عطر گای لاروش دراکار نویر مردانه Guy Laroche Drakkar Noir

2,219,500 تومان

(1 بررسی مشتری)

عطر گای لاروش دراکار نویر Guy Laroche Drakkar Noir

  • عطری معتدل
  • با نت های غالب اسطوخودوس، خزه درخت بلوط، چرم، درخت نراد
  • مناسب جهت استفاده در تمامی فصول سال

    عطر دراکار نویر از خانه عطر گای لاروش، در گروه بویایی عطرهای معطر فوژه توسط Pierre Wargnye طراحی و در سال 1982 روانه ی بازار شد. ادکلن مردانه دراکار نویر، از دسته عطرهای معتدل بوده، لذا این عطر مردانه مناسب تمام فصول سال می باشد. گالری مارسلا، به عنوان مرجعی معتبر جهت خرید ادکلن اورجینال، عطر Guy Laroche Drakkar Noir را با فاکتور رسمی و ضمانت نامه ی اصالت کالا تقدیم می نماید.

موجود

تعداد:
تخفیف دار شد خبرم کن!
دسته: ,
برند:Guy Laroche
توضیحات

بررسی، مشاهده قیمت و خرید عطر (ادکلن) گای لاروش دراکار نویر Guy Laroche Drakkar Noir اصل

 گای لاروش دراکار نویر عطری است پر فروش، معطر و خوش بو ، جذاب و بسیار شیک . رایحه نرم و در عین حال قدرتمند آن باعث می شود که هنگام انجام کارهای روزمره خود احساس طراوت و اطمینان خاطر داشته باشید.

 Guy Laroche Drakkar Noir به عنوان عطری مردانه و کلاسیک توسط عطار فرانسوی به نام پیر وارنیه (Pierre Wargnye) خلق شده است که با رایحه ای بی نظیری از گل ها و گیاهان معطر و همچنین ماندگاری بسیار خوب برای مصرف در میهمانی های شبانه و رسمی پیشنهاد بسیار مناسبی است. همچنین گای لاروش دراکار نویر مردانه عطری است کلاسیک و شیک که با رایحه سبز، تلخ، صابونی مانند و کمی چوبی و چرمی از ترنج ، لیمو ترش، نعناع هندی ، اسطوخودوس ، ریحان ، رزماری ، گیاه درمنه و به لیمو آغاز می شود. با گذر زمان عطر دراکار نویر اندکی گرم و نیمه شیرین شده و رایحه ملایمی از گل ها نمایان می گردند که حسی لطیف و جذاب از گل ها را به ترکیب گرم، تلخ، گیاهی و چوبی عطر اضافه می کنند. بنابراین این عطر فرانسوی و اصل در گروه بویایی معطر فوژه قرار میگیرد.
عطر گای لاروش دراکار نویر پخش بو و ماندگاری مناسبی دارد و انتخاب بی نظیری جهت مصرف رسمی در تمامی فصول سال میباشد.

.ظظظظظظظظ

نظرات (1)

1 دیدگاه برای عطر گای لاروش دراکار نویر مردانه Guy Laroche Drakkar Noir

  1. گالری مارسلا

    گای لاروش دراکار نویر عطری است با آکوردهای غالب معطر، چوبی و ادویه ای فِرش . این عطر مناسب استفاده روزانه و شبانه بوده و امتیاز ماندگاری این عطر از نظر کارشناسان مارسلا 4 از 5 و پخش بوی آن 3 از 5 می باشد.
    گالری مارسلا عطر Guy Laroche Drakkar Noir را با فاکتور رسمی و ضمانت اصالت تقدیم می نماید.

دیدگاه خود را بنویسید

قیمت خرید فروش عطر ادکلن گای لاروش دراکار نویر مردانه Guy Laroche Drakkar Noir
عطر گای لاروش دراکار نویر مردانه Guy Laroche Drakkar Noir

موجود

تعداد: