عطر دیویدف کول واتر زنانه Davidoff Cool Water

1,620,000 تومان

(1 بررسی مشتری)

عطر دیویدف کول واتر Davidoff Cool Water

  • عطری خنک
  • با نت های غالب خربزه، لاله مردابی، نیلوفر آبی، لیمو
  • مناسب جهت استفاده در ماه های گرم سال

    عطر زنانه کول واتر از خانه عطر دیویدف، در گروه بویایی عطر های گلی آبزی توسط Pierre Bourdon طراحی و در سال 1996 روانه ی بازار شد. کول واتر، از دسته عطرهای خنک بوده، لذا این عطر زنانه مناسب ماه های گرم سال می باشد. گالری مارسلا، به عنوان مرجعی معتبر جهت خرید ادکلن اورجینال، عطر Davidoff Cool Water را با فاکتور رسمی و ضمانت نامه ی اصالت کالا تقدیم می نماید.

موجود

تعداد:
تخفیف دار شد خبرم کن!
دسته: ,
برند:Davidoff
توضیحات

بررسي، مشاهده قيمت و خريد عطر (ادکلن) دیویدف کول واتر Davidoff Cool Water اصل

پس از گذشت سالها از ارائه نسخه مردانه موفق آن، این نسخه زنانه نیز در سال 1996 توسط کمپانی Davidoff به بازار عرضه شد. بویی بسیار آرام وبا طراوت و دوست داشتنی و فوق العاده خنک که ما را به یاد اعماق اقیانوس ها می اندازد.

ادکلن برند دیویدف توسط Pierre Bourdon طراحی شد. گروه بویایی این عطر را رایحه ی گل ها و شکوفه ها تشکیل داده اند. نت های تشکیل دهنده این عطر عبارتند از آناناس، به، انگور سیاه، نیلوفر، خربزه، لیمو، نیلوفر آبی، عسل، یاسمن، نیلوفر آبی، زنبق، رز، تمشک، بنفشه، چوب صندل، مشک، توت فرنگی، وانیل و هلو.

سایت مارسلا پیشنهاد می کند با استفاده از این عطر، طراوت و خنکی را به روزهای گرم تابستان بازگردانید. ادکلن زنانه ادکلن دیویدف کول واتر را می توان یکی از بهترین های این برند دانست. همانطور که در عکس محصول مشخص است، کول واتر زنانه در نگاه اول بیش از سایر ادکلن‌ها سرخالی نشان می‌دهد که این سیاست برند سازنده در رابطه با این محصول است.

توجه: این محصول از طرف برند سازنده بدون سلفون عرضه می‌شود.


برچسب های مرتبط:

ادکلن دیویدف کول واتر | داویدف کول واتر ادوتویلت زنانه

 

نظرات (1)

1 دیدگاه برای عطر دیویدف کول واتر زنانه Davidoff Cool Water

  1. مشتری

    دیویدف کول واتر عطری است با آکوردهای غالب روایح فرش، میوه ای و گلی. این عطر مناسب استفاده روزانه بوده و امتیاز ماندگاری این عطر از نظر کارشناسان مارسلا 3 از 5 و پخش بوی آن 3 از 5 می باشد. گالری مارسلا Davidoff Cool Water را با فاکتور رسمی و ضمانت اصالت تقدیم می نماید.

دیدگاه خود را بنویسید

قیمت خرید عطر (ادکلن) دیویدف کول واتر زنانه Davidoff Cool Water
عطر دیویدف کول واتر زنانه Davidoff Cool Water

موجود

تعداد: