*  با توجه به نوسانات شدید قیمت ارز و احتمال افزایش جزئی قیمت در برخی محصولات، لطفا حتما قبل از خرید، قیمت هر کالا را با واحد فروش مارسلا چک نمایید و سپس اقدام به خرید نهایی بفرمائید. با تشکر

نحوه ارسال سفارش:

کلیه سفارشات در اسموک مارکت در صورتی که قبل از ساعت 14:00 در روزهای شنبه تا چهارشنبه و تا ساعت 12 روز پنجشنبه در سایت ثبت شده باشند، همان روز و در صورتی که بعد از این ساعت ثبت شده باشند بعد از 24 ساعت آماده به ارسال و تحویل حامل مربوطه می گردد. 

در حال حاضر سفارشاتی که مربوط به شیراز و تهران می باشند توسط پیک اسموک مارکت ارسال می گردند و پس از تحویل پیک نهایتاً 24 ساعته تحویل خواهند شد.

سفارشاتی که مربوط به دیگر شهرستانها می باشند بسته به نوع حامل که پست پیشتاز یا تی پاکس می باشد بین 24 تا 48 ساعت به دستتان خواهد رسید.

اسموک مارکت در تلاش است جهت خدمات هرچه بهتر به مشتریان گرامی، برای کلیه شهرستانها تحویل سریع را فراهم نماید  و این مژده را نیز برای همراهان همیشگی خود دارد که  بزودی تحویل کالا در شیراز و تهران نیز به کمتر از 12 ساعت تقلیل پیدا خواهد کرد.

  • توجه (فقط مربوط به شهرستانهایی غیر از شیراز و تهران): لازم به ذکر است که برای کلیه سفارشاتی که پرداخت وجه به صورت آنلاین انجام شده باشد فرایند تحویل سریعتر خواهد بود. و تحویل سفارشاتی که نحوه پرداخت و تحویل آنها پرداخت در محل تحویل انتخاب شده باشند، به دلیل مراحل پیچیده تر و تکمیل فرایند پستی اندکی دیر تر از سفارشات دیگر انجام خواهد شد. (البته از حداکثر اعلام شده بیشتر نخواهد شد)

 

 

روش‌های پرداخت:

 

1- پرداخت نقدی در محل تحویل

برای آسودگی بیشتر آن دسته از مشتریانی که تمایل به پرداخت نقدی هزینه سفارش خود دارند، اسموک مارکت این امکان را فراهم آورده است که ، هزینه را هنگام تحویل سفارش، در محل به صورت نقدی پرداخت کنند.

با وجود این، توصیه می‌شود که کاربران محترم، پرداخت خود را به صورت اینترنتی انجام دهند تا هم پردازش سفارش آنها سریع‏‌تر انجام شود و هم بتوانند در قرعه کشی پایان هر ماه شرکت کنند و برنده یکی از جوایز سایت اسموک مارکت باشند.

 

2- پرداخت با کارت بانکی در محل تحویل

این سرویس برای شهرهای تهران و شیراز قابل استفاده می باشد (به دلیل برخی مشکلات فنی تا اطلاع ثانوی این سرویس قابل استفاده نمی باشد)

 

3- پرداخت کارت به کارت

افرادی که امکان پرداخت اینترنتی از طریق Gateway سایت اسموک مارکت و یا پرداخت نقدی را ندارند می‌توانند وجه سفارش خود را به شماره کارت‌های قید شده در سایت که هنگام انتخاب واریز از طریق بانک برای شما نمایان میشود واریز نمایند. جهت پرداخت به صورت کارت به کارت می‌توانید از دستگاه های ATM (عابر بانک) و یا کارت به کارت اینترنتی استفاده نمایید. با این حال پرداخت از طریق درگاه پرداخت اینترنتی اسموک مارکت گالری به علت میزان اتوماسیون بالای آن آسان‌تر و سریع‌تر است و اسموک مارکت پیشنهاد می‌کند که از این روش جهت پرداخت استفاده نمایید.

