عطر نارسیسو رودریگز نارسیسو او نرولی امبر زنانه Narciso rodriguez Narciso Eau Néroli Ambrée

(دیدگاه کاربر 1)
توضیحات

بررسی، مشاهده قیمت و خرید عطر (ادکلن) نارسیسو رودریگز نارسیسو او نرولی امبر Narciso rodriguez Narciso Eau Néroli Ambrée اصل

عطر جدید نارسیسو رودریگز، در کالکشن زنانه نارسیسو، ماهیت جاذبه و هنر اغواگری را با زنانگی جدید و درخشندگی تازه تجلیل می کند. ” نارسیسو رودریگز او نرولی امبر “، ادای احترام مداوم به نیروهای اغوا کننده خورشیدی، احساسات و نور درخشان آن است که از طریق ترکیب وجوه درخشان گلها، به تصویر کشیده شده است. این عطر پس از معرفی نارسیسو رودریگز امبر اما پس از اضافه کردن نت شکوفه پرتقال و نت های بیشتر گل فام، در سال 2021 معرفی شد.
نت ممتاز نارسیسو با سویه کهربایی همانند نارسیسو رودریگز امبر، در باز شدن عطر، رایحه ای شیرین و درخشنده ای منتشر می کند اما با اشاره به نت های گلی بهارنارنج ، پلومریا و هماهنگی آن با کهربا و با تزریق روغن دوز بیشتری از شکوفه پرتقال و ترمه، تقویت می شود. نت های اولیه و میانی، یک نت تازه از انرژی گرم و پر جنب و جوش می بخشد، در حالی که نت پایه با ترکیبی غنی از نت های چوبی، عمق و حس بیشتری به آن می بخشد. بطری نیمه شفاف عطر، همانند تابش درخشش کهربایی کم سو از داخل مکعب شیشه ای مات است، و جنب و جوش عطر جدید را برمی انگیزد، در حالی که درپوش شفاف، نشان دهنده درخشندگی کامل بطری است.

توضیحات تکمیلی
طبع

حجم

نت پایه

نت اولیه

نت میانی

جنسیت

نوع عطر (غلظت)

بهترین فصل استفاده

ماندگاری عطر

پخش بو

کشور مبدا برند

سال معرفی به بازار

گارانتی

گروه بویایی

طراح (سازنده) عطر

نظرات (1)

1 دیدگاه برای عطر نارسیسو رودریگز نارسیسو او نرولی امبر زنانه Narciso rodriguez Narciso Eau Néroli Ambrée

  1. گالری مارسلا

    نارسیسو رودریگز نارسیسو او نرولی امبر عطری است با آکوردهای غالب گل های سفید، مُشکی و مرکباتی . این عطر مناسب استفاده روزانه و تا حدودی شبانه بوده و امتیاز ماندگاری این عطر از نظر کارشناسان مارسلا 4 از 5 و پخش بوی آن 3 از 5 می باشد.
    گالری مارسلا عطر Narciso rodriguez Narciso Eau Néroli Ambrée را با فاکتور رسمی و ضمانت اصالت تقدیم می نماید.

دیدگاه خود را بنویسید