عطر رالف لورن رالف کلاب مردانه Ralph Lauren Ralph’s Club

4,220,000 تومان

(1 بررسی مشتری)

عطر رالف لورن رالف کلاب Ralph Lauren Ralph’s Club

  • عطری معتدل و اغواگر
  • با نت های غالب اسطوخودوس، مریم گلی، وتیور، سدر
  • مناسب جهت استفاده در تمامی فصول سال


    عطر مردانه رالف کلاب از خانه عطر رالف لورن، در گروه بویایی عطرهای چوبی و در سال 2021 روانه ی بازار شد. رالف کلاب، از دسته عطرهای معتدل بوده، لذا این عطر مردانه مناسب تمام فصول سال می باشد. گالری مارسلا، به عنوان مرجعی معتبر جهت خرید عطر اورجینال، Ralph Lauren Ralph’s Club را با فاکتور رسمی و ضمانت نامه ی اصالت کالا تقدیم می نماید.

موجود

تعداد:
تخفیف دار شد خبرم کن!
دسته: ,
توضیحات

بررسی، مشاهده قیمت و خرید عطر (ادکلن) رالف لورن رالف کلاب Ralph Lauren Ralph’s Club اصل

عطر ” رالف لوران رالف کلاب ” یک اثر فوق العاده است. اکسیری جادویی که تلاقی استایل و فرهنگ مردانه را تعریف می کند امروز به پوستتان هدیه خواهد شد. از اصالت و گیرایی این ادو پرفیوم نمیتوانید بگذرید. این عطر همگان را به زانو در میاورد. به همین دلیل پُلی خواهد بود به سمت موفقیت و رویاهایی که مدت هاست، در سر دارید. در این عطر مردانه از عناصری با سر حد کیفیت استفاده شده تا اعجازی تازه رقم بخورد. در رالف کلوب مردانه گرمای چوب و آرامش لوندر در کنار هم حاضر می شوند و تاریخی جدید از مردانگی رقم می خورد. نت های چوبی برای عزت نفس مردانه بسیار واجب است.
قدرت ادکلن Ralph Lauren Ralph’s Club مردانه را در بهترین شب زندگیتان لمس خواهید کرد. قدرتی که می تواند شما را نگین انگشتری پرزرق و برق کند. این عطر برگه ورود شما به برترین محافل میتواند باشد. در ابتدا روایح اسطوخودوس و مریم گلی فضای بینی تان را پر می کنند. ترکیبی آرامش بخش و دوست داشتنی از همین ابتدا شما را در بر میگیرد. قلب این عطر را سدر ویرجینیایی پر می کند. قلبی سبز و پرتپش. کمی بعد فضای اطرافتان را بوی وتیور پر می کند. ماندگاری عطر رالف کلوب مردانه بسیار عالیست و رد بوی عمیقی دارد. ادکلن رالف لورن رالف کلاب مردانه را در تمامی فصول استفاده کنید و لذت ببرید.

توضیحات تکمیلی
طبع

حجم

نت پایه

نت اولیه

نت میانی

جنسیت

نوع عطر (غلظت)

بهترین فصل استفاده

ماندگاری عطر

پخش بو

کشور مبدا برند

سال معرفی به بازار

گارانتی

گروه بویایی

نظرات (1)

1 دیدگاه برای عطر رالف لورن رالف کلاب مردانه Ralph Lauren Ralph’s Club

  1. گالری مارسلا

    رالف لورن رالف کلاب عطری است با آکوردهای غالب معطر، چوبی و اسطوخودوس . این عطر مناسب استفاده روزانه و شبانه بوده و امتیاز ماندگاری این عطر از نظر کارشناسان مارسلا 3 از 5 و پخش بوی آن 3 از 5 می باشد.
    گالری مارسلا عطر Ralph Lauren Ralph’s Club را با فاکتور رسمی و ضمانت اصالت تقدیم می نماید.

دیدگاه خود را بنویسید

قیمت خرید فروش عطر ادکلن رالف لورن رالف کلاب مردانه Ralph Lauren Ralph's Club
عطر رالف لورن رالف کلاب مردانه Ralph Lauren Ralph’s Club

موجود

تعداد: