عطر لالیک انکر نویر ال اکستریم (لالیک مشکی انک نواغ اکستریم) مردانه Lalique Encre Noire A L’Extreme

1,825,000 تومان

عطر (ادکلن) لالیک انکر نویر ال اکستریم (لالیک مشکی انک نواغ اکستریم) Lalique Encre Noire A L’Extreme

  • یکی از پرفروش ترین عطر های مردانه
  • بهترین انتخاب برای مردان مد گرا و امروزی
  • عطری گرم و تلخ با عطر 
  • با قدرت ماندگاری عالی

موجود

تعداد:
تخفیف دار شد خبرم کن!
دسته: ,
برند:Lalique
توضیحات

خرید عطر(ادکلن) لالیک انکر نویر ال اکستریم (لالیک مشکی انک نواغ اکستریم) مردانه Lalique Encre Noire A L’Extreme ادوپرفیوم اصل

خرید عطر(ادکلن) لالیک انکر نویر ال اکستریم (لالیک مشکی انک نواغ اکستریم) مردانه Lalique Encre Noire A L'Extreme ادوپرفیوم اصل

لالیک انکر نویر ال اکستریم، جذاب و دوست داشتنی

بالاخره معروف و شناخته شده لالیک به فکر جانشینی برای عطر خارق العاده و با یاد ماندنی لالیک انکر نویرLalique Encre Noire افتاد و در نهایت در اکتبر سال 2015 عطری قوی تر، بسیار خوشبو و منحصر به فرد را با نام “Encre Noire A L’Extreme” به بازار عرضه کرد که حال و هوای عطر مشهور ،محبوب و به یاد ماندنی “Encrier” که توسط شخص Rene Lalique در سال 1913 را دارد.

لالیک سعی کرده در این نسخه از انکر نویر نسبت نسخه قبل که در سال 2006 به بازار عرضه کرده بود، بوی چوبی سرو و وتیور را بسیار محسوس تر نماید.

لازم به ذکر است که این عطر  نیز مانند نسخه ی قبلی خود (لالیک انکر نویر افسانه ای!) توسط عطر ساز معروف Nathalie Lorson خلق شده است.

Lalique Encre Noire A L’Extreme “لالیک انکر نویر ال اکستریم” ، عطری خارق العاده از روایح تلخ و تند و به شدت چوبی

با اسپری کردن عطر تلخ لالیک انکر نویر ال اکستریم بر روی نبض خود، در اولین دقایق، بوی لامی، ترنج و سرو را استشمام خواهید نمود.

بعد از سپری شدن چند دقیقه ، عطر استثنایی و منحصر به فرد وتیور (خس خس)، ریشه زنبق زرد و روایح دودی به مشام میرسد.

و در نهایت رایحه بی نظیر لوبان، مشک سفید و نعناع هندی شما را شگفت زده خواهد کرد.

به گفته کارشناسان مارسلا و کاربران سایت، بیشترین روایحی که در طول مدت ماندگاری انکر نویر ال اکستریم به مشام میرسد به ترتیب شامل خس خس، روایح دودی و عطر سرو می باشد.

طراحی شیشه مکعبی و شیک عطر لالیک انکر نویر ال اکستریم “Lalique Encre Noire A L’Extreme”

خرید عطر(ادکلن) لالیک انکر نویر ال اکستریم (لالیک مشکی انک نواغ اکستریم) مردانه Lalique Encre Noire A L'Extreme ادوپرفیوم اصل

در چوبی و شیشه قهوه ای رنک در انکر نویر ال اکستریم نیز مانند نسخه قبلی خود حال و هوای تلخ و چوبی این عطر را بازگو می‌کند. و روی شیشه هم نام Encre Noire در قسمت فوقانی شیشه و A L’Extreme در زیر آن با رنگ سفید خودنمایی می کند.

خرید این عطر تلخ و به شدت چوبی با  توجه به برند شناخته شده لالیک، و نیز ماندگاری بالای این عطر برای استفاده شخصی یا به عنوان هدیه ای برای عزیزانتان، از طرف مارسلا به شما توصیه میگردد.

برچسب های مرتبط: عطر لالیک انکر نویر ای ال اکستریم | عطر لالیک مشکی انک نواغ اکستریم | عطر لالیک انکر نویر ال اکستریم  | ادکلن لالیک انکر نویر ای ال اکستریم | ادکلن لالیک مشکی انک نواغ اکستریم | ادکلن لالیک انکر نویر ال اکستریم 

توضیحات تکمیلی
طبع

حجم

نت پایه

نت اولیه

نت میانی

جنسیت

نوع عطر (غلظت)

بهترین فصل استفاده

ماندگاری عطر

پخش بو

رایحه فرعی

کشور مبدا برند

سال معرفی به بازار

گارانتی

گروه بویایی

نظرات

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عطر لالیک انکر نویر ال اکستریم (لالیک مشکی انک نواغ اکستریم) مردانه Lalique Encre Noire A L’Extreme”

عطر (ادکلن) لالیک انکر نویر ال اکستریم (لالیک مشکی انک نواغ اکستریم) مردانه Lalique Encre Noire A L'Extreme
عطر لالیک انکر نویر ال اکستریم (لالیک مشکی انک نواغ اکستریم) مردانه Lalique Encre Noire A L’Extreme

موجود

تعداد: