عطر دیور پویزن زنانه Christian Dior Poison

7,605,000 تومان

(دیدگاه کاربر 1)
  • عطری گرم، شیرین با رایحه ای جادویی

  • نت های غالب: آلو، گل مریم، روایح دودی، عسل

  • بهترین فصل برای استفاده: زمستان، پاییز، و تا حدودی بهار و تابستان

  • بهترین زمان استفاده در طول شبانه روز: شبانه و تا حدودی روزانه

  • بهترین گروه سنی جهت استفاده: مناسب هر دو نسل جوان و مسن

  • بهترین مکان و موقعیت استفادهقرارها ، ديت ها و ميهمانی های شبانه، استفاده روزمره ، اوقات فراغت و محيط های دوستانه و تا حدودی محيط های رسمی و جلسات کاری

  • ماندگاری: 5 از 5

  • پخش بو (نشر بو): 5 از 5

عطر پویزن از خانه عطر دیور، در گروه بویایی گلی آمبری توسط Edouard Fléchier طراحی و در سال 1985 روانه ی بازار شد. ادکلن زنانه پویزن، از دسته عطرهای گرم بوده، لذا این عطر زنانه مناسب پاییز و زمستان می باشد. گالری مارسلا، به عنوان مرجعی معتبر جهت خرید عطر و ادکلن اورجینال، عطر Christian Dior Poison را با فاکتور رسمی و ضمانت نامه ی اصالت کالا تقدیم می نماید.

موجود در انبار

تعداد:
تخفیف دار شد خبرم کن!
دسته: ,
برند:Dior
توضیحات

بررسی، مشاهده قیمت و خرید عطر (ادکلن) دیور پویزن Christian Dior Poison اصل

بررسی، مشاهده قیمت و خرید عطر (ادکلن) دیور پویزن Christian Dior Poison اصل

عطر «پویزن» که نماد میوه ممنوعه در کمپانی دیور است، روحی انقلابی دارد و پس از عرضه‌اش در سال 1985 خیلی زود به عطری افسانه‌ای و رویایی تبدیل شد. کیمیاگری بی‌مانند و آمیختگی خاص میان سویه‌های میوه‌ای، ادویه‌ای و چوبی چنان در اعماق عطر معمایی «پویزن» جای گرفته‌اند که این عطر تمامی حواس شما را برای همیشه شیفته خودش می‌کند.

نت‌های آغازین «پویزن» به برجسته‌سازی روایح گشنیز و توت‌های وحشی تمایل دارند، درحالی که روایح عسل پرتقال و گل مریم در نت‌های میانی جلوه خاصی به خود می‌گیرند. نت‌های پایه هم رایحه اوپوپوناکس را برجسته می‌کنند. آمیزه این عطر تاریک، اسرارآمیز و خاص‌ که در سال 1987 به جایزه IFF دست یافت، توسط ادوارد فلشر خلق شده است.

کمپانی دیور در سال 2006 از عطرهای مینیاتوری خاصی در کالکشنی به‌نام Poison Amulets رونمایی کرد که براساس عطرهای 15 میلی‌لیتری پویزن، پیور پویزن، تندر پویزن و هیپنوتیک پویزن طراحی شده بودند. هر کدام از این عطرها دارای 2 محفظه یدکی هستند و درون کیسه‌ای زیبا و از جنس ساتن بسته‌بندی شده‌اند. بطری‌های طراحی‌شده برای این عطرها بسیار ظریف و زیبا هستند، درحالی که از سبک‌ها و رنگ‌های به‌کاررفته در عطرهای اصلی پیروی می‌کنند.


مرجع

نظرات (1)

1 دیدگاه برای عطر دیور پویزن زنانه Christian Dior Poison

  1. گالری مارسلا

    دیور پویزن عطری است با آکوردهای غالب میوه ای، شیرین و آمبری. این عطر مناسب استفاده شبانه و تا حدودی روزانه بوده و امتیاز ماندگاری این عطر از نظر کارشناسان مارسلا 5 از 5 و پخش بوی آن 5 از 5 می باشد.
    گالری مارسلا Christian Dior Poison را با فاکتور رسمی و ضمانت اصالت تقدیم می نماید.

دیدگاه خود را بنویسید

قیمت خرید فروش عطر ادکلن دیور پویزن زنانه Christian Dior Poison
عطر دیور پویزن زنانه Christian Dior Poison

موجود در انبار

تعداد: