سمپل / دکانت عطر ورساچه برایت کریستال (ورساچه صورتی) زنانه Versace Bright Crystal

141,450 تومان284,450 تومان

(دیدگاه کاربر 1)
تخفیف دار شد خبرم کن!
شناسه محصول: نامعلوم دسته: ,
برند:Versace
توضیحات

بررسی، مشاهده قیمت و خرید سمپل / دکانت عطر (ادکلن) ورساچه برایت کریستال (ورساچه صورتی) Versace Bright Crystal اصل

خرید عطر (ادکلن) ورساچه برایت کریستال (ورساچه صورتی) زنانه Versace Bright Crystal  اصل

ادکلن ورساچه با نوعی دلفریبی محض، کریستال شفاف و نورانی، عطر برایت کریستال صورتی خود را معرفی میکند که گوهری گرانبها، زیبا و نادر است که مشخصات آن رایحه ای تازه، پرطراوت و پر گل می باشد. ادکلن زنانه به شدت دل انگیز و مجذوب کننده مختص زنان قوی و باثبات بوده و در عین حال روحیه ای زنانه دارند، و عاشق این هستند رایحه ای آنها را احاطه کند که از مزه ی آب دانه های انار و طراوتی سرد برخوردار باشد. طراحی الماس گونه ی درب این عطر در رنگهای جذاب آن برای مدل های مختلفش آن را به یکی از جذاب ترین طراحی های سال های اخیر تبدیل کرده است .

خرید عطر ورساچه صورتی (ورساچه برایت کریستال) زنانه در دسته عطر های ملایم، انتخابی دل انگیز و بسیار جذاب است که با رایحه ای بی نظیر و بسیار خوش‌بوی گل های دوناتلا ورساچه تهیه شده است. عطر Versace Bright Crystal مناسب فصول بهار و تابستان بوده و می توان آن را در دسته محبوب ترین و پرفروش ترین عطر های زنانه دید.

عطر زنانه ورساچه برایت کریستال توسط طراح چیره دست و پرآوازه ، آقای آلبرتو موریلاس طراحی و در سال 2006 به بازار عرضه شد. به عقیده ی کارشناسان مارسلا ، بهترین زمان استفاده از عطر ورساچه برایت کریستال ، استفاده در روزهای بهار و تابستان میباشد.

خرید عطر (ادکلن) ورساچه برایت کریستال (ورساچه صورتی) زنانه Versace Bright Crystal  اصل

نحوه تشخیص عطر ورساچه برایت کریستال اصل از نمونه ی فیک و تقلبی

در اینجا با بررسی هشت آیتم، تفاوتهای فیزیکی بین نمونه تقلبی و اصل، و فاکتورهایی که در نمونه ی اصلی باید مشاهده نمائید در عطر ورساچه برایت کریستال صورتی را بیان خواهیم کرد:

1- درب: پلی اتیلن و شفاف

در هر دو نمونه ی اصلی و تقلبی ورساچه برایت کریستال جنس در عطر، از جنس پلاستیکی و شفاف می باشد که قالب سازی و پولیش کاری بسیار با کیفیتی استفاده شده، البته در برخی نمونه های تقلبی جنس پلاستیک کیفیت پایین تری دارد، در برخی نمونه ها شفافیت کمتری را دارد، که این اختلاف در همه ی نمونه های تقلبی صدق نمیکند.

2- جنس بدنه: شیشه

بدنه در نمونه ی اصلی برایت کریستال جنس شیشه ای دارد، و نام محصول در جلوی شیشه بصورت برجسته چاپ شده است. در برخی مدلهای تقلبی جنس بدنه شیشه با کیفیت پایین تری استفاده شده، و بعضا نام ورساچه هم بصورت برجسته چاپ نشده است.

3- بچ كد شيشه و جعبه: لیبل چاپی

بچ کد در نمونه ی اصلی ورساچه صورتی لیبل چاپی هست که زیر شیشه چسبانده شده و زیر جعبه هم چاپ شده، که این مورد در موارد تقلبی هم معمولا به همین شمل دیده شده. اما در برخی نمونه های تقلبی بچ کد زیر جعبه با بچ کد زیر شیشه همخوانی ندارند.

4- اطلاعات زير شيشه: لیبل چاپی

اطلاعات تکمیلی عطر ورساچه برایت کریستال صورتی نیز توسط لیبل چاپی به زیر شیشه چسبانده شده، که در نمونه ی تقلبی هم اغلب به همین صورت دیده شده. اما تفاوتی که در بیشتر موارد بین نمونه ی فیک و اصلی دیده شده کیفیت پایین چاپ اطلاعات روی لیبل در نمونه ی تقلبی و کیفیت بسیار بالای چاپ در نمونه ی اصلی می باشد.

5- افشانه: فلز

افشانه در هر دو نمونهی تقلبی و اصل از جنس فلز است. ولی کیفیت اسپری کردن و پاشش پودری در نمونه ی اصلی بسیار بالاتر است.

6- پمپ: فلز

با جدا کردن افشانه از روی شیشه میتوان پمپ عطر برایت کریستال را مشاهده کرد، در نمونه ی اصلی پمپ نیز از جنس فلز است و در اغلب نمونه های تقلبی پمپ های کم کیفیت آلومینیومی رایج استفاده شده که معمولا خیلی زود دچار نشت می شوند.

7- طوق: فلز

در نمونه ی اصلی برایت کریستال از طوق فلزی بسیار با کیفیتی استفاده شده که باعث شده درب به خوبی روی آن قرار گرفته و محکم شود. در برخی نمونه های تقلبی از طوق پلاستیکی و در برخی دیگر از طوق فلزی کم کیفیت استفاده شده.

8- سلفون: دارد

ورساچه Bright crystal نیز مانند اغلب عطرهای موجود سلفون دارد و در نقاط پلمپ میتوان کیفیت پلمپ شدن سلفون را به خوبی مشاهده کرد. در نمونه های تقلبی نیز سلفون با کیفیت پایین تری استفاده شده.

توضیحات تکمیلی:

  • تمام موارد بالا نسبی بوده و ممکن از در برخی مدلهای تقلبی دقت و کیفیت تولید بالاتری استفاده شده باشد.
  • حتما عطر را از فروشگاههای مطمئن، معتبر و تخصصی عطر تهیه فرمائید.
  • هیچ عطری را به هیچ عنوان بدون جعبه خریداری نکنید. عطر بدون جعبه = عطر تقلبی
  • قیمت تستر عطرهای اوریجینال بایستی نهایتا 10% تا 20% کمتر از خود عطر باشد، قیمت پایین تر تستر = تستر تقلبی

    مشاهده و خرید عطر ورساچه برایت کریستال


برچسب های مرتبط:
عطر ورساچه کریستال برایت | عطر ورساچی برایت کریستال |
عطر ورساچه برایت کریستال اورجینال  | ادکلن ورساچه برایت کریستال اورجینال | عطر جیبی ورساچه صورتی | ادکلن ورساچه صورتی | عطر ورساچه صورتی | قیمت ادکلن ورساچه صورتی

توضیحات تکمیلی
طبع

نت پایه

نت اولیه

نت میانی

جنسیت

نوع عطر (غلظت)

بهترین فصل استفاده

ماندگاری عطر

پخش بو

رایحه فرعی

کشور مبدا برند

سال معرفی به بازار

گارانتی

گروه بویایی

طراح (سازنده) عطر

نظرات (1)

1 دیدگاه برای سمپل / دکانت عطر ورساچه برایت کریستال (ورساچه صورتی) زنانه Versace Bright Crystal

  1. گالری مارسلا

    ورساچه برایت کریستال عطری است با آکوردهای غالب گلی و فرِش . این عطر مناسب استفاده روزانه بوده و امتیاز ماندگاری این عطر از نظر کارشناسان مارسلا 3 از 5 و پخش بوی آن 3 از 5 می باشد.
    گالری مارسلا دکانت Versace Bright Crystal را با فاکتور رسمی و ضمانت اصالت تقدیم می نماید.

دیدگاه خود را بنویسید