دسته‌بندی نشده

آیا میدانید دلیل محبوبیت کفش های اسکیچرز (اسکچرز) چیست؟

آیا میدانید دلیل محبوبیت کفش های اسکیچرز (اسکچرز) Skechers چیست؟

معرفی برند اسکچرز (اسکیچرز):

اسکیچرز Skechers برندی است آمریکایی و از جمله فعالان صنعت کفش و پوشاک که به سبب راحتی بی نظیر تولیداتش، شهرتی جهانی دارد‏‏.‏‏ این برند توسط رابرت گرینبرگ و پسرش مایکل در سال ۱۹۹۲ میلادی در ایالت کالیفرنیای آمریکا تاسیس شد.
اسکچرز ابتدا در آمریکا با فعالیت در زمینه‌ی محصولات مرتبط با مد و فشن بر سر زبان‌ها افتاد و کم‌کم به حوزه‌ی تولید کفش‌های حرفه‌ای دویدن ورود پیدا کرد و اتفاقا در این زمینه هم بسیار درخشان ظاهر شد.

با تولید اولین سری کفش های ورزشی و بوت، این برند به سرعت به شهرتی باورنکردنی دست یافت‏‏.‏‏‏‏

%da%a9%d9%81%d8%b4-%d8%a7%d8%b3%da%a9%db%8c%da%86%d8%b1%d8%b2-%d8%a7%d8%b5%d9%84

چرا اسکچرز به یکباره به محبوبیت بسیار بالایی رسید؟

همانطور که میدانید قبل از تولید کفش های اسکیپچرز کفش های ورزشی موجود در بازار به سرعت از شکل اولیه خود خارج میشدند و به کمر و پا آسیب می رساندند اما اسکیچرز با تولید کفش های مرغوب و سبک توانست بر این مشکل غلبه کند و خیلی زود به عنوان برندی محبوب و بسیار پر طرفدار در سراسر دنیا شناخته شود.

همچنین استفاده از بالشتک های تزریقی Eva  در زیره این کفش ها موجب افزایش دوام کفش و جذب شوک حین راه رفتن می شود و باعث میشود ضربات و فشارهایی که با کف پا در هنگام دویدن یا پیاده روی وارد میشود به زانوها و کمر انتقال پیدا نکند و در نتیجه آسیب های ناشی از آن را بر بدن کاهش می دهد.

از طرفی کفش های طبی این برند ورزشی با ظاهری زیبا و عملکردی فوق العاده دارای طرفداران بسیاری است این کفش ها با رویه نرم پارچه و زیره ای پلاستیکی و کاملا انعطاف پذیر موجب ایجاد راحتی حین راه رفتن می شود. طوریکه به دلیل طراحی عالی و سبکی بسیار زیاد کفشهای این برند پاها درون آنها آنقدر راحت هستند که احساس میکنید چیزی نپوشیده اید.

بسیاری از دوندگان و ورزشکاران معروف و موفق از کفش‌های اسکچرز استفاده می‌کنند و همین موضوع نیزمی‌تواند دلیل قابل قبولی بر کیفیت تولیدات این برند باشد.

تکنولوژی فوم حافظه دار (Memory Foam) در کفی های اسکچرز

تکنولوژی فوم حافظه دار ( Memory Foam) یکی از نقات قوت کفشهای اسکیچرز میباشد که مدت زمان کمی پس از معرفی آن بسیار محبوب و پرطرفدار شد و سریعا رشد کرد و سرانجام بعنوان عضو جدا ناپذیر کفش های اسکیچرز درآمد.

قبل از معرفی این تکنولوژی کفش ها خیلی راحت و نرم نبودند و پس از مدتی برای افرادی که پیاده روی های طولانی داشتند باعث ایجاد کمر درد و پادرد می شدند. اسکیچرز با دیدن این مشکل ، در پی رفع آن برآمد و تکنولوژی منحصربفرد فوم حافظه دار را معرفی کرد. فوم حافظه دار مانند بالشتی برای پاهای شما می باشد، این فوم ساخته شده از پلی ورتان است.

ویژگی منحصر به فرد مموری فوم این است که مطابق پای شما شکل و فرم میگیرد، به نحوی که پس از چند قدم راه رفتن کاملا قالب پا شده و گودی کف پا را پر می کند و از وارد شدن فشار به پاها و کمر جلوگیری می کند بطوریکه گویی کفشی در پا ندارید و روی هوا راه می روید. این کفی ها بسیار منعطف و نرم هستند و با پر کردن گودی کف پا، حداکثر راحتی را فراهم می کنند.

مموری فوم ها خو از دو تکنولوژی دیگر نیز بهره میبرند که بسته به نوع کفش از یک یا هر دوی آنها استفاده می شود:

  • Air Cooled: که موجب افزایش جریان هوای درون کفش می شود
  • Gel Infused: که موجب ایجاد تعادل و راحتی کامل می شوند

کلیپ زیر تکنولوژی مموری فوم را به شما نمایش میدهند:

 

اسکچرز، یکی از محبوب ترین کفش های طبی دنیا

به دلیل تکنولوژی های به کار رفته در ساخت زیره و کفی کفش های اسکیچرز که در بالا ذکر شد، این برند به یکی از محبوب ترین برندهای طبی دنیا در صنعت کفش تبدیل شده و توسط پزشکان به افرادی که آرتروز،پا درد و کمر درد دارند توصیه می شود.

دکمه بازگشت به بالا