عطر آمواج رفلکشن (آمواژ ریفلکشن) مردانه Amouage Reflection For Men

12,755,000 تومان

(1 بررسی مشتری)

عطر آمواج ریفلکشن (آمواژ رفلکشن) Amouage Reflection For Men

  • عطری ملایم
  • با نت های غالب یاس، بهار نارنج، چوب صندل سفید، ریشه زنبق
  • مناسب جهت استفاده در تمامی فصول سال


    عطر مردانه رفلکشن از خانه عطر آمواج، در گروه بویایی عطرهای چوبی گلی مشکی توسط Lucas Sieuzac طراحی و در سال 2007 روانه ی بازار شد. ریفلکشن، از دسته عطرهای ملایم بوده، لذا این عطر مردانه مناسب تمام فصول سال می باشد. گالری مارسلا، به عنوان مرجعی معتبر جهت خرید ادکلن اورجینال، Amouage Reflection For Men را با فاکتور رسمی و ضمانت نامه ی اصالت کالا تقدیم می نماید.

موجود

تعداد:
تخفیف دار شد خبرم کن!
دسته: ,
برند:Amouage
توضیحات

بررسی، مشاهده قیمت و خرید عطر (ادکلن) امواج رفلکشن (آمواج سفید) Amouage Reflection اصل

کمپانی Amouage در سال 2007 عطری وودی ( ملایم و تلخ ) را برای مردان باوقار به بازار عطر و ادکلن معرفی نمود . این عطر که توسط Lucas Sieuzac طراحی شده است از نت های رزماری ، فلفل ، رز ، زنبق ، یاس ، نرولی ، چوب صندل ، نعناع هندی ، خس خس و سدر تشکیل شده است . مارسلا این عطر را به طرفداران عطرهای پودری و کمی تلخ و تند پیشنهاد میکند و اطمینان می دهد پس از خرید ، عطری بسیار مجلل و خاص در دستانتان خواهید داشت .  در کل می توان گفت این عطر یک شاهکار است ! بهترین توصیف برای این عطر بدین گونه است که چشمان خود را ببندید و تصور کنید که در حال قدم زدن در ساحل های خاورمیانه می باشید . خورشید و بوی شور آبی که بسیار خنک است به همراه برخی از گل های زیبا و ادویه جات ذهن شما را مسحور خواهد کرد . این عطر بسیار گیرا می باشد ، از اینرو توصیه می شود حداکثر 2 اسپری از این محصول بر روی پوست خود داشته باشید . این محصول به همراه جفت زنانه خود می تواند برای زوج های جوان بسیار مناسب باشد و هر دوی آنها را در مهمانی ها در کانون توجه قرار دهد . مارسلا این محصول را مناسب استفاده در روزها و شب های بهاری می داند و امیدوار است لحظه هایی به یاد ماندنی از این عطر در خاطر شما ثبت گردد .

 

توضیحات تکمیلی
طبع

حجم

نت پایه

نت اولیه

نت میانی

جنسیت

نوع عطر (غلظت)

بهترین فصل استفاده

ماندگاری عطر

پخش بو

رایحه فرعی

کشور مبدا برند

سال معرفی به بازار

گارانتی

گروه بویایی

طراح (سازنده) عطر

نوع برند

نظرات (1)

1 دیدگاه برای عطر آمواج رفلکشن (آمواژ ریفلکشن) مردانه Amouage Reflection For Men

  1. مشتری

    امواج رفلکشن (آمواژ ریفلکشن) مردانه عطری است با آکوردهای غالب چوبی و گلهای سفید. این عطر مناسب استفاده روزانه و شبانه بوده و امتیاز ماندگاری این عطر از نظر کارشناسان مارسلا 4 از 5 و پخش بوی آن 4 از 5 می باشد.
    گالری مارسلا Amouage Reflection For Men را با فاکتور رسمی و ضمانت اصالت تقدیم می نماید.

دیدگاه خود را بنویسید

قیمت خرید فروش عطر ادکلن آمواج رفلکشن (آمواژ ریفلکشن) مردانه Amouage Reflection
عطر آمواج رفلکشن (آمواژ ریفلکشن) مردانه Amouage Reflection For Men

موجود

تعداد: