عطر آمواج اورتور (امواژ اورچر) زنانه Amouage Overture for women

12,500,000 تومان

(دیدگاه کاربر 1)

موجود

توضیحات

بررسی، مشاهده قیمت و خرید عطر( ادکلن ) عطر آمواج اورتور (امواژ اورچر) Amouage Overture اصل

آمواژ اورچر ادای احترام به زن مدرن – جسور، فرهیخته، و پر از رمز و راز.

اورچر که توسط استاد عطرساز خانم آنیک مناردو ساخته شده است، سمفونی برخی از کمیاب‌ترین و پرطرفدارترین مواد تشکیل دهنده جهان است، و احساسات شدید یک اجرای اپرا را برانگیخته می‌کند. در خصوص اوورچر زنانه رنو سالمون، مدیر ارشد آمواژ، گفته: “در حالی که فاز جدید آمواج همچنان در حال گسترش است، ما خوشحالیم که مرزهای تولید عطر را پیش می‌بریم و در عین حال اولویت برند را برای کیفیت و مهارت استثنایی حفظ می‌کنیم.

اورچر زنانه، اجرای بی انتها از ظرافت و عظمت است که در رایحه جاودانه شده است. در قلب آن یک زن فهیم پیچیده، مطمئن و خوش سفر است که به دنبال چیزی قانع کننده باارزش و شخصی است.

در تکمیل روایت آورچر، داستان یک اپراتور جوان با اعتماد به نفس را روایت می کند که به او فرصتی برای یک عمر داده می شود و به داخل می پرد. چند ساعت بعد برای یک مدیر بیمار. ایستاده در کمین تا ارکستر نواختن اورتور را تمام کند و حال و هوای اولیه او را آماده کند، لباس خود را چک می کند. صدها لایه ارگانزای ابریشمی پوشیده، با مرواریدهای ساختاری و مهره های تزئین شده مهار، او انتخاب کرده که آن را با دستکش های بلند، دراماتیک و چرم خاکستری تطبیق دهد و مجموعه رویایی خود را کامل کند. نفسی می کشد؛ او از سنگینی نقش بسیار برجسته ای که به ارث برده است ابایی نخواهد کرد.

آورچر زنانه به روی کالوادوس پر جنب و جوش باز می شود. رایحه ترنج و زعفران که با رایحه ملایم گل رز ، شمعدانی و مر در قلب آن تضاد دارند.هنگامی که رایحه بالغ می شود، کندر همراه با لبدانوم و چرم در پایه آن، پیچیدگی بی انتها را برای Overture به ارمغان می آورد.

مناردو توضیح داد: “هنگام خلق یک عطر، من معتقدم که رایحه ای که الهام میشود به اندازه مواد تشکیل دهنده آن مهم است. یک عطر وقتی خوب است که آکوردهایش مرا شگفت زده کند. ستون ها آنجا هستند، آنها به یکدیگر پاسخ می دهند، من الگو را می بینم، احساس می کنم. و این ملودی، این ایده از تزریق اپرا است که الهام بخش اوورتور زن است.

زعفران گرما و قدرت را به یک ترکیب می‌آورد، در حالی که ترنج اثری طراوت‌بخش و درخشان دارد. سیب به حجم می‌افزاید، در حالی که رز وجه گلگون مشخصه را به ارمغان می‌آورد.

مانند سازها، تک تک نت ها ناهماهنگ هستند، اما وقتی ساخته می شوند، هارمونی غنایی ارائه می دهند. 


برچسب های مرتبط:

ادکلن آمواج اورتور | عطر امواژ اورچر | ادکلن اورتور آمواج زنانه

توضیحات تکمیلی
طبع

حجم

نت پایه

نت اولیه

نت میانی

جنسیت

نوع عطر (غلظت)

بهترین فصل استفاده

ماندگاری عطر

پخش بو

کشور مبدا برند

سال معرفی به بازار

گارانتی

طراح (سازنده) عطر

نوع برند

نظرات (1)

1 دیدگاه برای عطر آمواج اورتور (امواژ اورچر) زنانه Amouage Overture for women

  1. گالری مارسلا

    آمواج اورتور عطری است با آکوردهای غالب رایحه ادویه ای گرم، آمبری و رایحه چرم. اين عطر مناسب استفاده روزانه و شبانه بوده و امتياز ماندگاری اين عطر از نظر کارشناسان مارسلا 4 از 5 و پخش بوی آن 4 از 5 می باشد. گالری مارسلا عطر Amouage Overture را با فاکتور رسمی و ضمانت اصالت تقديم می نمايد.

دیدگاه خود را بنویسید

قیمت خرید عطر (ادکلن)آمواج اورتور (امواژ اورچر) زنانه Amouage Overture for women
عطر آمواج اورتور (امواژ اورچر) زنانه Amouage Overture for women

موجود