عطر (ادکلن) کنزو جانگل الفنت (کنزو جنگل الفانت) زنانه Kenzo‎ Jungle Elephant
عطر کنزو جانگل (کنزو جنگل) زنانه Kenzo‎ Jungle

موجود در انبار

تعداد: