اخبار دنیای عطر و ادکلن

عطرهای منتخب سال 2015 در جشنواره The Fragrance Foundation Awards (FiFi)

بیست و سومین جایزه سالانه برترین عطر دنیا در سال 2015 در یکی از محبوب ترین سالنهای لندن برگزار شد. این جایزه که به نوعی اسکار صنعت عطر سازی به حساب می آید در سال 1993 در بریتانیا راه اندازی شد. این کمیته بهترین ها را در این عرصه  در زمینه های مختلف از میان نامزدهای نهایی معرفی کرد

 

در این جشن و شب با شکوه که با استقبال بی نظیری همراه بود جوایز ویژه فیفی به محصولات زیر اختصاص یافت:

بهترین عطر مردانه: Jimmy Choo Man – Jimmy Choo

جیمی چو “Jimmy Choo” مردانه رایحه ای مدرن و تازه با ترکیبی عالی از روایح چوبی و  میوه ای…

جیمی چو مردانه از رایحه‌ای معتدل و شیرین برخوردار بوده و در تهیه آن از نعناع هندی، فلفل صورتی، جیر، اسطوخودوس، آناناس و خربزه استفاده شده است.

بهترین عطر زنانه: Black Opium – Yves Saint Laurent

ادکلن زنانه Yves Saint Laurent Black Opium (ایوسن لوران بلک اپیوم) که در سال 2014 توسط Honorine Blanc خلق شد ، محصولی کلاسیک با هایلایت هایی از آکوردهای تلخ و ترکیبی جادویی انتخاب بی نظیری برای شب های سرد زمستانی می باشد .
ترکیب آن شامل نت های تلخی از قهوه ، تندی فلفل صورتی ، شیرینی گل یاس و گلابی و گرمای وانیل است که بر روی بیسی از نعناع هندی و سدر استوارند .
از مشخصه های ممتاز آن رایحه ی غالب وانیل و ترکیب آن با تلخی قهوه ، ماندگاری بسیار بالا و میزان پراکنندگی عالی آن می باشد .

بهترین عطر مردانه از نگاه مردمی: Armani Code Ice – Giorgio Armani

عطری مدرن، با طراوت و خنک و انرژی بخش و مدیترانه ای

در آپریل سال 2014 جورجیو آرمانی محصول دیگری از سری Code با نام Giorgio Armani Code Ice روانه بازار کرد.

در ابتدا نت های آغازین با رایحه ای از لیمو، نعنا, و زنجبیل تند به مشام میخورد، سپس روایح شمعدانی، لاوندر و سنبل است که به خوبی با روایح چوبی همراه شده اند.

بهترین عطر زنانه از نگاه مردمی: Daisy Dream – Marc Jacobs

عطر زنانه Marc Jacobs Daisy Dream (مارک جاکوبز دیسی دریم) در سال 2014 توسط خالقان معروف عطر به نام های Ann Gottlieb و Alberto Morillas تولید شد.

این محصول محصولی متفاوت، پیچیده و لطیفی می باشد . ترکیب آن که گرایش به روایح آبی و خنک دارد ، از رایحه ی گل ها و میوه های غیر معمول ساخته شده و با آکوردهایی از توت سیاه ، گلابی و گریپ فوروت آغاز می شود . این مواد در نت میانی به گل هایی نظیر ویستریا و یاس و میوه ای به نام لیچی رسیده و بر پایه ای از نارگیل ، نت های چوبی و مشک استوار می باشند .

بهترین عطر افراد مشهور: You & I  – One Direction

جهت مشاهده لیست کامل برگزیدگان جشنواره fifi awards 2015 اینجا را کلیک نمائید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 − 3 =

دکمه بازگشت به بالا