عطر کنزو جنگل (جانگل) هوم مردانه Kenzo Jungle Homme

3,059,000 تومان

(دیدگاه کاربر 2)

موجود

تعداد:
تخفیف دار شد خبرم کن!
دسته: ,
برند:Kenzo
توضیحات

بررسي، مشاهده قيمت و خريد عطر (ادکلن) کنزو جنگل (جانگل) هوم Kenzo Jungle Homme اصل

از کوههای Mato Grosso تا جنگلهای لبنان، از اقیانوس اطلس تا اقیانوس هند و جاده های Siam با هر نفسی خاطره ی این عطر به یاد ماندنی در زمین و هوا به گردش در می آید. ادکلن برند Kenzo Jungle عطری چوبی و جنگلی است که در سال 1996 طراحی و توسط کمپانی Kenzo تولید شده است.
اين محصول شركت Kenzo توليد سال 1996 است. تركيبات به كار رفته در آن ليمو شيرين، ترنج و چوب دارچين در گروه عصاره‌هاي اصلي، عنبر، هل، فلفل سياه، جوز، گل ميخك در قلب آن و تركيبات پايه‌اي چوب سدر و صندل خس خس، گل عسل بند، عود نيز كه در پايه بيشتر رايحه‌ها است نيز در آن به كار رفته است.
مارسلا این عطر را مناسب جلسات و مراسم رسمی می داند. ادکلن مردانه کنزو جنگل (جانگل) یا Kenzo Jungle Homme یکی از بهترین محصولات این برند در سایت مارسلا است.


برچسب های مرتبط:

ادکلن کنزو جنگل هوم | کنزو جانگل هوم ادوتویلت مردانه

توضیحات تکمیلی
طبع

حجم

نت پایه

نت اولیه

نت میانی

جنسیت

نوع عطر (غلظت)

بهترین فصل استفاده

ماندگاری عطر

پخش بو

رایحه فرعی

کشور مبدا برند

سال معرفی به بازار

گارانتی

گروه بویایی

طراح (سازنده) عطر

نظرات (2)

2 دیدگاه برای عطر کنزو جنگل (جانگل) هوم مردانه Kenzo Jungle Homme

  1. Reza Khosravi

    این عطر را با بچکد 7z01 تولید سال 2017 تحویل گرفتم .

    بوی عطر با اولین سری که وارد ایران شده بود و در بازار کویتی های واقع در بازار بزرگ تهران تست کرده بودم از نظر رایحه کاملا یکسان هست و با اینکه از نوع ادوتویلت ساخته شده ، پخش و ماندگاری خوبی داره ، حدود 1 تا 2 ساعت پخش مشخص حتی در مهمونی و حدود 4 تا 5 ساعت ماندگاری قابل تشخیص روی پوست .

    بوی عطر از نوع روایح خوراکی با طبع گرم و طعم تلخ و کمی شیرین چوبی ادویه ای با مقداری روایح صمغی و گیاهی هست که شبیه فضای داخلی جنگلهای ارتفاعات تپه نوشهر در هوای گرم و مرطوب و مناطق مشابه اون هست ، بویی گرم و مرطوب و کمی اسپایسی که از نظر من بوی خوبی داره و مناسب 30 سال به بالا برای مهمونی یا مراسم رسمی ، و البته خودم بشخصه در هر زمان و موقعیتی استفاده میکنم بخصوص مواقع تنهایی یا حتی قبل از خواب جهت آرامش روحی و جسمی .

  2. گالری مارسلا

    عطر کنزو جنگل (جانگل) هوم عطری است با آکوردهای غالب ادویه ای گرم، چوبی و ادویه ای فرش. این عطر مناسب استفاده روزانه و شبانه بوده و امتیاز ماندگاری این عطر از نظر کارشناسان مارسلا 3 از 5 و پخش بوی آن 3 از 5 می باشد. گالری مارسلا Kenzo Jungle Homme را با فاکتور رسمی و ضمانت اصالت تقدیم می نماید.

دیدگاه خود را بنویسید

قیمت خرید عطر کنزو جنگل (جانگل) هوم مردانه Kenzo Jungle Homme
عطر کنزو جنگل (جانگل) هوم مردانه Kenzo Jungle Homme

موجود

تعداد: