عطر دیور لا کالکشن کیتوریر پارفومر لدر عود مردانه Dior La Collection Couturier Parfumeur Leather Oud

این محصول در حال حاضر موجود نیست

(2 بررسی مشتری)
  • عطری گرم و دلربا

  • نت های غالب: مشک زباد، چرم، عود، موم

  • بهترین فصل برای استفاده: زمستان، پاییز و تا حدودی بهار و تابستان (فصول سرد سال)

  • بهترین زمان استفاده در طول شبانه روز: شبانه و تا حدودی روزانه

  • بهترین گروه سنی جهت استفاده: مناسب هر دو نسل جوان و مسن

  • بهترین مکان و موقعیت استفاده: قرارها ، ديت ها و ميهمانی های شبانه، استفاده روزمره ، اوقات فراغت و محيط های دوستانه و تا حدودی محيط های رسمی و جلسات کاری

  • ماندگاری: 5 از 5

  • پخش بو (نشر بو): 5 از 5

عطر لا کالکشن کیتوریر پارفومر لیدر عود از خانه عطر دیور، در گروه بویایی عطرهای چرمی توسط Francois Demachy طراحی و در سال 2010 روانه ی بازار شد. ادکلن مردانه لا کالکشن کوتوریر پرفیومر لدر عود، از دسته عطرهای گرم بوده، لذا این عطر مردانه مناسب پاییز و زمستان می باشد. گالری مارسلا، به عنوان مرجعی معتبر جهت خرید عطر اورجینال، عطر Dior La Collection Couturier Parfumeur Leather Oud را با فاکتور رسمی و ضمانت نامه ی اصالت کالا تقدیم می نماید.

موجود شد خبرم کن!
تخفیف دار شد خبرم کن!
دسته: ,
برند:Dior
توضیحات

 خرید عطر(ادکلن) دیور لا کالکشن کوتوریر پرفیومر لدر عود Dior La Collection Couturier Parfumeur Leather Oud اصل

 دیور در سال 2010 از کالکشن اختصاصی جدیدی به‌ نام La Collection Couturier Parfumeur رونمایی کرد که 10 عطر را درون خودش جای می‌دهد و همگی به امضای عطرساز برجسته این برند فرانسوا دماشی رسیده است. عطرهای این کالکشن درواقع زندگی بنیان‌گذار این کمپانی، کریستین دیور را به تصویر می کشد.

 در این کالکشن سه عطر مردانه وجود دارد، به نام‌های او نویر، بویس د آرجنت و امبر نویت. هفت عطر دیگر هم جدید هستند: میثه، وتیور، گرانویل، لیدر عود، نیو لوک 1947، کولون رویال و میلی لا فورت. «وتیور» و «لدر عود» از عطرهای مردانه هستند. عطر «کولون رویال» از عطرهای مشترک برای مردان و زنان است، ‌درحالی که سایر عطرها برای خانم‌ها در نظر گرفته شده‌اند.

 «لیدر عود» به زیبایی هر چه تمام تر نت‌های حیوانی چرم و مشک زباد را با نت عود و دیگر نت‌های چوبی (نعناع هندی، ‌چوب صندل، چوب درخت قان، سدر و خس‌خس) در می آمیزد. از دیگر نت‌های به‌کاررفته در «لیدر عود» می‌توان به هل، ‌میخک، آمیریس، موم، کهربا و لابدانیوم اشاره کرد که به‌خوبی گرمای این عطر جذاب را به مخاطب منتقل می کند.

توضیحات تکمیلی
نظرات (2)

2 دیدگاه برای عطر دیور لا کالکشن کیتوریر پارفومر لدر عود مردانه Dior La Collection Couturier Parfumeur Leather Oud

  1. مشتری

    ماسک میلانو (هامج تو) همینگوی(ماسک میلانو (هومیج تو) همینگوی) عطری است با آکوردهای غالب چوبی، معطر و خاکی . این عطر مناسب استفاده روزانه و شبانه بوده و امتیاز ماندگاری این عطر از نظر کارشناسان مارسلا 4 از 5 و پخش بوی آن 3 از 5 می باشد.
    گالری مارسلا عطر Masque Milano (homage to) Hemingway را با فاکتور رسمی و ضمانت اصالت تقدیم می نماید.

  2. مشتری

    دیور لا کالکشن کیتوریر پارفومر لیدر عود عطری است با آکوردهای غالب انیمالیک، چرمی و مُشکی . این عطر مناسب استفاده شبانه و تا حدودی روزانه بوده و امتیاز ماندگاری این عطر از نظر کارشناسان مارسلا 5 از 5 و پخش بوی آن 5 از 5 می باشد.
    گالری مارسلا عطر Dior La Collection Couturier Parfumeur Leather Oud را با فاکتور رسمی و ضمانت اصالت تقدیم می نماید.

دیدگاه خود را بنویسید