عطرهای جدید، نقد و بررسی عطر و ادکلن

معرفی عطر مردانه Dior Sauvage دیور ساواژ

 برند مشهور و معتبر « عطر دیور» (Dior) در ماه سپتامبر سال ۲۰۱۵ یکی دیگر از عطرهای مردانه‌ی خود را معرفی کرد. این ادو تویلت مردانه «سُوَژ» (Sauvage) نام دارد. سُوَژ بوی تند و گرمی دارد و در تمام فصول سال قابل‌ استفاده است.

فرمولاسیون و طراحی این عطر ۱۰۰ میلی‌لیتری توسط عطرساز مشهور «فرانسوا دماکی» (Francois Demachy) انجام شد.

اگر به شیشه‌ی این عطر فرانسوی دقت کنید، نام Sauvage را روی آن خواهید دید. در پایین شیشه‌ی سیاه سُوَژ، نشان تجاری Dior به چشم می‌خورد. در بطری به رنگ سیاه بوده و با خود شیشه هارمونی رنگی بسیار جالبی را ایجاد کرده است. سه خط موازی که روی در بطری کارشده، این عطر را از سایر عطرها جدا می‌کند.

به‌محض اولین اسپری از سُوَژ روی پوست و در محل نبض یا لباستان، بوی فلفل سیچوان، نارنج و عنبر را احساس خواهید کرد. فلفل سیچوان با تندی و گرمای خوبش، انرژی زیادی را به شما و کسانی که در اطرافتان حضور دارند، منتقل می‌کند. نارنج که از خانواده‌ی مرکبات است، بوی شیرینی دارد و شادی و نشاط را با خودش به ارمغان می‌آورد. عنبر هم با عطر گرمش باعث گرم و تند شدن این ترکیب عجیب‌وغریب سه‌گانه می‌شود.

ادو تویلت مردانه‌ی دیور مدل سُوَژ با بوی گرم، تند و شیرینش برای مصرف روزانه‌ی آقایانی که در شهرهای بزرگ و پرترافیک زندگی و کار می‌کنند بسیار مناسب به نظر می‌رسد. با توجه به برند، قدرت پخش بو و ماندگاری بالایی که Sauvage دارد، برای هدیه دادن به پدر، همسر یا دوستتان گزینه‌ای بسیار عالی است

چهره تبلیغاتی آن نیز بازیگر مشهور و محبوب هالیوودی، Johnny Depp می باشد. شما میتوانید برای خرید ادکلن مردانه نیز از سایت مارسلا دیدن نمایید.

اطلاعات بیشتر:

نوع عطر Eau de Toilette
رایحه اصلی ملایم
رایحه فرعی تلخ
حجم ۱۰۰ میلی لیتر
نت پایه فلفل سیچوان، نارنج و عنبر
بهترین فصل استفاده چهار فصل
ماندگاری عطر عالی
پخش بو خوب
کشور سازنده فرانسه
مدل سال ۲۰۱۵

جهت خرید محصول Dior Sauvage به همراه ضمانت نامه کتبی اصالت کالا اینجا را کلیک نمائید

منبع (+)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − 8 =

دکمه بازگشت به بالا