عطر مارک جاکوبز دات زنانه Marc Jacobs Dot

این محصول در حال حاضر موجود نیست

(دیدگاه کاربر 1)

عطر مارک جاکوبز دات Marc Jacobs Dot

  • عطری خنک
  • با نت های غالب توت های قرمز، میوه اژدها، پیچ امین الدوله، نارگیل
  • مناسب جهت استفاده در ماه های گرم سال

عطر زنانه دات، از خانه عطر مارک جاکوبز در گروه بویایی عطرهای گلی میوه ای توسط Ann Gottlieb ، Annie Buzantian طراحی و در سال 2012 روانه ی بازار شد. ادکلن زنانه دات، از دسته عطرهای خنک بوده، لذا این عطر زنانه مناسب ماه های گرم سال می باشد. گالری مارسلا، به عنوان مرجعی معتبر جهت خرید عطر اورجینال، عطر  Marc Jacobs Dot را با فاکتور رسمی و ضمانت نامه ی اصالت کالا تقدیم می نماید.

تخفیف دار شد خبرم کن!
دسته: ,
برند:Marc Jacobs
توضیحات

بررسي، مشاهده قيمت و خريد عطر (ادکلن) مارک جاکوبز دات Marc Jacobs Dot اصل

شاید شما هم از آن دسته از افرادی هستید که در دوران خردسالی با “کفش دوزک” خاطراتی داشته اند، عطر جدید برند فوق العاده مارک جاکوبز این خاطرات را قطعا برای شما زنده خواهد کرد شاید با شکل شیشه و یا بوی خاص و تازه و جوان پسند آن!

این محصول که توسط Annie Buzantian و Ann Gottlieb طراحی شده است از نت های پیچ امین الدوله، یاس و شکوفه پرتقال در نت اولیه، آب نارگیل و جاسمین در نت میانی و وانیل و مشک در نت پایانی رایحه این عطر را بسیار دلفریب ساخته است.

البته باید به یاد داشته باشیم که بطری این عطر نیز بسیار زیبا و همانند کفشدوزک می باشد. فروشگاه اینترنتی مارسلا امیدوار است این عطر تداعی کننده اوج دوران جوانی و شادی های آن روزها برای شما باشد.

برچسب های مرتبط:

ادکلن مارک جاکوبز دات

توضیحات تکمیلی
طبع

حجم

نت پایه

نت اولیه

نت میانی

جنسیت

نوع عطر (غلظت)

بهترین فصل استفاده

ماندگاری عطر

پخش بو

رایحه فرعی

کشور مبدا برند

سال معرفی به بازار

گارانتی

گروه بویایی

طراح (سازنده) عطر

نظرات (1)

1 دیدگاه برای عطر مارک جاکوبز دات زنانه Marc Jacobs Dot

  1. گالری مارسلا

    مارک جاکوبز دات عطری است با آکوردهای غالب میوه ای، روایح گل های سفید و میوه های گرمسیری. این عطر مناسب استفاده روزانه بوده و امتیاز ماندگاری این عطر از نظر کارشناسان مارسلا 3 از 5 و پخش بوی آن 2 از 5 می باشد. گالری مارسلا Marc Jacobs Dot را با فاکتور رسمی و ضمانت اصالت تقدیم می نماید.

دیدگاه خود را بنویسید