عطر مرسدس بنز ساین Mercedes Benz Sign

3,162,500 تومان

(دیدگاه کاربر 1)

عطر مردانه ساین از خانه عطر مرسدس بنز، در گروه بویایی چوبی ادویه ای توسط Olivier Cresp طراحی و در سال 2021 روانه ی بازار شد. ادکلن مردانه ساین، از دسته عطرهای معتدل بوده، لذا این عطر مردانه مناسب تمام فصول سال می باشد.


  • عطری معتدل، مردانه و شیک

  • نت های غالب: هل، شکوفه پرتقال، برگ بنفشه، دانه تونکا

  • بهترین فصل برای استفاده: پاییز، بهار، زمستان و تا حدودی تابستان

  • بهترین زمان استفاده در طول شبانه روز: روزانه و تا حدودی شبانه

  • بهترین گروه سنی جهت استفاده: مناسب هر دو نسل جوان و مسن

  • بهترین مکان و موقعیت استفاده: استفاده روزمره ، اوقات فراغت و محیطهای دوستانه و تا حدودی محیط های رسمی و جلسات کاری قرارها ، دیت ها و میهمانی های شبانه و محیط های ورزشی

  • ماندگاری: 3 از 5

  • پخش بو (نشر بو): 3 از 5

  • گالری مارسلا، به عنوان مرجعی معتبر جهت خرید عطر و ادکلن اورجینال، عطر Mercedes Benz Sign 2017 را با فاکتور رسمی و ضمانت نامه ی اصالت کالا تقدیم می نماید.

موجود در انبار

تعداد:
تخفیف دار شد خبرم کن!
دسته: ,
برند:Mercedes Benz
توضیحات

خرید عطر (ادکلن) عطر مرسدس بنز ساین Mercedes Benz Sign اصل

ساین یک عطر مردانه شیک و معتدل با رایحه چوبی تند است. محصول جدیدی که در سال 2021 توسط  Olivier Cresp ( عطر ساز معروف) طراحی و به بازار عرضه شد.

ساین با قدرت، غلظت و پخش بوی خاصش قطعا می تواند شما و احساساتتان را تحت تاثیر قرار دهد. برای اثبات این ادعا در این جا به روایح به کار رفته در این عطر می پردازیم.

 در نت‌های اولیه این عطر دلنشین با روایح مسحور کننده عصاره هل به چشم میخورد که با دانه فلفل صورتی ترکیب شده و همراه با خود طراوت را به ارمغان می آورد و با پایه وانیلی تضاد بیشتری دارد. در بخش نت های پایه نیز دانه تونکا و مشک سفیدبه کار گرفته شده است که قبل از مخلوط شدن با کشمیر و نعناع هندی، یک گرما و تازگی خاصی را به نمایش می گذارد. سپس گریپ فروت تلخ، سیب ترد، و دسته گلی متشکل از اسطوخودوس معطر، شکوفه پرتقال، گل شمعدانی و برگ بنفشه که نت های پایه هستند و اکنون در عطرسازی از ترکیبات کمیاب هستند – به صحنه آمده و و تعادلی پیچیده ایجاد می کنند که اولیویه کرسپ، استاد عطرساز، به صورت غیرت مدارانه ای آن را اصلاح کرده است.

چند کلمه از اولیویه کرسپ…

من در گواتمالا با مواد خام استثنایی به ویژه هل مواجه شدم. پس از آن که برگشتم، تصمیمم بر آن شد که از این طلای سبز در یک خلاقیت جدید برای مردان استفاده کنم. SIGN یک عطر شگفت انگیز و چند وجهی است که بر  پایه ی این ادویه های کمیاب ساخته شده است.

بطری جدید SIGN برای استفاده بسیار مردانه و شهودی است. با درپوش اسپری، رنگ آبی در نیمه شب عمیق، و ترکیبی از بافت ها، به سادگی میتواند مصرف کننده را قانع کند. این یک عطر منحصر به فرد است. و با افتخار نشان دادن ستاره سه پر و امضای متمایز مرسدس بنز حرفه آن را به عنوان یک نماد متحد کننده تداعی می کند. این ستاره فوق‌العاده مرئی به نماد یک باشگاه بسیار انحصاری تبدیل می‌شود که موفقیت به  شکل امضا و عضو همیشگی آن در خواهد آمد.

توضیحات تکمیلی
طبع

حجم

نت پایه

نت اولیه

نت میانی

جنسیت

نوع عطر (غلظت)

بهترین فصل استفاده

ماندگاری عطر

پخش بو

کشور مبدا برند

سال معرفی به بازار

گارانتی

گروه بویایی

طراح (سازنده) عطر

نوع برند

نظرات (1)

1 دیدگاه برای عطر مرسدس بنز ساین Mercedes Benz Sign

  1. گالری مارسلا

    مرسدس بنز ساین عطری است با آکوردهای غالب ادویه ای گرم، آروماتیک و شکوفه های سفید . این عطر مناسب استفاده روزانه و شبانه بوده و امتیاز ماندگاری این عطر از نظر کارشناسان مارسلا 3 از 5 و پخش بوی آن 3 از 5 می باشد. گالری مارسلا Mercedes Benz Sign را با فاکتور رسمی و ضمانت اصالت تقدیم می نماید.

دیدگاه خود را بنویسید

خرید عطر مرسدس بنز ساین Mercedes Benz Sign
عطر مرسدس بنز ساین Mercedes Benz Sign

موجود در انبار

تعداد: