عطر باربری هر (بربری هر) زنانه Burberry Her EDP

7,383,000 تومان

(1 بررسی مشتری)

عطر زنانه هر از خانه عطر و ادکلن باربری، در گروه بویایی گلی میوه ای شیرین در سال 2008 توسط Francis Kurkdjian طراحی و روانه ی بازار شد. هر، از دسته عطرهای معتدل بوده، لذا این عطر زنانه مناسب تمام فصول سال می باشد. 


  • عطری معتدل و شیرین

  • نت های غالب: توت فرنگی، تمشک، توت سیاه، گیلاس ترش

  • بهترین فصل برای استفاده: بهار، تابستان، پاییز و تا حدودی زمستان

  • بهترین زمان استفاده در طول شبانه روز: روزانه و تا حدودی شبانه

  • بهترین گروه سنی جهت استفاده: مناسب هر دو نسل جوان و مسن

  • بهترین مکان و موقعیت استفادهاستفاده روزمره ، اوقات فراغت و محيطهای دوستانه، محيط های رسمی و جلسات کاری و تا حدودی قرارها ، ديت ها و ميهمانی های شبانه

  • ماندگاری: 3 از 5

  • پخش بو (نشر بو): 3 از 5

گالری مارسلا، به عنوان مرجعی معتبر جهت خرید عطر و ادکلن اورجینال، Burberry Her را با فاکتور رسمی و ضمانت نامه ی اصالت کالا تقدیم می نماید.

موجود

تعداد:
تخفیف دار شد خبرم کن!
دسته: , برچسب:
برند:Burberry
توضیحات

بررسی، مشاهده قیمت و خرید عطر (ادکلن) باربری هر (بربری هر) زنانه Burberry Her اصل

 

باربری هر که از ستاره‌های جدید و درخشان خانه عطر باربری است و در گروه بویایی گلی میوه ای شیرین قرار دارد، در اکتبر 2018 توسط فرانسیس کرکجان طراحی و به بازار عرضه شد و اولین عطری است که با لوگوی جدید باربری منتشر شده است. در سمفونی نت های این عطر دلنشین ما آمیزه ای از عطر، احساس، شور انرژی و میل به رهایی را داریم

نت های ابتدایی از توت فرنگی، تمشک، توت سیاه، گیلاس، انگور سیاه، پرتقال ماندارین و لیمو تشکیل شده است. نت میانی بنفشه و یاس را در خود جای داده است. و در انتها این نت های پایه که متشکل از مشک، وانیل، کشمیران، نت های چوبی، خزه بلوط، کهربا و نعناع هندی هستند که بر روی جان و تن ما باقی می مانند.

باربری هر با این هدف طراحی شده است که روح جوان شهر لندن را به تصویر بکشد ــ‌ لندن: این کلان‌شهر خلاق و متنوع. روحی پرجنب و جوش، ماجراجو و شجاع. باربری هر برای زنانی ساخته شده است که در قلبشان احساس می‌کنند لندنی هستند. باربری هر که توسط فرانسیس کورکجان پدید آمده و درواقع تفسیر متفاوت و خاص او از یک آمیزه گل‌فام‌‌ـ‌میوه‌ای با ته‌مایه‌های بوی خوراکی‌های شیرین را عرضه می‌کند. بوی توت له‌شده در نت‌های آغازین باربری هر با یاس و بنفشه در نت‌های میانی آمیخته می‌شود، درحالی که چوب‌ها و کهربا نیز در لایه پایانی جای می‌گیرند.

فرانسیس کورکجان درباره این عطر می‌گوید: «عطر ادو پارفیوم باربری هر واقعا عطر منحصربه‌فردی است، زیرا امضای ماندگار و خاطره‌انگیزی دارد. برای خلق این امضا، به یک آکورد قوی نیاز داشتم؛‌ داستانی در جهان روایح که بتواند بینش را به درجه ی بروز و ظهور برساند. آمیزه توت‌های آفتاب‌خورده و روح بریتانیایی در باربری هر با آکوردهای کهربایی و مشک‌فام آمیخته شده‌اند تا این امضای یگانه و خاص را خلق کنند. پس اگر کسی این عطر را زده باشد، بلافاصله می‌توانید تشخیصش بدهید. باربری هر یکی از امضاهای خاص در دنیای روایح است».

بررسی، مشاهده قیمت و خرید عطر (ادکلن) باربری هر اینتنس (بربری هر) Burberry Her Intense اصل

 

توضیحات تکمیلی
نظرات (1)

1 دیدگاه برای عطر باربری هر (بربری هر) زنانه Burberry Her EDP

  1. گالری مارسلا

    باربری هر (بربری هر) زنانه عطری است با آکوردهای غالب میوه ای، شیرین و چوبی . اين عطر مناسب استفاده
    روزانه و شبانه بوده و امتياز ماندگاری اين عطر از نظر کارشناسان مارسلا 3 از 5 و پخش بوی آن 3 از 5 می باشد.
    گالری مارسلا Burberry Her را با فاکتور رسمی و ضمانت اصالت تقديم می نمايد.

دیدگاه خود را بنویسید

خرید عطر باربری هر (بربری هر) زنانه Burberry Her
عطر باربری هر (بربری هر) زنانه Burberry Her EDP

موجود

تعداد: