دانستنیها و راهنمای خرید

سوالات و ابهامات در مورد خرید آرماف کلاب دی نویت اینتنس (کلاب د نایت اینتنس) مردانه

Armaf club de nuit intense Men

پاسخ به سوالات و ابهامات در مورد خرید آرماف کلاب دی نویت اینتنس (کلاب د نایت اینتنس) Club De nuit Intense مردانه

لازم به گفتن نیست که کرید اونتوس از محبوبترین و بهترین عطرهای مردانه در دنیاست با رایحه ای بسیار استثنائی و لاکچری! ولی قیمت بسیار بالای این عطر باعث شده که کاربران توجه خاصی به مشابهات این عطر افسانه ای پیدا کنند. برندهای مختلفی سعی در تولید و ارائه ی نزدیک ترین رایحه و کیفیت به کرید اونتوس را داشتند از جمله مارک جوزف، ریو، فرگرنس ورو، آرماف و …همچنین شما می توانید برای بررسی قیمت ادکلن کلاب د نایت به سایت مارسلا مراجعه کنید.

اما…

با ورود آرماف کلاب دی نویت اینتنس مردانه Armaf Club De nuit Intense توجه بسیاری از کاربران علاقمند به رایحه ی افسانه ای کرید اونتوس، به برند آرماف و عطر فوق العاده اش جلب شد، و خیلی زود حتی عطربازهای خبره هم اقدام به تهیه ی آرماف کلاب د نایت مردانه برای تکمیل تر بودن کلکسیون خود کردند. رایحه ای بسیار نزدیک و مشابه و فوق العاده با کیفیت که کمتر کسی میتوانست ایرادی به شباهت کلاب دی نویت اینتنس با کرید اونتوس بگیرد…

عطر ادکلن آرماف کلاب دی نویت اینتنس Armaf club de nuit intense

کلاب دی نویت اینتنس رفته رفته معروف و محبوبتر شد و به فروش فوق العاده بالا و باور نکردنی از اواسط سال ۲۰۱۶ به بعد دست یافت. و محبوبیت این عطر و تغییراتی که در این سالها تا کنون آرماف کلاب دی نویت داشته باعث شده که کاربران مارسلا سوالات زیادی در مورد این عطر کم نظیر داشته باشند که سعی کردیم جمع بندی از سوالات این عزیزان در سالهای اخیر رو اینجا عنوان کنیم تا تصمیم گیری بهتری برای انتخاب یا خرید آرماف کلاب دی نویت اینتنس بتونن داشته باشن.

این مقاله هر چند ماه یکبار با توجه به سوالات و ابهامات کاربران بروزرسانی میشود

  • آیا کیفیت نسخه های مختلف آرماف کلاب دی نویت اینتنس تولید شده در سال ۲۰۱۶، ۲۰۱۷ ، ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ با هم متفاوت هستند؟

با توجه به نظرات کاربران سایت، بین بچ کد های تولید ۲۰۱۶ و سالهای بعدی اندک اختلافی وجود داره و تا حدودی بچ کد ۲۰۱۶ از نظر پخش و ماندگاری بالاتر از سالهای بعدش هست. ولی نه اونطوری که بگیم بچ کدهای سال بعد اونقدر محسوس افت داشتن که باید از خرید این عطر بی نظیر صرف نظر کرد! کاربرانی که بچ های ۲۰۱۷ ، ۲۰۱۸ یا ۲۰۱۹ رو هم تهیه کردن بسیار راضی بودن و اغلب بازهم بچ کدهای جدیدترش رو خریداری کردن. و ما به شدت توصیه میکنیم با توجه به اینکه تولیدات قدیمی کمیاب یا حتی نایاب هستن، و اینکه واقعا تفاوت بین سالهای ساخت اونقدر زیاد نیست، لذا صرفا به دلیل تاریخ تولید، شانس امتحان این عطر عالی رو از دست ندین.

البته در این مورد برخی فروشنده ها کمی غلو میکن که تولید فلان سال رو گرونتر از سال دیگه بفروشن که باز هم به عرض میرسونیم به هیچ وجه تفاوت قیمتی بین سالهای تولید این عطر وجود نداره و وجه اضافه ای برای اینطور موارد پرداخت نکنید.

  • آیا تولید ۲۰۱۶ رو میتونیم در حال حاضر تهیه کنیم؟

شاید بشه در جایی از بازار که فروش بسیار پایینی داشته باشه، هنوز ۲۰۱۶ این عطر رو پیدا کرد، که البته از نظر ما خیلی بعیده با توجه به فروش بالایی که این عطر داره ، حتی تو خونه ی دوستداران این عطر دیگه ۲۰۱۶ پیدا بشه! :) اگر به مراکز پر فروش عطر برین و ببینین حتی بچ های ماههای قدیمی سال جاری رو پیدا نمیتونین بکنین چه برسه به ۲۰۱۶ که زمان زیادی ازش گذشته.

البته همینجا لازم میدونم تذکر بدم که چون تبلیغات زیادی روی بچ ۲۰۱۶ میشه، تقلبی و فیک آرماف کلاب دی نویت اینتنس رو با بچ کد ۲۰۱۶ تولید کردن و روانه ی بازار شده. تو همین مقاله یه سری راههای تشخیص اصالت این عطر رو میگیم که خدایی نکرده سرتون کلاه نره!

  • آرماف کلاب دی نویت اینتنس اماراتی هست یا فرانسوی؟

برند آرماف اصالتاً اماراتی هست، ولی عطرهاش رو در کشور فرانسه تولید میکنه و اصلا تولید عطر در امارات نیست، که پایین تر توضیحات بیشتری در این زمینه خواهیم داد.

