عطر ویکتوریا سکرت وری سکسی ارکید زنانه Victoria’s Secret Very Sexy Orchid

4,519,500 تومان5,319,500 تومان

(دیدگاه کاربر 1)
شناسه محصول: نامعلوم دسته: ,
توضیحات

بررسی، مشاهده قیمت و خرید عطر (ادکلن) ویکتوریا سیکرت وری سکسی ارکید Victoria’s Secret Very Sexy Orchid اصل

عطر ویکتوریا سکرت وری سکسی ارکید نسخه دیگری از مجموعه عطرهای جدید وری سکسی ویکتوریا سکرت و عطر زنانه ای جدید، پر فروش، بسیار خوشبو می باشد که در سال ۲۰۲۰ میلادی با غلظت ادو پرفیوم توسط برند ویکتوریا سکرت به بازار عطر معرفی و عرضه شد.
Victoria’s Secret Very Sexy Orchid به عنوان عطری  شیک و لوکس عشق و شور را در زنان و دختران امروزی به تصویر می کشد. کافی است تا حداقل برای یک بار هم که شده هر بانویی این احساس زیبا را تجربه نماید. احساس افتخار از داشتن این عطر ویکتوریا سیکرت توام با غرور و جلال و شکوه است و موجب می شود تا زبانزد هر مجلسی شوید. بانویی با ردای بنفش که عشق را زندگی می کند و باشکوه تر از همیشه در جامعه ظاهر می شود؛ رنگی قدرتمند و بویی شگفت انگیز.

Victoria’s Secret Very Sexy Orchid با پخش بویی خوب و ماندگاری بالا، از رایحه شیرین و طبع معتدل برخوردار است و نمایشی از روزهایی خاطره انگیز، گرم و شاد است و با این مدل از عطر ویکتوریا سیکرت این روزهای مست‌کننده بیشتر به یاد شما خواهد ماند. ادکلن ویکتوریا سکرت وری سکسی ارکید ادوپرفیوم زنانه یک اثر هنری شگفت انگیز است که حتّی در شبهای سرد زمستان بیشتر خود را نمایش می دهد.
عطر وری سکسی ارکید به رنگ بنفش تیره معرفی شده است که الهام گرفته از گل ارکیده بوده و پیش کشی به خانم های رنگین پوست است. این محصول عطری چوبی است که از «ارکیده مجلل» ساخته شده و با نت هایی از انگور سیاه، مرکبات و فلفل صورتی شروع می شود که در قلب آن ارکیده مسحور کننده و زنبق گرانبها با هم ترکیب شده اند که نت پایه آن تشکیل شده از نعناع هندی و چوب صندل است. این رایحه زنانه همچون یک گل ارکیده عجیب و غریب، تازه و باشکوه در میان جنگلی روشن شده با نور مهتاب می درخشد. 

عطر وری سکسی ارکید زنانه عطری عمیق، تاریک و لذت بخش است که شما و مخاطبتان را در برابر امیال و خواسته‌ های هوس‌ انگیز تسلیم خواهد کرد.

بطری عطر ویکتوریا سکرت وری سکسی ارکید ظرفی شیشه ای، به رنگ بنفش تیره است که با روبانی مشکی و همچنین درپوشی مشکی و طلایی و نوشته های طلایی تزئین شده است.

توضیحات تکمیلی
طبع

حجم

نت پایه

نت اولیه

نت میانی

جنسیت

نوع عطر (غلظت)

بهترین فصل استفاده

ماندگاری عطر

پخش بو

کشور مبدا برند

سال معرفی به بازار

گارانتی

گروه بویایی

نظرات (1)

1 دیدگاه برای عطر ویکتوریا سکرت وری سکسی ارکید زنانه Victoria’s Secret Very Sexy Orchid

  1. گالری مارسلا

    ویکتوریا سکرت وری سکسی ارکید عطری است با آکوردهای غالب چوبی، میوه ای و پودری . این عطر مناسب استفاده روزانه و شبانه بوده و امتیاز ماندگاری این عطر از نظر کارشناسان مارسلا 3 از 5 و پخش بوی آن 3 از 5 می باشد.
    گالری مارسلا عطر Victoria’s Secret Very Sexy Orchid را با فاکتور رسمی و ضمانت اصالت تقدیم می نماید.

دیدگاه خود را بنویسید