عطر ایسی میاکه نویت دیسی نویر آرجنت (ایسی میاکه نوئی دیسی نواغ اغژن) مردانه Issey Miyake Nuit D’Issey Noir Argent

4,853,000 تومان

موجود

تخفیف دار شد خبرم کن!
دسته: ,
برند:Issey Miyake
توضیحات

خرید عطر (ادکلن) ایسی میاکه نویت دیسی نویر آرجنت Issey Miyake Nuit D’Issey Noir Argent اصل


احساس ها در شب به حداکثر خواهند رسید زمانی که هر روشنایی منبعی از انرژی بوده و هر رایحه، به عنوان پیوندی با نیروی عناصر طبیعت نمایان می شود. ایسی میاکه نویت د ایسی نویر آرجنت ، از مجموعه نویت د ایسی کمپانی ایسی میاکه است. الهامی از گرفتگی ماه و نور پراکنده آن در زمان گرفتگی . ایسی میاکه میخواهد به همین روش رازهای نیمه روشن و مه آلود شب ماه گرفتگی را با استفاده از رایحه های چوبی ادویه ای در ترکیب با چرم، بازسازی کند. این عطر تفسیری جدید و از فضای تاریک در زیر نور ماه در همه کلکسیون نویت د ایسی است، و فضای آن با بقیه عطرهای این کلکسیون متفاوت است. دومنیک روپیون با طراحی و هنر خود توانسته تعریفی جدید را در این کالکشن ارائه کند و سه هدف : تداعی قدرت ، تاریکی محض و جذابیت را در این عطر خلق کند.

رایحه های رزینی صمغی در سراسر عطر ایسی میاکه نویت دیسی نویر آرجنت کاملا پیداست و آکوردهای اصلی این عطر را در اختیار دارند و البته طراح عطر با همین رایحه های رزینی و تاریک توانسته است حس یک شب مهتاب گرفته را تداعی کند. نویت د ایسی نویر آرجنت دارای عطری تمیز و رایحه ای چرمی است. در نت اولیه، رایحه تمیز و درخشان گریپ فروت تازه وبا عطر تند فلفل صورتی و فلفل سیاه ترکیب شده است و رایحه ادویه جوز هندی در کنار این رایحه نت اولیه را اسپایسی و کمی تند کرده است. یادداشت میانی کنتراست غنی با چرم سیاه را فراهم می کند و زعفران فقط کمی از آن حس تاریکی را به روشنایی هدایت میکند، درست همانند روشنایی خفیفی که در گرفتگی ماه پدید می آید و ذره ای از نور مهتاب به زمین میرسد. نت پایه حس شب را با وتیور و همکاری نعنانع هندی به تصویر میکشد، در حالی که صمغ مر و عطر رزینی گرم صمغ های لابدانیوم و اولیبانیوم که در نت میانی شروع شده بود ، رایحه ها را تاریک تر کرده است.


توضیحات تکمیلی
طبع

حجم

نت پایه

نت اولیه

نت میانی

جنسیت

نوع عطر (غلظت)

بهترین فصل استفاده

ماندگاری عطر

پخش بو

کشور مبدا برند

سال معرفی به بازار

گارانتی

گروه بویایی

طراح (سازنده) عطر

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عطر ایسی میاکه نویت دیسی نویر آرجنت (ایسی میاکه نوئی دیسی نواغ اغژن) مردانه Issey Miyake Nuit D’Issey Noir Argent”

عطر ایسی میاکه نویت دیسی نویر آرجنت (ایسی میاکه نوئی دیسی نواغ اغژن) مردانه Issey Miyake Nuit D'Issey Noir Argent
عطر ایسی میاکه نویت دیسی نویر آرجنت (ایسی میاکه نوئی دیسی نواغ اغژن) مردانه Issey Miyake Nuit D’Issey Noir Argent

موجود