عطر لانوین می زنانه Lanvin Me Lanvin

3,265,000 تومان

(دیدگاه کاربر 1)

عطر لانوین می Lanvin Me Lanvin

  • عطری ملایم
  • با نت های غالب بلوبری، شیرین بیان، چوب صندل، گل مریم
  • مناسب جهت استفاده در تمامی فصول سال

عطر زنانه می از خانه عطر لانوین، در گروه بویایی عطرهای روایح گلی توسط Domitille Michalon Bertier طراحی و در سال 2013 روانه بازار شد. ادکلن زنانه می، از دسته عطرهای ملایم بوده، لذا این عطر زنانه مناسب تمامی فصول سال می باشد. گالری مارسلا، به عنوان مرجعی معتبر جهت خرید ادکلن اورجینال، Lanvin Me Lanvin را با فاکتور رسمی و ضمانت نامه ی اصالت کالا تقدیم می نماید.

فقط 1 عدد در انبار موجود است

تعداد:
تخفیف دار شد خبرم کن!
دسته: ,
برند:Lanvin
توضیحات

بررسي، مشاهده قيمت و خريد عطر (ادکلن) لانوین می Lanvin Me Lanvin اصل

خرید عطر (ادکلن) لانوین می زنانه Lanvin Me Lanvin اصل

شکل شیشه این عطر برگرفته از تزئینی است با تکه ای از جواهر، که دارای درخشندگی و شکل منحنی بسیار جذاب و ساده ای می باشد که آن را به محصولی بسیار منحصر به فرد از کمپانی Lanvin تبدیل کرده است و زیبایی و جذابیت را برای فردی که از آن استفاده می کند و این عطر را به همراه دارد به ارمغان آورده است.

این عطر دارای رایحه بسیار دوست داشتنی از گل ها و میوه ها می باشد و رایحه ای کاملا زنانه دارد که به طرفداران این رایحه تقدیم شده است. طراحی شیشه این عطر را Alber Elbaz برعهده داشته است که به همراه Domitille Bertier که طراح رایحه آن است این اثر دوست داشتنی را خلق نموده اند.

Alber Elbaz بیان می کند که Lanvin Me فراتر از یک عطر است و سراسر داستانی است که هر لحظه از آن بیانگر احساسات و عواطف است همانند یک ملودی جذاب و شنیدنی. نت های تشکیل دهنده این عطر عبارتند از نارنج، زغال اخته، شیرین بیان، گل مریم، رز و چوب صندل. 

نوع بسته بندی این عطر به گونه ایست که به عقیده مارسلا گزینه بسیار مناسبی برای هدیه دادن است مخصوصا با شکل ربان طلایی رنگی که به دور جعبه کشیده شده است. همچنین زنجیر بسیار زیبایی که به دور گلوگاه بطری قرار دارد این ویژگی را تقویت می کند. این عطر در حجم های 30 ، 50 و 80 میل و به صورت Eau De Parfum ارائه شده است. عطر Lanvin Me محصول سال 2013 کمپانی Lanvin می باشد.


برچسب های مرتبط: 

 لانوین می ادوپرفیوم زنانه | ادکلن لانوین می

توضیحات تکمیلی
طبع

حجم

نت پایه

نت اولیه

نت میانی

جنسیت

نوع عطر (غلظت)

بهترین فصل استفاده

ماندگاری عطر

پخش بو

رایحه فرعی

کشور مبدا برند

سال معرفی به بازار

گارانتی

گروه بویایی

طراح (سازنده) عطر

نظرات (1)

1 دیدگاه برای عطر لانوین می زنانه Lanvin Me Lanvin

  1. گالری مارسلا

    لانوین می زنانه عطری است با آکوردهای غالب میوه ای، ادویه ای ملایم و روایح شیرین. این عطر مناسب استفاده روزانه و شبانه بوده و امتیاز ماندگاری این عطر از نظر کارشناسان مارسلا 4 از 5 و پخش بوی آن 3 از 5 می باشد. گالری مارسلا Lanvin Me Lanvin را با فاکتور رسمی و ضمانت اصالت تقدیم می نماید.

دیدگاه خود را بنویسید

قیمت خرید عطر (ادکلن) لانوین می زنانه Lanvin Me Lanvin
عطر لانوین می زنانه Lanvin Me Lanvin

فقط 1 عدد در انبار موجود است

تعداد: