دانستنیها و راهنمای خرید

6 عطر محبوب زنانه ستاره های هالیوود

6 عطر محبوب زنانه مورد استفاده 6 ستاره ه معروف هالیوود

فرش قرمز هاليوود جايگاهي پيش بيني نشده و مهيج براي حاضران و خبرنگاران و مردمان مشتاقي است كه مي خواهند همه چيز هنرمند محبوبشان را زيرنظر بگيرند . از لباس و آرايش و اتومبيلي كه از آن پياده مي شوند تا عطري كه پوشيده اند! در این مقاله قصد بررسی عطر های محبوب زنانه مورد اسقاده ستاره های هالیوورد را داریم. پس در صورتی که قصد خرید ادکلن زنانه دارید این مطلب را از دست ندهید.

تعجب نكنيد در فرهنگ غربي عطر هم مثال لباس با فعل پوشيدن همراه مي شود . يعني اهميت آن كمتر از لباس نيست اصطلاح Wearing Perfume نشات گرفته از همين تصور است . حتما شما هم ستارگاني محبوب در ميان بازيگران هاليوود داريد . مي خواهيد بدانيد آنها چه عطري مي پوشند ؟!

همچنین شما میتوانید برای خرید انواع عطر مانند ادکلن لانکوم زنانه و استعلام قیمت انواع عطر مانند قیمت ادکلن دیور به سایت مارسلا مراجعه کنید.

Angelina Jolie – Lola by Marc Jacobs

angelina jolie - lola

زيبايي تحسين برانگيز و الهام بخش است . اين بار زيبايي آنجلینا جولی الهام بخش مارك جاكوبز بود . آنگونه كه يكي از نزديكان جولي گفته : جاكوبز خود شخصا و براي جولي اين عطر را ساخته است . داغ ، جذاب ، فريبنده و اغواگر . اين كلمات توصيفي است براي اين عطر . عطر با رايحه گلها آغاز مي شود و در ادامه طراوت خود را به رايحه اي خاص از وانيل مي بخشد . حركتي كاملا زنانه به سمت حرارتي افسونگر . به راستي اين عطر امضاي جولي است .

Charlize Theron – Hypnotic Poison by Dior
charlize theron - hypnotic poison

 

اگرچه عطر خاص محافل ترون J’Dore از عطرهاي خوشنام ديور است ، اما به هرحال زماني فرا مي رسد كه او از عطرش خسته شود و در روياي پروازي در آسمان رايحه ها پر بكشد . شك نكنيد او دوباره بر بام ديور فرود آمده و اين بار هيپنوتيك پويزن را با خود بهمراه مي برد . حتي تصور اينكه جنيفر غير از ديور چيزي بپوشد محال است . خودش مي گويد كه تا آخر عمرش از عطرهاي ديور خواهد زد . او عاشقانه ديور را دوست دارد .


بیشتر بخوانید: دکانت عطر چیست


Jennifer Lawrence – Flowerbomb by Victor&Rolf
jeniffer lawrence - flowerbomb

اگرچه حضور لارنس در برنامه هاي زنده تلويزيوني انفجاري ندارد ، اما قسم مي خورم او عاشق هيجاني انفجاري است . اين را در رفتار و گفتار و غذا خوردنش در خارج از محيط ضبط استوديويي مي شود ديد . تند و تيز غذا مي خورد ، محكم و آتشين حرف مي زند و سريع راه مي رود . هيجان و سرعت بخش جدايي ناپذير لارنس است . مي دانيد چه عطري مي پوشد ؟ بمبي از ويكتور اند رالف …

 

Emma Watson – Tresor by Lancome
emma watson- tresor

دوستانش مي گويند او معتاد است ! معتاد استفاده از محصولات آرايشي و بهداشتي لانكوم . تا جايي كه علاقه او به ترزور علاقه اي عاشقانه و افسانه اي است .

بهترين لحظاتش وقتي است كه ترزور پوشيده و از خانه بيرون مي آيد . چنان با اعتماد به نفس قدم برمي دارد كه دنيا زير پايش مي لرزد . براي همين است كه مقامات لانكوم تبليغ محصولاتشان را به چهره او وابسته كرده اند . او نماد دختر با وقار انگليسي است كه رايحه رزش دنيا را آكنده است .


بیشتر بخوانید: مشخصات ادکلن دیور ساواج اصل


Emma Stone – Body by Burberry
emma stone - bodu by burberry

مطمئنم همه شما به خوبي داستان مرد عنكبوتي را به خاطر داريد . يادتان هست چگونه براي نجات محبوبه خويش تمام شهر را بهم ريخت . اسپايدر محبوب ما عطري از شنل پوشيد و به نجات محبوبه اش رفت . وقتي نجاتش داد دختر زيباي قصه ما باربري بادی را پوشيد و به خوابي آرام رفت …شما می توانید برای استعلام قیمت عطر شنل به سایت مارسلا مراجعه کنید.

 

Emilia Clarke – L’Instant de Guerlain
emillia clarke - l'instant de guerlain

كسي نمي داند او دقيقا چه عطري دوست دارد . اما شواهد نشان مي دهد او عاشق له اينستنت گرلن است . اين عطر ويژه زناني است كه دور از هياهوي جامعه خويش براي درك لحظه هاي زيبا چند قطره اي از عطر بر روي خود مي پاشند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + یک =

دکمه بازگشت به بالا