عطر پارفوم دی امپایر فوژه بنگال (پغفم دومپیه فوژغ بنگال) مردانه Parfum d’Empire Fougere Bengale

این محصول در حال حاضر موجود نیست

(دیدگاه کاربر 1)

عطر پارفوم د امپایر فوژه بنگال (پغفم دومپیه فوره بنگال) Parfum d’Empire Fougere Bengale

  • عطری نسبتا گرم
  • با نت های غالب یونجه خشک، تنباکو، اسطوخودوس، فلفل

  • مناسب جهت استفاده در فصول پاییز، زمستان و تا حدودی بهار


    عطر مردانه فوژه بنگال از خانه عطر پارفوم دی امپایر، در گروه بویایی عطرهای معطر فوژه و در سال 2007 روانه ی بازار شد.  فوره بنگال، از دسته عطرهای گرم بوده، لذا این عطر مردانه مناسب پاییز، زمستان و تا حدودی بهار می باشد. گالری مارسلا، به عنوان مرجعی معتبر جهت خرید عطر و ادکلن اورجینال، عطر Parfum d’Empire Fougere Bengale را با فاکتور رسمی و ضمانت نامه ی اصالت کالا تقدیم می نماید.

تخفیف دار شد خبرم کن!
دسته: ,
توضیحات

بررسی، مشاهده قیمت و خرید عطر (ادکلن) پارفوم دی امپایر فوژه بنگال (پاغفوم دامپیغ فوگر بنگال) Parfum d’Empire Fougere Bengale اصل

به‌محض اولین اسپری از عطر مردانه پارفوم د امپایر فوژه بنگال روی پوستتان بوی اسطوخودوس، چای، زنجبیل و نعناع را استشمام خواهید کرد که همان روایح ابتدایی عطر هستند و میزان ماندگاری آن ها معمولا چند دقیقه می باشد. پس از مدتی، نت‌های میانی به‌ آرامی جایگزین نت‌های آغازی خواهند شد. این نت‌ها از تنباکو، فلفل و یونجه خشک ساخته شده‌اند که در یک الی دو ساعت نمایان می شوند. پس از مدتی طولانی نت‌های پایانی با روایح خزه‌ی درخت بلوط، پچولی، وانیل و دانه‌ی تونکا به مشام می رسند که پایداری طولانی مدت تری دارند و تا پایان عطر با شما همراه خواهند بود.

بطری این عطر درست مانند دیگر عطرهای Parfum d’Empire محکم و زیبا طراحی شده است. روی شیشه و در یک کادر طلایی‌ رنگ نام Fougere Bengale را مشاهده می‌کنید و مایع درون بطری از روی شیشه‌ی شفاف آن به‌خوبی دیده می‌شود.

پارفوم دی امپایر فوره بنگال با غلظت ادوپرفیوم طراحی شده است و دارای ۱۵ تا ۲۰ درصد عصاره خالص عطر می باشد.

توضیحات تکمیلی
طبع

حجم

نت پایه

نت اولیه

نت میانی

جنسیت

نوع عطر (غلظت)

بهترین فصل استفاده

ماندگاری عطر

پخش بو

رایحه فرعی

کشور مبدا برند

سال معرفی به بازار

گارانتی

گروه بویایی

نوع برند

نظرات (1)

1 دیدگاه برای عطر پارفوم دی امپایر فوژه بنگال (پغفم دومپیه فوژغ بنگال) مردانه Parfum d’Empire Fougere Bengale

  1. گالری مارسلا

    پارفوم دی امپایر فوژه بنگال (پغفم دومپیه فوژغ بنگال) عطری است با آکوردهای غالب گیاهی، ادویه ای فِرش و تنباکویی . این عطر مناسب استفاده روزانه و تا حدودی شبانه بوده و امتیاز ماندگاری این عطر از نظر کارشناسان مارسلا 4 از 5 و پخش بوی آن 4 از 5 می باشد.
    گالری مارسلا عطر Parfum d’Empire Fougere Bengale را با فاکتور رسمی و ضمانت اصالت تقدیم می نماید.

دیدگاه خود را بنویسید