عطر مونت بلنک لجند اسپشال ادیشن ۲۰۱۳ مردانه Mont Blanc Legend Special Edition 2013

این محصول در حال حاضر موجود نیست

عطر (ادکلن) مونت بلنک لجند اسپشال ادیشن ۲۰۱۳ Mont Blanc Legend Special Edition 2013 

خطا: فرم تماس پیدا نشد.

موجود شد خبرم کن!
تخفیف دار شد خبرم کن!
دسته: ,
برند:Mont Blanc
توضیحات

خرید عطر (ادکلن) مونت بلنک لجند اسپشال ادیشن ۲۰۱۳ مردانه Mont Blanc Legend Special Edition 2013 اصل

افسانه های مجمومه Mont Blanc پایانی ندارند ، این بار افسانه 2012 مونت بلانک در سال 2013 با رایحه ای جدیدتر و باطراوت تر و با انرژی مضاعف تر در یک بطری که همانند یخ طراحی شده است با سایه هایی آبی رنگ تداعی کننده ی عطری خنک برای روزهای گرم تابستان می باشد . ترکیب انحصاری مربوط به نسخه 2013 این عطر بسیار پیچیده ، ظریف و مدرن است . 

رایحه های بکار گرفته شده در این عطر در نت اولیه شامل زنجبیل ، نعناع ، آهک و ترنج است که احساس طراوت و انرژی را افزایش می دهد . همچنین در نت های بعدی این عطر اسطوخودوس معطر ، سدر سفید ، یاسمن و رز است که حتی پس از گذشت زمان چیزی از ارزش های این عطر را کم نمی کند البته این پایان این عطر نیست بلکه در نت های آخر عنبر، چوب صندل و تونکا افسانه ویژه 2013 را خلق می کند . این عطر تنها در حجم 100 میلی لیتر و بصورت ادو تویلت طراحی شده است . به دلیل رایحه های بکار رفته شده در این عطر فروشگاه اینترنتی مارسلا این عطر را بسیار مناسب فصول گرم سال بویژه فصل بهار می داند .

توضیحات تکمیلی
طبع

حجم

نت پایه

نت اولیه

نت میانی

جنسیت

نوع عطر (غلظت)

ماندگاری عطر

پخش بو

رایحه فرعی

نظرات

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عطر مونت بلنک لجند اسپشال ادیشن ۲۰۱۳ مردانه Mont Blanc Legend Special Edition 2013”