4- پرداخت از طریق درگاه اینترنتی

همگی کاربران محترم اسموک مارکت می‌توانند در هنگام ثبت سفارش، از طریق درگاه اینترنتی بانک‌ ملت در سایت اسموک مارکت، هزینه سفارش خود را به صورت آنلاین پرداخت و در قسمت پرداخت در سبد خرید ثبت کنند. پرداخت موفق مبلغ به منزله ثبت قطعی این پرداخت برای سفارش است و نیازی به اطلاع دادن آن نیست و سفارش به صورت خودکار وارد مراحل آماده سازی و ارسال می‏‌شود.

همچنین، پرداخت اینترنتی باعث ایجاد الویت و تسریع در پردازش سفارش کاربران می‌شود و کاربرانی که پرداخت خود را به صورت اینترنتی از طریق درگاه پرداخت اینترنتی سایت اسموک مارکت انجام دهند، می‌توانند در قرعه کشی پایان هر ماه شرکت کرده،  برنده یکی از جوایز سایت اسموک مارکت شوند.

 

چگونگی پرداخت اینترنتی

کاربران محترم سایت اسموک مارکت می‌توانند مبلغ سفارش خود را با استفاده از همه کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب پرداخت کنند. هم اکنون، با کارت بانک‏‌های ملی، صادرات، پارسیان، سامان، اقتصاد نوین، پاسارگاد، ملت، کشاورزی، توسعه صادرات، صنعت و معدن، بانک سینا و کارآفرین و کلیه کارت های بانکی عضو شتاب امکان خرید اینترنتی وجود دارد.

هنگام پرداخت اینترنتی اطلاعات زیر از شما پرسیده می‌شود که پس از وارد کردن آنها و تایید پرداخت، از موفقیت عملیات پرداخت خود مطلع می‌شوید.

 

1-  شماره 16 رقمی کارت

این شماره در کارت همه بانک‏‌ها، بر روی کارت درج شده است.

 

2-  رمز خرید اینترنتی یا رمز دوم

برای پرداخت اینترنتی لازم است قبلاْ رمز دوم (رمز خرید اینترنتی) کارت بانکی خود را فعال کرده باشید.

رمز دوم (رمز خرید اینترنتی)، با رمزی که شما هنگام استفاده از دستگاه‌‏های خود پرداز وارد می‌کنید، تفاوت دارد.  برای فعال کردن رمز خرید اینترنتی، می‏‌توانید به دستگاه خودپرداز بانک صادر کننده کارت خود مراجعه و کارت خود را وارد کنید و بخش عملیات رمز را انتخاب کنید. سپس، در بخش رمز دوم یا رمز اینترنتی، رمز خود را انتخاب کنید.

 

3-  کد CVV2

 این کد یک عدد ۳ یا ۴ رقمی است که پشت یا روی کارت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های بانکی درج می‌شود و به‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌عنوان یک کد امنیتی در پرداخت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های اینترنتی کاربرد دارد. این کد روی کارت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بانک به صورت یک عدد 3 رقمی حک شده است یا در برخی کارت ها 4 رقمی است.

 

4- تاریخ انقضا

تاریخ انقضا هم روی بیشتر کارت‌های بانکی حک شده است. اگر روی کارت شما تاریخ انقضاء وجود ندارد، می‏‌توانید از عدد 12 به جای ماه و از 99 به جای سال انقضای کارت استفاده کنید.

 

 

 

رویه‌های بازگرداندن کالا

آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت‏‌های تیم اسموک مارکت بوده است و اسموک مارکت در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. به همین منظور کلیه کالاها  دارای گارانتی برگشت 10 روزه در صورت درخواست مشتری می باشند.

 

شرایط بازگرداندن کالا

 

استفاده از 10 روز ضمانت بازگشت چه شرایطی دارد؟

 

-  اگر کالای خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد.

 -  آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی 24 ساعت کاری پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش اسموک مارکت از طریق تلفن، ایمیل یا مراجعه حضوری اطلاع داده شود.

