عطر مرسدس بنز من پرایوت مردانه Mercedes Benz Man Private

2,990,000 تومان

(1 بررسی مشتری)

عطر مردانه من پرایوت از خانه عطر مرسدس بنز، در گروه بویایی آمبری چوبی توسط Olivier Cresp طراحی و در سال 2018 روانه ی بازار شد. ادکلن مردانه من پرایوت، از دسته عطرهای گرم بوده، لذا این عطر مردانه مناسب فصول سرد سال می باشد.


  • عطری گرم، لوکس و جوان پسند

  • نت های غالب: سدر، نعنا هندی، سرو، لابدانیوم

  • بهترین فصل برای استفاده: پاییز، زمستان و تا حدودی بهار و تابستان

  • بهترین زمان استفاده در طول شبانه روز: شبانه و تا حدودی روزانه

  • بهترین گروه سنی جهت استفاده: مناسب هر دو نسل جوان و مسن

  • بهترین مکان و موقعیت استفاده: استفاده روزمره ، اوقات فراغت و محیطهای دوستانه، و تا حدودی محیط های رسمی و جلسات کاری و و ح قرارها ، دیت ها و میهمانی های شبانه

  • ماندگاری: 4 از 5

  • پخش بو (نشر بو): 4 از 5

 گالری مارسلا، به عنوان مرجعی معتبر جهت خرید عطر و ادکلن اورجینال، عطر  Mercedes Benz Man Private را با فاکتور رسمی و ضمانت نامه ی اصالت کالا تقدیم می نماید.

موجود

تعداد:
تخفیف دار شد خبرم کن!
دسته: ,
برند:Mercedes Benz
توضیحات

خرید عطر (ادکلن) مرسدس بنز من پرایوت مردانه Mercedes Benz Man Private اصل

خرید عطر (ادکلن) مرسدس بنز من پرایوت مردانه Mercedes Benz Man Private اصل

معمولا زمانیکه برندها از پسوندی همچون “Private” در نامگذاری بهره می برند تصمیم دارند یکی از پروژه های فاخر خود را رونمایی کنند که مرسدس نیز در محصول جدید خود همین استراتژی را پیش گرفته است. جدیدترین عطر لاین “Man” با همان بطری همیشگی به رنگ قهوه ای و بسته بندی لوکس تا بتواندبار این نام را به دوش بکشد.

این عطر جدید مرسدس بنز من از جذابیت های خاورمیانه الهام گرفته شده است، با این وجود می تواند برای همگان جذاب باشد. به طوری که بر اساس قدرت بویایی شگفت‌انگیز نت‌های چوبی مرسدس بنز پرایوت من کسانی را که از قبل با این ترکیبات و این خط بو آشنا هستند را به سرعت به خود جذب کرده و آن ها را مست عمق و گرمای سوزنده ی رایحه ی خود می کند.

مرسدس بنز به نوعی این محصول جدید را نسخه ی پریمیوم نسل قبلی خود معرفی کرده و کوشیده است که علاوه بر اینکه رنگ کد قبلی را به قهوه ای زیباتری تغییر دهد بلکه عطر را نیز در مجموعه با کیفیت تر و تأثیر گذار تری ارائه کند.

مرسدس بنز علاوه بر تمرکز بر کیفیت بالای محصولات خود کوشیده است تا بطری های عطر نیز به لحاظ زیبایی شناسی ساختار درخوری داشته باشند از این رو شما می بینید که با شیشه ای مات، صاف با رنگی گرم مواجه شده اید که گویی با یک لمس ساده نیز می خواهد گرمای عطر درون شیشه را به سرانگشتان شما منتقل کند.

برای این عطر معطر چوبی کهربایی، عطرساز فرانسوی Master Olivier Cresp دستور العملی تند را به اجرا درآورده است… Mercedes-Benz Man Private با ترکیبی تازه و در عین حال تند از درمنه، هل و سرو شروع می کند. سپس به قلب غنی روایح یعنی نت های اسطوخودوس، لابدانیوم و آمبروکس می زند، و در نهایت تندی و تلخی سدر، نعناع هندی و چوب کشمیر نیز به میان آمده و شما را مغلوب نت چوبی خود می کند.

مرسدس بنز من پرایوت” عطری تلخ با ساختاری چوبی-اسپایسی است. چوب درخت سرو، چوب کشمیر و هل تلخی معتدل و عامه پسندی به عطر می دهند. عطر علی رغم گروه بویایی قید شده و رنگ انتخاب شده در شروع نیز سهمگین و طاقت فرسا نیست و با احتیاط قدم برمیدارد که این امر نشان می دهد اگرچه مرسدس بنز عطر جدید خود را “پرایوت” نامیده اما جامعه هدف آن اکثریت مخاطبان است. فضایی کاکائو مانند نیز در ادامه عطر را فرا می گیرد که ممکن است بدلیل حضور کهربای نباتی باشد. شیرینی آکورد بالزامیک با تلخی همراه است اما همچنان چوب، سردمدار رایحه است. پچولی نیز در ادامه تلخی به کار اضافه می کند و در عین حال طراوتی نیز با خود به همراه دارد. ظاهر جذاب این عطر نشان می دهد که برای آقایان جوان بسیار می تواند ایده آل باشد افرادی که در عین غرور می خواهند جذاب و فریبنده به نظر بیایند و در هر محفل و مجلسی بتوانند به راحتی دیوار مقاوت اطرافیانشان را فرو بریزند و آن کشش مطلوبشان را ایجاد کنند.  “مرسدس بنز من پرایوت” عطری خوش رایحه است که می تواند نشان دهنده ترسیم افقی جدید در دیدگاه مدیران برند باشد.

خرید عطر (ادکلن) مرسدس بنز من پرایوت مردانه Mercedes Benz Man Private اصل


برچسب های مرتبط: ادکلن مرسدس بنز من پرایوت | ادکلن مرسدس بنز پرایوت | ادکلن بنز پرایوت

توضیحات تکمیلی
طبع

حجم

نت پایه

نت اولیه

نت میانی

جنسیت

نوع عطر (غلظت)

بهترین فصل استفاده

ماندگاری عطر

پخش بو

رایحه فرعی

کشور مبدا برند

سال معرفی به بازار

گارانتی

گروه بویایی

طراح (سازنده) عطر

نوع برند

نظرات (1)

1 دیدگاه برای عطر مرسدس بنز من پرایوت مردانه Mercedes Benz Man Private

  1. گالری مارسلا

    مرسدس بنز من پرایوت مردانه عطری است با آکوردهای غالب چوبی، کهربایی و آروماتیک . اين عطر مناسب استفاده
    روزانه و شبانه بوده و امتياز ماندگاری اين عطر از نظر کارشناسان مارسلا 4 از 5 و پخش بوی آن 4 از 5 می باشد.
    گالری مارسلا Mercedes Benz Man Private را با فاکتور رسمی و ضمانت اصالت تقديم می نمايد.

دیدگاه خود را بنویسید

عطر (ادکلن) مرسدس بنز من پرایوت مردانه Mercedes Benz Man Private
عطر مرسدس بنز من پرایوت مردانه Mercedes Benz Man Private

موجود

تعداد: