عطر دیویدف اکو مردانه Davidoff Echo

این محصول در حال حاضر موجود نیست

(دیدگاه کاربر 1)

عطر دیویدف اکو Davidoff Echo

  • عطری خنک
  • با نت های غالب فلفل، سدر، مشک، چرم
  • مناسب جهت استفاده در فصول تابستان و بهار

    عطر مردانه اکو از خانه عطر دیویدف، در گروه بویایی عطر های چوبی ادویه ای توسط Alain Astori ، Beatrice Piquet ، Pierre Wargnye طراحی و در سال 2003 روانه ی بازار شد. اکو، از دسته عطرهای خنک بوده، لذا این عطر مردانه مناسب فصول تابستان و بهار می باشد. گالری مارسلا، به عنوان مرجعی معتبر جهت خرید ادکلن اورجینال، عطر Davidoff Echo را با فاکتور رسمی و ضمانت نامه ی اصالت کالا تقدیم می نماید.

 

تخفیف دار شد خبرم کن!
دسته: ,
برند:Davidoff
توضیحات

بررسي، مشاهده قيمت و خريد عطر (ادکلن) عطر دیویدف اکو Davidoff Echo اصل

عطری ست که توسط کمپانی Davidoff در سال 2003 مخصوص آقایان میانسال تولید شد. این ادکلن که دارای شیشه ای بسیار زیبا و پر پیچ و خم است توسط Alain Astori, Pierre Wargnye , Beatrice Piquet طراحی شده است. گروه بویایی این عطر را رایحه های جنگلی و چوب های معطر تشکیل داده اند. نت های تشکیل دهنده این عطر عبارتند از درخت جوز، چوب صندل، مشک، سرو، فلفل، فلفل تند و چرم. این عطر توسط سایت مارسلا به آقایان پیشنهاد می شود.


برچسب های مرتبط:

ادکلن دیویدف اکو مردانه

توضیحات تکمیلی
طبع

حجم

نت پایه

جنسیت

نوع عطر (غلظت)

بهترین فصل استفاده

ماندگاری عطر

پخش بو

رایحه فرعی

کشور مبدا برند

سال معرفی به بازار

گارانتی

گروه بویایی

طراح (سازنده) عطر

نظرات (1)

1 دیدگاه برای عطر دیویدف اکو مردانه Davidoff Echo

  1. گالری مارسلا

    دیویدف اکو عطری است با آکوردهای غالب ادویه ای فرش، چوبی و ادویه ای گرم. این عطر مناسب استفاده روزانه بوده و امتیاز ماندگاری این عطر از نظر کارشناسان مارسلا 3 از 5 و پخش بوی آن 3 از 5 می باشد. گالری مارسلا Davidoff Echo را با فاکتور رسمی و ضمانت اصالت تقدیم می نماید.

دیدگاه خود را بنویسید