 

-در صورتی که قیمتی پاینن تر از قیمت ما پیدا کنید! (تضمین قیمت)

ما تضمین می‌کنیم محصولات عرضه شده در اسموک مارکت با گارانتی اصل، بالاترین کیفیت و ارزان‌ترین قیمت نسبت به سایر فروشگاه‌های فیزیکی و اینترنتی در سراسر کشور است. اگر پس از خرید از اسموک مارکت، متوجه شدید فروشگاهی همان کالا را با شرایط یکسان و قیمتی پایین‌تر ارائه می‌دهد، می‌توانید درخواست استفاده از «تضمین بهترین قیمت» را ارسال و در صورت تایید، اختلاف قیمت آن را به طور کامل از ما دریافت کنید. 

 

چه شرایطی دارد؟

 

برای ارائه درخواست تضمین بهترین قیمت باید شرایط زیر وجود داشته باشد:

1. مدل یکسان: محصولات باید از نظر ویژگی‌های فنی، رنگ، امکانات و قابلیت‌ها یکسان باشند.

2. کالای اصل: از آنجایی که همه کالاهای موجود در اسموک مارکت اصل هستند، درخواست کالاهای غیر اصل رد خواهد شد.

3. گارانتی اصل و یکسان: کالاهای مورد مقایسه باید در صورت برخورداری از گارانتی شرکتی، دارای گارانتی و خدمات پس از فروش اصل و یکسان باشند، زیرا نوع و کیفیت خدمات گارانتی‌های مختلف بر قیمت آنها نیز تاثیر می‌گذارد.

  1. لوازم جانبی اصلی در بسته‌بندی کارخانه: اسموک مارکت همه لوازم و قطعات همراه کالا که از طرف شرکت سازنده ارائه می‌شود را بدون تغییر یا کم و کاستی به مشتری تحویل می‌دهد. بنابراین محصولاتی که در سایر فروشگاه‌ها ارائه می‌شوند، در صورتی امکان مقایسه خواهند داشت که لوازم جانبی و قطعات اصل و با کیفیت به همراه داشته باشند.

5. فروشگاه‌ها و وب‌سایت‌های مجاز: مرجع مقایسه قیمت باید فروشگاه مجاز و وب‌سایت دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت معدن و تجارت باشد.

6. کالا برای فروش موجود باشد: کالا باید در زمان ارائه درخواست به اسموک مارکت، در سایت یا فروشگاه موردنظر برای فروش موجود باشد.

 

چگونه درخواست بفرستید؟

 

مدارک زیر را همراه کد سفارش خود، به آدرس ایمیل info@smokemarket.ir ارسال کنید:

  1.  پیش‌فاکتور فروشگاه به صورت عکس یا فایل اسکن شده؛ پیش فاکتور باید:

- شامل نام فروشگاه، اطلاعات تماس، آدرس و مهر فروشگاه، نام خریدار، تاریخ و مدت اعتبار پیش فاکتور، اطلاعات محصول و نام گارانتی مربوط به آن باشد.

- تا 24 ساعت بعد از زمان ارسال ایمیل توسط مشتری دارای اعتبار باشد.

- صرفا برای همان محصول به صورت تکی و بدون هیچ گونه خدمات اضافی باشد.

2. در فروشگاه‌های اینترنتی، کافی‌ست آدرس اینترنتی فروشگاه و لینک صفحه محصول به آدرس ایمیل ذکر شده ارسال شود.

 

چه زمانی درخواست بفرستید؟

 

درخواست مشتری باید حداکثر تا 48 ساعت بعد از خرید از اسموک مارکت ارسال شود.

بررسی ثبت درخواست تا حداکثر 3 روز کاری انجام می‌شود.

پس از ارسال استعلام و در صورت تایید قیمت پایین‌تر، اضافه مبلغ پرداخت شده را به حساب شخص واریز می‌کنیم.

 

 

-در صورتی که کالای ارسالی طبق اطلاعات وب سایت نبوده و اصل نباشد!

اسموک مارکت اصالت همۀ کالاهایش را تضمین و همۀ آن‌ها را با گارانتی اصلی و معتبر عرضه می‌کند.

در صورتی که پس از دریافت کالا متوجه شدید که کالا طبق اطلاعات سایت نیست و فاقد اصالت می باشد بایستی حداکثر تا 7 روز کاری به اسموک مارکت اطلاع داده و کالا را مرجوع نموده و وجه آن را دریافت نمایید.

