عطر دسکوارد2 پوشن مردانه Dsquared2 Potion EDP

این محصول در حال حاضر موجود نیست

(دیدگاه کاربر 1)

عطر دسکوارد 2 پوشن Dsquared2 Potion EDP

  • عطری گرم
  • با نت های غالب دارچین، کهربا، چوب کشمیر، فلفل
  • مناسب جهت استفاده در ماه های سرد سال

عطر مردانه پوشن از خانه عطر دسکوارد2، در گروه بویایی عطرهای معطر چوبی توسط Annick Menardo طراحی و در سال 2011 روانه ی بازار شد. ادکلن مردانه پوشن، از دسته عطرهای گرم بوده، لذا این عطر مردانه مناسب ماه های سرد سال می باشد. گالری مارسلا، به عنوان مرجعی معتبر جهت خرید عطر اورجینال، عطر Dsquared2 Potion EDP را با فاکتور رسمی و ضمانت نامه ی اصالت کالا تقدیم می نماید.

خطا: فرم تماس پیدا نشد.

موجود شد خبرم کن!
تخفیف دار شد خبرم کن!
دسته: ,
برند:DSQUARED2
توضیحات

بررسي، مشاهده قيمت و خريد عطر (ادکلن) دسکوارد2 پوشن Dsquared2 Potion EDP اصل

عطر Potion عطری فریبنده، اغواگر، تسخیر کننده و احساسی است که الهام گرفته از کارگاههای شیمی در گذشته است. این عطر با طراحی جادویی و تداعی گر تمایلات نفسانی و درونی است. Potion جدیدترین محصول Dsquared در اواخر سال 2011 طراحی و به بازار آمد. این عطر بسیار لوکس و خاص مخصوص مردانی است که بدنبال رایحه ای تک و منحصر به فرد هستند.

نت های تشکیل دهنده این عطر را در ابتدا برگ نعناع قرمز، گلپر، آویشن تشکیل می دهند، نت میانی این عطر از گلبرگ های گل سرخ، فلفل سیاه، فلفل سفید، چوب دارچین، جنیتیانای زرد تشکیل داده اند و در رایحه آخر این عطر چوب کشمیر، نعناع هندی، عنبر و مشک نت های تشکیل دهنده این عطر هستند. این محصول فوق العاده به عقیده کارشناسان گیفت گالری مناسب برای استفاده در مجالس ویژه و مهمانی های رسمی می باشد.


برچسب های مرتبط:

ادکلن دسکوارد2 پوشن | دسکوارد2 پوشن ادوپرفیوم مردانه

توضیحات تکمیلی
طبع

حجم

نت پایه

نت اولیه

نت میانی

جنسیت

نوع عطر (غلظت)

بهترین فصل استفاده

ماندگاری عطر

پخش بو

رایحه فرعی

کشور مبدا برند

سال معرفی به بازار

گارانتی

گروه بویایی

طراح (سازنده) عطر

نظرات (1)

1 دیدگاه برای عطر دسکوارد2 پوشن مردانه Dsquared2 Potion EDP

  1. گالری مارسلا

    دسکوارد2 پوشن عطری است با آکوردهای غالب آمبری، ادویه ای گرم و مشکی. این عطر مناسب استفاده روزانه و شبانه بوده و امتیاز ماندگاری این عطر از نظر کارشناسان مارسلا 3 از 5 و پخش بوی آن 3 از 5 می باشد. گالری مارسلا Dsquared2 Potion EDP را با فاکتور رسمی و ضمانت اصالت تقدیم می نماید.

دیدگاه خود را بنویسید