پس آرماف کلاب دی نویت اینتس اصلا عطری نداره که روش زده باشه تولید امارات و همه اونها بلا استثنا زده شده Fragrance Made In France. اگر چیزی غیر از این دیدین مطمئن بشید که عطر تقلبیه.

  • چطور تشخیص بدیم که عطر آرماف کلاب دی نویت اینتنسی روکه خریدیم اصل هست یا تقلبی؟

خب در اینجا نحوه ی تشخیص آرماف کلاب دی نویت اینتنس اصل رو از تقلبیش براتون عنوان میکنیم:

  1. زیر جعبه کلاب دی نویت اینتنس ۲ تا کادر سفید داره. یه کادر سفید که سریال عطر رو زده. یه کادر سفید دیگه که ۳ خط روش نوشته شده که خط اول بچ نامبر هست، خط دوم سال تولید و انقضای عطر، و خط سوم نوشته شده Fragrance Made In France

بچ کد آرماف کلاب دی نویت اینتنس

۲٫ همین اطلاعات دقیقا مشابه زیر جعبه زیر شیشه با رنگ سیاه چاپ شده که حتما باید اعداد و ارقام زیر جعبه و کف شیشه باهم یکی باشن.

بچ کد آرماف کلاب دی نویت اینتنس

۳٫ سری ۲۰۱۶ افشانه ی فلزی داشتن و از ۲۰۱۷ به بعد افشانه ها مشکی شدن، ولی در همه سالهای تولید روی سر افشانه Armaf حک شده.

۴٫ در همه سری های تولید شده (۲۰۱۵ تا امروز) کیفیت شیشه بسیار بالا بوده و دارای سر نسبتا سنگینی هستن، در برخی موارد تقلبی ۲۰۱۶ توسط کاربرا عنوان شده که کیفیت شیشه پایین بوده.

کیفیت اسپری و افشانه در نمونه های اصلی بسیار بالاست و پاشش بسیار خوبی دارن.

ویدئوی آنباکسینگ عطر آرماف کلاب د نویی اینتنس نیز در صفحه ی دیگری، در دستر شماست، با مشاهده ی این ویدئو راحت تر میتوانید نمونه ی اصلی این عطر را از نمونه های فیک و تقلبی موجود در بازار تشخیص دهید:

مشاهده ی ویدئو آنباکسینگ عطر آرماف کلاب د نویت اینتنس مردانه

  • روی جعبه ی کلاب دی نویت اینتنس نوشته شده Sterling Perfums، مشکلی نداره؟

خیر، شرکت اماراتی مادری که آرماف رو تولید میکنه اسمش استرلینگ هست که خطوط تولید زیادی داره و برندهایی مثل آرماف، استیارا و … رو داره تولید میکنه. که بعضی از تولیداتش در فرانسه هست (مثل آرماف) و بعضی تولیداتش مثل برند استیارا در امارات صورت میگیره.

  • بین کارهای مختلفی که در بازار مشابه کرید آونتوس هست کدوم یکی شباهت بیشتری به اونتوس دارن؟

در مورد این سوال خیالتون رو راحت کنیم که اگر رایحه ی افسانه ای کرید آونتوس رو دوست دارین، هیچ عطری رو به کیفیت و تشابه آرماف کلاب دی نویت اینتنس نمیتونین گیر بیارین.

برای مشاهده توضیحات بیشتر در مورد کلاب دی نویت اینتنس مردانه، یا خرید نسخه ی اوریجینال آن در فروشگاه اینترنتی مارسلا اینجا را کلیک کنید:

مشاهده اطلاعات بیشتر یا خرید عطر آرماف کلاب د نویت اینتنس

در نهایت با توجه به اینکه این مقاله بروزرسانی میشه، هر سوالی دارین خوشحال میشیم که زیر همین مقاله بپرسید که علاوه بر پاسخگویی در کامنتها، در صورت نیاز به مقاله ی اصلی هم اضافه بشه.

نوشته های مشابه

‫۵ دیدگاه ها

    1. ببخشید ادکلن اماراتی که مشابه بوی ساواج دیور باشه چیه؟
      ادکلنی که کیفیتش مثل کلاب د نایت آرماف باشه.
      ولی رایحش ساواج باشه
      ممنون از توجهتون

  1. سلام من همیشه این سوال تو ذهنم بوده ک نسخه های قدیمی از نظر تاریخ انقضا مشکلی نداره تهیشون؟

    1. سلام. در جواب سوال شما به طور خلاصه ۲ نکته رو عرض میکنیم:
      ۱- در مورد این عطر خیلی سخته که نسخه ی قدیمی و اصلی رو پیدا کنین (اغلب اصل نیستن) و توصیه میکنیم نسخه ی مربوط به همون سالی که درش قرار دارین یا نهایتا یک سال قبلش رو تهیه بفرمائید.
      ۲- بستگی داره عطر در چه شرایطی نگهداری شده باشه، و اگر تاریخ تولیدش مربوط به نهایتا ۵ سال قبل باشه، و عطر هم وکیوم باشه و از فروشنده هم مطمئن باشید، مشکلی نداره و میتونین تهیه کنین

      برای اینکه بدونین عطر ها تاریخ انقضاشون به چه شکل هست ، توصیه میکنیم مقاله ی زیر رو هم مطالعه بفرمائید:
      “آیا عطر تاریخ انقضا دارد؟”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + 12 =

دکمه بازگشت به بالا