 

-  اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال ظاهری داشته باشد.

-  اشکال و یا ایراد کالا باید حداکثر تا 7 روز کاری پس از دریافت کالا، به اسموک مارکت اطلاع داده شود.
 

-  اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد.

-  وجود مغایرت، باید حداکثر طی 24 ساعت کاری پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش اسموک مارکت از طریق تلفن، ایمیل یا مراجعه حضوری اطلاع داده شود.

-  اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.

-  در صورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بسته بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.

 

-  اگر مشتری از خرید خود منصرف شود.

-  اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریع‏‌تر به واحد پیگیری سفارشات اسموک مارکت (شماره تلفن 021-88227710) اطلاع داده شود.

-  اگر پس از دریافت کالا مشتری از خرید خود منصرف شود، حداکثر تا 10روز کاری‏، باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهد.

در این حالت، برگرداندن کالا پس از تایید کارشناس خدمات پس از فروش، تنها در صورتی امکان‌پذیر است که

          در شرایط اولیه خود (پلمپ) باشد،

          از آن استفاده نشده باشد،

          و به همراه همه ملزومات و اقلام همراه آن، ارسال شود. همچنین اگر کالا به‌ همراه هدیه فروخته شده باشد، بازگرداندن هدیه همراه آن نیز الزامی است. 

          لطفاً توجه داشته باشید که هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا، حتی در بسته بندی امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.

 

-  اگر در اثر حمل و نقل، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد.

-  آسیب‏‏ دیدگی باید حداکثر طی 24 ساعت کاری پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش اسموک مارکت اطلاع داده شود.

-  با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‏‏‌های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و اسموک مارکت تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.

-  کالای آسیب دیده و همه لوازم جانبی و متعلقات آن، باید به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و فاکتور به خدمات پس از فروش اسموک مارکت ارسال شود.

-  در صورتی که آسیب‏‌، در لحظه قابل مشاهده باشد، مشتری می‏‌تواند از تحویل گرفتن مرسوله خودداری کند تا جهت بررسی و ارسال مجدد به اسموک مارکت بازگردانده شود.

 

 

کالا را چطور ارسال کنید؟

 

-  لطفاً قبل از هر اقدامی  با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.

-  از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش اسموک مارکت جداً، خودداری کنید.

-  برای ارسال، باید کالا به ‏خوبی بسته بندی شود و لوازم جانبی و همه  اقلام به همراه کالای اصلی ارسال شود.

-  برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.)

-  فاکتور همراه کالا ارسال شود و پشت آن مشکل را بنویسید. اگر کالا هدیه بوده و فاکتور به درخواست خریدار، همراه سفارش ارسال نشده باشد، از پیش فاکتور ایمیل شده، پرینت بگیرید یا اینکه کد سفارش و مشخصات خرید خود را روی کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.

-  اگر ساکن تهران یا شیراز هستید، برای هماهنگی ارسال پیک برای تحویل گرفتن کالا، با اسموک مارکت تماس بگیرید.

-  در صورتی که ساکن سایر شهرها هستید، برای بازگرداندن کالا از پست پیشتاز استفاده کنید. لازم به ذکر است که هزینه های بازگرداندن کالا به غیر از پست پیشتاز  به عهده مشتری است و شرکت تعهدی در قبال این هزینه‌ها ندارد. ولی هزینه پست پیشتاز با ارائه فاکتور و قبض شرکت پست بر اساس تعرفه‌های شرکت پست و طبق قوانین و دستورالعمل های شرکت، پس از تایید خدمات پس از فروش به حساب مشتری واریز می‌شود.

-  کالای خریداری شده را داخل پاکت یا کارتن جداگانه‌ای قرار دهید و از نوشتن آدرس یا هر مورد دیگری روی بسته یا جعبه اصلی خودداری کنید.

-  بسته خود را به آدرس  درج شده در بخش "تماس با ما" سایت ارسال فرمایید.

 

 

 


بالا