عطر لانوین جین کوتور (جین کوچر) زنانه Lanvin Jeanne Couture

(دیدگاه کاربر 1)
توضیحات

بررسي، مشاهده قيمت و خريد عطر (ادکلن) لانوین جین کوتور (جین کوچر) Lanvin Jeanne Couture اصل

عطر جدید کمپانی Lanvin که تفسیر جدیدی از عطرهای این کمپانی می باشد. عطر Lanvin Couture که در حجم های 30 و 50 و 100 میل توسط Domitille Bertier در آپریل 2012 طراحی شده است. عطر Lanvin Couture رایحه ای باور نکردنی و دوست داشتنی دارد. این عطر با یک ترکیب پیچیده اما ظریف، مخصوص دخترانی که می خواهند خاص و متمایز از دیگران باشند طراحی شده است.

این عطر در یک بطری زیبا در فام های بنفش با روبان های تزئینی در بالای بطری طراحی شده است. همچنین در بنفش رنگ آن با سایه بنفش که به صورت رنگین کمانی می باشد، زیبایی چند برابر به این عطر داده است.

رایحه این عطر با تمشک تازه باز می شود و با ترکیبی از گل صد تومانی و اسانس ماگنولیا ترکیب شده و عطری منحصر به فرد می سازد. همچنین مشک و چوب دیگر اسانس های این عطر می باشند که مکمل خوبی برای دوام این عطر خواهند بود. سایت گالری مارسلا استفاده از این عطر را برای چهار فصل سال پیشنهاد می کند.


برچسب های مرتبط:

ادکلن لانوین جین کوتور | لنوین جین کوچر ادوپرفیوم زنانه

توضیحات تکمیلی
طبع

حجم

نت پایه

نت اولیه

نت میانی

جنسیت

نوع عطر (غلظت)

بهترین فصل استفاده

ماندگاری عطر

پخش بو

رایحه فرعی

کشور مبدا برند

سال معرفی به بازار

گارانتی

گروه بویایی

طراح (سازنده) عطر

نظرات (1)

1 دیدگاه برای عطر لانوین جین کوتور (جین کوچر) زنانه Lanvin Jeanne Couture

  1. گالری مارسلا

    لانوین جین کوتور (جین کوچر) عطری است با آکوردهای غالب میوه ای، آکواتیک و گلی. این عطر مناسب استفاده روزانه و تا حدودی شبانه بوده و امتیاز ماندگاری این عطر از نظر کارشناسان مارسلا 3 از 5 و پخش بوی آن 3 از 5 می باشد. گالری مارسلا Lanvin Jeanne Couture را با فاکتور رسمی و ضمانت اصالت تقدیم می نماید.

دیدگاه خود را بنویسید