عطر ژان پل گوتیه له میل (ژان پل گوتیه لی میل – له مل – له مال) مردانه Jean Paul Gaultier Le Male

4,588,500 تومان5,788,500 تومان

عطر معتدل مردانه له مال از خانه عطر و ادکلن ژان پل گوتیه، در گروه عطر های آمبری فوژه در سال 1995 روانه ی بازار شد. له مل، از دسته عطرهای معتدل بوده، لذا این عطر مردانه مناسب تمام فصول سال (با درصد کمتری تابستان) می باشد.


  • عطری معتدل

  • نت های غالب: وانیل، اسطوخودوس، نعناع و دارچین

  • بهترین فصل برای استفاده: تمام فصول سال (با درصد کمتری فصل تابستان)

  • بهترین زمان استفاده در طول شبانه روز: روزانه و شبانه

  • بهترین گروه سنی جهت استفاده: مناسب تمام گروه های سنی بخصوص آقایان زیر 50 سال

  • بهترین مکان و موقعیت استفاده: قرارها ، ديت ها و ميهمانی های شبانه، استفاده روزمره ، اوقات فراغت و محيط های دوستانه ، تا حدودی محيط های رسمی و جلسات کاری و محیط های ورزشی

  • ماندگاری: 4 از 5

  • پخش بو (نشر بو): 4 از 5

 گالری مارسلا، به عنوان مرجعی معتبر جهت خرید عطر و ادکلن اورجینال، عطر/ ادکلن مردانه Jean Paul Gaultier Le Male را با فاکتور رسمی و ضمانت نامه ی اصالت کالا تقدیم می نماید.

تعداد:
تخفیف دار شد خبرم کن!
شناسه محصول: نامعلوم دسته: ,
توضیحات

بررسی، مشاهده قیمت و خرید عطر (ادکلن) ژان پل گوتیه له مل (ژان پل گوتیه لی میل) مردانه Jean Paul Gaultier Le Male اصل

ادکلن مردانه ژان پل گوتیه له مل در سال 1995 توسط یکی از پر آوازه طرین طراحان عطر، آقای Francis Kurkdjian طرای و به بازار عرضه شد.  عطری به شدت احساس برانگیز و اغواگر با رایه ای غالب از وانیل، اسطوخودوس، تونکا و کهربا، که هر فردی را شیفته ی خود میکند…

عطری فشرده و معقول، مدرن و راحت ، مردانه و ملایم… Le Male عطری است که از نظر مغناطیسی جذاب است که با منحصر به فرد بودن خود را اغوا می کند. بر اساس تضادها ساخته شده است: سنتی و جسور، تازه و ملایم، قوی و احساسی، در یک کلمه: برای زنان کاملاً غیرقابل مقاومت. نعنای تازه نماد قدرت است. سنت با اسطوخودوس نشان داده شده است. وانیل گرما و لطافت می بخشد. تاپ نت ها از نعناع، اسطوخودوس و ترنج تشکیل شده است. نت های میانی از دارچین، زیره و شکوفه پرتقال تشکیل شده است. و نت های پایه حاوی وانیل، دانه تونکا، چوب صندل و چوب سدر است. 

به عقیده ی کارشناسان مارسلا بهترین فصل استفاده از عطر مردانه له میل از برند ژان پل گوتیه، بهار، پاییز و زمستان و عالی برای استفاده ی شبانه میباشد.

توضیحات تکمیلی
نظرات (0)

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “عطر ژان پل گوتیه له میل (ژان پل گوتیه لی میل – له مل – له مال) مردانه Jean Paul Gaultier Le Male”