عطر جووی پاریس پرایوت لیبل مردانه/زنانه Jovoy Paris Private Label

14,145,000 تومان

(دیدگاه کاربر 2)

موجود

توضیحات

خرید عطر (ادکلن) جووی پرایوت لیبل Jovoy Paris Private Label اصل

خرید عطر ادکلن جووی پرایوت لیبل Jovoy Paris Private Label اصل

عطر ادکلن جووی پرایوت لیبل Jovoy Paris Private Label عطری با وقار و استثنائی

خانه ی عطر جووی ( ژوی ) در سال 1923 در فرانسه تأسیس شد و شروع به ساختن عطرهای دست ساز و نیش کرد. ” پرایوت لیبل ” از خانه عطرسازی جووی، با عنوان عطری گرم، تلخ، دودی و رسمی در سال 2011 با طراحی ” سیسیل زاروکیان ” به دنیای عطر معرفی شد. این عطر با امضاى بويايىِ سهمگين و غبارآلود خود، شايد ترسيم كننده مسير پر فراز و نشيب خانه عطرسازى “JOVOY” باشد. رايحه اى كه در ميان آشفتگى خود در جستجوى وقارى است كه روزگارى از دست رفته است . “پرايوت ليبل” هم آتش زير خاكستر است و هم التيامى بر زخم هاى قديمى. این عطر مهر تائيدى بر شايستگى هاى اين خانه فاخر عطرسازى است تا جايى كه آقاى فرنچایس هنین به عنوان احياگر اين برند، از آن به عنوان رايحه شخصى خود نام مى برد.

پرایوت لیبل با شخصیت یاغی و سرکش با قدرت مهارنشدنی، روایح ساخته شده را به چالش میکشد. همانند پادشاهی در بین عطرها، سرکش و مغرور که بی قانونی را بر نمی تابد! این عطر با نگاهی نافذ و چهره ای متفکر و عمیق، با دنیایی از ناگفته ها و داستان ها ، از قدرت خود سخن میگوید اما غم نهفته در هرم رایحه ی خود را بازگو میکند. عطر آرزو و خواسته ها که در زیر لایه های تاریک و غبار آلود گذشت زمان و بازی های روزگار مدفون شدند و حالا منزوی و گوشه گیر با شخصیتی درونگرا روزها را سپری میکند. این عطر كاراكتر فردى متشخص و با وقار است كه سعى مى كند افكار پريشان خود را كه غرق در تشويش است پنهان كند.

به عقیده کارشناسان مارسلا و کاربرانی که از جووی پرایوت لیبل استفاده کرده اند بهترین فصل استفاده از این عطر پاییز، زمستان میباشد.


روایح و نت های به کار رفته در عطر جووی  پرایوت لیبل مردانه/زنانه Jovoy Paris Private Label

جووی پرایوت لیبل تقابل نعناع هندى (پچولى) بالزاميكى و وتیور خاكى است؛ اتمسفرى تلخ، دودى و خاكى برگرفته از آكوردهاى چوبى، صمغى، خاكى و چرمى ارمغان اين محصول برند “جووى” است. خانم “سیسیل زاروکیان” از نت پاپيروس در جهت تعديل اين هجمه تلخى بهره مى برد. چرم نيز كه در اين رايحه نقش كليدى را ايفا مى دارد با گذشت زمان خودنمايى مى كند. نت هاى خس خس، نعناع هندى و چرم رفته رفته در بستر عطر به بلوغ مى رسند و رايحه اى غنى را شكل مى دهند. آكورد ادويه اى نيز با قدرت تحليل رفته قابل استشمام است.

نت های آغازین جووی پرایوت لیبل با رایحه ای از نتهای خس خس , پاپیروس و چرم شروع میشود….

پس از آن نت های میانی شامل چوب صندل سفید و نعناع هندی خودنمایی کرده و در نهایت روایحی بی نظیر از لابدانیوم خاص فرانسوی شما را شگفت زده خواهد کرد.

توضیحات تکمیلی
طبع

حجم

نت پایه

نت اولیه

نت میانی

جنسیت

نوع عطر (غلظت)

بهترین فصل استفاده

ماندگاری عطر

پخش بو

رایحه فرعی

کشور مبدا برند

سال معرفی به بازار

گارانتی

گروه بویایی

طراح (سازنده) عطر

نوع برند

نظرات (2)

2 دیدگاه برای عطر جووی پاریس پرایوت لیبل مردانه/زنانه Jovoy Paris Private Label

  1. بهروز نیک نفس

    بهترین تلخ دنیا

  2. حسینی

    اگه دنبال یک عطر خاص با رایحه چوبی برای فصل پاییز و زمستان هستین Jovoy Paris Private Label یک انتخاب عالی است .

دیدگاه خود را بنویسید

عطر جوووی پاریس پرایوت لیبل مردانه/زنانه Jovoy Paris Private Label
عطر جووی پاریس پرایوت لیبل مردانه/زنانه Jovoy Paris Private Label

موجود