عطر آتلیه کلن گلد لدر (آتلیه کلون گلد لیدر) آتلیه کلن گلد لیدر مردانه/زنانه Atelier Cologne Gold Leather

14,805,100 تومان

عطر آتلیه کلن گلد لدر (آتلیه کلون گلد لیدر) آتلیه کلن گلد لیدر Atelier Cologne Gold Leather

  • عطری گرم 

  • با نت های غالب رام، چرم، آلو، عود
  • مناسب جهت استفاده در فصول پاییز، زمستان و تا حدودی بهار
تعداد:
تخفیف دار شد خبرم کن!
شناسه محصول: نامعلوم دسته: , , ,
توضیحات

بررسی، مشاهده قیمت و خرید عطر (ادکلن) آتلیه کلن گلد لدر (آتلیه کلون گلد لیدر) آتلیه کلن گلد لیدر Atelier Cologne Gold Leather اصل

گلد لدر” ضیافتی با شکوه از همنشینی رام و چرم است. شروعی غنی از رام (شراب نیشکر) و آلو که معطر به عطر زعفران شده و مشتاقانه به سوی چرم آغوش می گشاید. رایحه ای اکالیپتوس مانند با شیرینی و تلخی پرتقال عجین می شود و به سمت فضایی منحصر بفرد حرکت می کند. چرم در این عطر ماهیتی گورمند دارد و شیرین به مشام می رسد در حالیکه اندکی عودی است که اتفاقا عود نیز همچون چرم با رایحه ای خوردنی ارائه می شود. “گلد لدر” بواسطه ترکیب بندی خاص و در عین حال عامه پسند آن، یکی از راحت پوش ترین عطرهای برند “اتلیه کولون” محسوب می شود که از بازخورد بسیار خوبی نیز برخوردار است.
از پیشوند “گلد” که برای چرم انتخاب شده تا حد زیادی مشخص است کدام گروه از مخاطبان برای این عطر به عنوان جامعه هدف تعیین شده اند و “اتلیه کولون” نیز نشان داده که رگ خواب آن مخاطبین را به خوبی می شناسد!
گلد لدر” عطری خوش ساخت و قابل اعتماد است که ساختاری نسبتا خطی از چرم، شراب و زعفران دارد. روزهای سرد بهترین میزبان برای این عطر محسوب می شوند.

توضیحات تکمیلی
طبع

حجم

نت پایه

نت اولیه

نت میانی

جنسیت

نوع عطر (غلظت)

بهترین فصل استفاده

ماندگاری عطر

پخش بو

رایحه فرعی

کشور مبدا برند

سال معرفی به بازار

گارانتی

گروه بویایی

نوع برند

نظرات (0)

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “عطر آتلیه کلن گلد لدر (آتلیه کلون گلد لیدر) آتلیه کلن گلد لیدر مردانه/زنانه Atelier Cologne Gold Leather”