عطر مون بلان لجند ۲۰۱۴ مردانه Mont Blanc Legend Special Edition 2014

این محصول در حال حاضر موجود نیست

عطر (ادکلن) مون بلان لجند ۲۰۱۴ Mont Blanc Legend Special Edition 2014 

خطا: فرم تماس پیدا نشد.

موجود شد خبرم کن!
تخفیف دار شد خبرم کن!
دسته: ,
برند:Mont Blanc
توضیحات

خرید عطر (ادکلن) مون بلان لجند ۲۰۱۴ مردانه Mont Blanc Legend Special Edition 2014 اصل

خرید عطر (ادکلن) مون بلان لجند ۲۰۱۴ مردانه Mont Blanc Legend Special Edition 2014 اصل

در اولین سالگرد تولید ادکلن خارق العاده Legend ، کمپانی Mont Blanc محصول خنک تر و بسیار خاص تر خود را در سال 2012 با نام Legend Special Editon تولید کرد . این عطر دارای ترکیبات خنک و شاداب کننده است و نشاط را در گرمای تابستان به شما هدیه می دهد . این محصول افسانه ای مخصوص مردان مدرن و امروزی است . نت های تشکیل دهنده این عطر را در ابتدا زنجبیل ، ترنج ، پرتقال و نعناع تشکیل می دهد . در نت میانی رز ، یاسمن و اسطوخودوس قرار دارد و نت پایانی این عطر را چوب صندل ، عنبر ، بلوط و دانه تونکا تشکیل می دهد .

به عقیده کارشناسان گیفت گالری و سایر خبرگان عطر و ادکلن بوی اوليه اين عطر بوي بسيار خنك و شاداب و نعناء گونه می باشد به همراه بوي ترش و خنك مركبات كه بوي بسيار خوب و طبيعي دارد و حس سرزندگي به آدم دست می دهد . در ادامه بوي نعناء به مرور محو ميشود و بوي مركبات خيلي ضعيف در حاشيه قرار ميگيرند و شما يک بوي نسبتا شيرين و بويي شبيه به خربزه رو حس ميكنيد . شيريني عطر خيلي كمه و اصلا توي ذوق نميزند ، پخش بو و ماندگاري خوبي دارد و از نسخه اصلي خيلي بهتر می باشد .

توضیحات تکمیلی
نظرات (0)

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “عطر مون بلان لجند ۲۰۱۴ مردانه Mont Blanc Legend Special Edition 2014”