عطر ریو بلک ارکان (بلک افغان) مردانه Rio Collection Black Arkan

862,500 تومان

موجود

توضیحات

خرید عطر (ادکلن) ریو بلک ارکان (بلک افغان) مردانه Rio Collection Black Arkan اصل

کمپانی Rio Collection در سال 2013 پس از تولید موفق نسخه ی توسکان لدر اینبار عطر Black Afgano را شبیه سازی نمود تا این عطر با همان رایحه مخصوص خود با قیمت بسیار پایینتر در دسترس شما باشد .

عطری با رایحه ای گرم و تلخ که طرفداران خاص خود را دارد . این محصول که توسط Alessandro Gualtieri طراحی شده است با رایحه تلخ خود که بواسطه ی ماندگاری بسیار بسیار بالایش طرفداران خود را پیدا نموده است جز عطرهایی می باشد که می تواند ماندگاری بیش از یک روز را از آن توقع داشت . عطری که توصیه می شود قبل از خرید تست نمایید و یا اگر طرفدار عطرهای گرم و دودی هستید در خرید این عطر شک ننمایید .

این محصول در ابتدا بويی تقريبا سبز و گياهي دارد كه كمي رايحه هاي جنگلي و دودي آنرا همراهي ميكند . رايحه نسبتا سنگين و تاريكي دارد اما پنج دقيقه بعد بوي وحشتناكي پيدا ميكند . يک بوي بسيار بسيار سنگين ، بسيار تلخ ، تاريك و خيلي خاص و منحصر بفرد . ظاهرا بويي شبيه برگ درخت شاه دانه به اضافه رايحه دودي و جنگلي . این عطر پخش بو و ماندگاري بسيار بالايي دارد و از این بابت يک كار بسيار خاص و حرفه ای می باشد كه البته هر كسي نمي پسندد .

توضیحات تکمیلی
طبع

حجم

نت اولیه

جنسیت

نوع عطر (غلظت)

بهترین فصل استفاده

ماندگاری عطر

پخش بو

رایحه فرعی

کشور مبدا برند

سال معرفی به بازار

گارانتی

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عطر ریو بلک ارکان (بلک افغان) مردانه Rio Collection Black Arkan”

عطر (ادکلن) ریو بلک ارکان (بلک افغان) مردانه Rio Collection Black Arkan
عطر ریو بلک ارکان (بلک افغان) مردانه Rio Collection Black Arkan

موجود