عطر دیور جوی بای دیور زنانه Dior Joy by Dior

8,735,000 تومان

(1 بررسی مشتری)
  • عطری معتدل

  • نت های غالب: یاس، مشک، ترنج، نارنگی ماندارین

  • بهترین فصل برای استفاده: تمام فصول سال

  • بهترین زمان استفاده در طول شبانه روز: روزانه و تا حدودی شبانه

  • بهترین گروه سنی جهت استفاده: مناسب هر دو نسل جوان و مسن

  • بهترین مکان و موقعیت استفادهاستفاده روزمره ، اوقات فراغت و محيط های دوستانه، محيط های رسمی و جلسات کاری و تا حدودی قرارها ، ديت ها و ميهمانی های شبانه

  • ماندگاری: 3 از 5

  • پخش بو (نشر بو): 3 از 5

عطر زنانه جوی بای دیور از خانه عطر دیور، در گروه بویایی عطرهای چوبی گلی مشکی توسط Francois Demachy طراحی و در سال 2018 روانه ی بازار شد. جوی بای دیور، از دسته عطرهای ملایم بوده، لذا این عطر زنانه مناسب تمام فصول سال می باشد. گالری مارسلا، به عنوان مرجعی معتبر جهت خرید عطر اورجینال، Dior Joy by Dior را با فاکتور رسمی و ضمانت نامه ی اصالت کالا تقدیم می نماید.

موجود

تعداد:
تخفیف دار شد خبرم کن!
دسته: ,
برند:Dior
توضیحات

 خرید عطر (ادکلن) دیور جوی بای دیور Dior Joy by Dior اصل

دیور جوی که که خالق آن همچون بسیاری دیگر از عطرهای دیور، فرانسوا دماشی است عطری در گروه بویایی چوبی گلی مشکی می باشد که ترکیب نت هایش همچون بسیاری دیگر از محصولات دیور آدمی را به وجد می آورد.

آنجا که مرکباتی چون ترنج و نارنگی ماندارین در ابتدای مسیر پا به عرصه گذاشته و روح شما را با خود همراه می کنند و رفته رفته جای خود را به رایحه گل هایی چون رز، یاس، هلو و برگ مو می دهند و در انتهای مسیر هم گرمای نعنا هندی، مشک، سدر، چوب صندل و لوبان نوازشگر پوست شما خواهد شد

عطر زنانه دیور جوی، رایحه ای است دلنشین که قصد دارد بانوان را به حفظ شادی در تمام لحظات زندگی دعوت کند.

برای لذت بردن از زندگی همراه با لبخند که با ترکیب پرجنب و جوش میوه های مرکباتی و گل ها آغاز می شود و با نوازش ملایم چوبهای نفیس و گرانبها به پایان می رسد. رایحه ای شفاف اما با هزار منظر متفاوت و نکات ظریف متعدد…François Demachy درباره عطر دیور جوی از برند عطر دیور می گوید:

خرید عطر دیور جوی بیانگر یک احساس شگفت انگیز از لذت است که تعبیر بویایی از نور و روشنی را تفسیر می کند و بدون واسطه و سخاوتمندانه حس خوشبختی را در بطن آن می توان یافت.”

«این عطر به نقاشی های معروفی شباهت دارد که دقیق هستند؛ اما تکنیک خاص استفاده شده در آنها مشخص نیست. این عطر با نکات دقیق و ظریف متعددی ساخته شده و جنبه های مختلفی دارد که بدیهی و روشن است.»

بطری عطر زنانه دیور جوی، مانند جواهرییست درخشان، لوکس و گرانبها به شکل یک کریستال صورتی . دیور جوی غزلی است که برای لذت بردن از زندگی سروده شده و سرشار از انرژی و نشاط بوده که باعث خوشبختی و خلق و خوی مثبت می شود.عطر دیور جوی در سال 2018 توسط آقای  Francois Demachy طراحی و به بازار عرضه شد و چهره تبلیغاتی آن خانم Jennifer Lawrence بازیگر مطرح هالیوودی می باشد.

 

توضیحات تکمیلی
طبع

حجم

نت پایه

نت اولیه

نت میانی

جنسیت

نوع عطر (غلظت)

بهترین فصل استفاده

ماندگاری عطر

پخش بو

کشور مبدا برند

سال معرفی به بازار

گارانتی

گروه بویایی

طراح (سازنده) عطر

نوع برند

نظرات (1)

1 دیدگاه برای عطر دیور جوی بای دیور زنانه Dior Joy by Dior

  1. مشتری

    دیور جوی بای دیور عطری است با آکوردهای غالب مرکباتی، چوبی و پودری. این عطر مناسب استفاده روزانه بوده و امتیاز ماندگاری این عطر از نظر کارشناسان مارسلا 3 از 5 و پخش بوی آن 3 از 5 می باشد.
    گالری مارسلا Dior Joy by Dior را با فاکتور رسمی و ضمانت اصالت تقدیم می نماید.

دیدگاه خود را بنویسید

قیمت خرید فروش عطر ادکلن دیور جوی بای دیور زنانه Dior Joy by Dior
عطر دیور جوی بای دیور زنانه Dior Joy by Dior

موجود

تعداد: