عطر اسکادا جویفول (جوی فول) زنانه Escada Joyful

این محصول در حال حاضر موجود نیست

(دیدگاه کاربر 1)

عطر اسکادا جویفول (جوی فول) Escada Joyful

  • عطری خنک
  • با نت های غالب گل صد تومانی، مگنولیا، خربزه، شلیل
  • مناسب جهت استفاده در ماه های گرم سال

    عطر زنانه جویفول از خانه عطر اسکادا، در گروه بویایی عطر های گلی میوه ای در سال 2014 روانه ی بازار شد. جویفول، از دسته عطرهای خنک بوده، لذا این عطر زنانه مناسب ماه های گرم سال می باشد. گالری مارسلا، به عنوان مرجعی معتبر جهت خرید ادکلن اورجینال، عطر Escada Joyful را با فاکتور رسمی و ضمانت نامه ی اصالت کالا تقدیم می نماید.

تخفیف دار شد خبرم کن!
دسته: ,
برند:Escada
توضیحات

بررسي، مشاهده قيمت و خريد عطر (ادکلن) اسکادا جویفول (جوی فول) Escada Joyful اصل

برند : اسکادا

جویفول، رایحه‌ای خنک برای فصل‌های گرمتر سال. برند اسکادا که اغلب ادکلن‌هایش برای استفاده بانوان تولید شده، محصول زنانه دیگری با نام جویفول ارائه کرده است. این محصول رایحه‌ای بهاری و تابستانی دارد و برای استفاده روزانه مناسب به نظر می‌رسد.

نت اولیه جویفول میوه‌ای است و خربزه، نارنگی ماندارین و انگور فرنگی سیاه تشکیل دهنده این نوت می‌باشند. در ادامه و در نت میانی برگ بنفشه، مگنولیا، گل صدتومانی و شلیل نمایان شده و در نت پایه عسل، خزه بلوط و چوب صندل سفید رایحه را تکمیل می‌کنند. جویفول در سال 2014 توسط برند اسکادا تولید شده است. این محصول را می‌توانید از فروشگاه مارسلا  تهیه نمایید.


برچسب های مرتبط:

ادکلن اسکادا جویفول | عطر اسکادا جوی فول

توضیحات تکمیلی
طبع

حجم

نت پایه

نت اولیه

نت میانی

جنسیت

نوع عطر (غلظت)

بهترین فصل استفاده

ماندگاری عطر

پخش بو

رایحه فرعی

کشور مبدا برند

سال معرفی به بازار

گارانتی

گروه بویایی

نظرات (1)

1 دیدگاه برای عطر اسکادا جویفول (جوی فول) زنانه Escada Joyful

  1. گالری مارسلا

    اسکادا جویفول (جوی فول) عطری است با آکوردهای غالب گلی، روایح فرش و اوزونیک. این عطر مناسب استفاده روزانه بوده و امتیاز ماندگاری این عطر از نظر کارشناسان مارسلا 3 از 5 و پخش بوی آن 3 از 5 می باشد. گالری مارسلا Escada Joyful را با فاکتور رسمی و ضمانت اصالت تقدیم می نماید.

دیدگاه خود را بنویسید