عطر پاکو رابان پیور ایکس اس نایت مردانه Paco Rabanne Pure XS Night

این محصول در حال حاضر موجود نیست

(1 بررسی مشتری)
  • عطری گرم، شیرین و شیک

  • نت های غالب: کارامل، صمغ درختچه مر، کاکائو، وانیل

  • بهترین فصل برای استفاده: زمستان، پاییز، و تا حدودی بهار و تابستان

  • بهترین زمان استفاده در طول شبانه روز: شبانه و تا حدودی روزانه

  • بهترین گروه سنی جهت استفاده: مناسب تمام گروه های سنی

  • بهترین مکان و موقعیت استفادهقرارها ، ديت ها و ميهمانی های شبانه، استفاده روزمره ، اوقات فراغت و محيط های دوستانه و تا حدودی محيط های رسمی و جلسات کاری

  • ماندگاری: 4 از 5

  • پخش بو (نشر بو): 4 از 5

عطر مردانه پیور ایکس اس نایت از خانه عطر و ادکلن پاکو رابان، در گروه بویایی آمبری ادویه ای در سال 2019 توسط Caroline Dumur, Anne Flipo and Bruno Jovanovic طراحی و روانه ی بازار شد. پیور ایکس اس نایت، از دسته عطرهای گرم بوده، لذا این ادکلن مردانه مناسب فصول سرد سال می باشد. گالری مارسلا، به عنوان مرجعی معتبر جهت خرید عطر و ادکلن اورجینال، Paco Rabanne Pure XS Night را با فاکتور رسمی و ضمانت نامه ی اصالت کالا تقدیم می نماید.

موجود شد خبرم کن!
تخفیف دار شد خبرم کن!
دسته: ,
برند:Paco Rabanne
توضیحات

خرید عطر (ادکلن) پاکو رابان پیور ایکس اس نایت مردانه Paco Rabanne Pure XS Night اصل

پیور ایکس اس نایت داستان یک مرد جوان اغواگر را ادامه می‌دهد، و این اتفاق در شب رخ می‌دهد: به هوش باشید! غرایز ما در شب بیدار می‌شوند. افکار ما آتش می‌گیرند. نگاهی به آنچه بدان میل داریم، حسی ممنوعه را در ما بیدار می‌کند و  افکارمان آتش می گیرند حسی وسوسه‌ انگیز و خطرناک. گیج و گمراه کننده. برانگیزاننده. رایحه‌ی خطر. میل بازی با آتش از کنترل خارج می‌شود … به ناشناخته‌ها شیرجه می‌زند. بله تا حد افراط.

«با پیور ایکس اس، میل به بازگشت به عمل جنسی و شهوت‌گرایی دوباره سر باز می کند. بار دیگر پاکو رابان بازی را آغاز کرده و حس تحریک پذیری را بیدار میکند.»

این ترکیب که کارولین دومور عطرساز با پشتیبانی آن فیلیپو و برونو جووانیچ خالق آن است، یک دوگانه ی آتشین‌ معرفی شده است. دوگانگی نُت‌های خنک و داغ شکل اصلی حتی از این هم عمیق‌تر است. این عطر حاوی مقدار زیادی نت زنجبیل، وانیل و صمغ درخت مر است.

این عطر پر شر و شور و پر حاشیه از جمله عطر های گرم با رایحه فرعی شیرین می باشد که در دسته بویایی آمبری ادویه ای قرار داشته و آکوردهای غالب آن را ادویه ای گرم، شیرین و کارامل تشکیل داده اند.

عطری که در نت های ابتدایی اش شما را مهمان رایحه ی تند و فریبنده ی جینسینگ و زنجبیل می کند و در میانه ی مسیر و در بخش نت میانی شمایل خوراکی به خود گرفته و با نت کاکائو، وانیل و دارچین خودنمایی می کند و در پایان هم شیرینی کارامل در ترکیب با صمغ درخت مر با شما همراه خواهد شد.

توضیحات تکمیلی
طبع

حجم

نت پایه

نت اولیه

نت میانی

جنسیت

نوع عطر (غلظت)

بهترین فصل استفاده

ماندگاری عطر

پخش بو

رایحه فرعی

کشور مبدا برند

سال معرفی به بازار

گارانتی

گروه بویایی

طراح (سازنده) عطر

نوع برند

نظرات (1)

1 دیدگاه برای عطر پاکو رابان پیور ایکس اس نایت مردانه Paco Rabanne Pure XS Night

  1. مشتری

    پاکو رابان پیور ایکس اس نایت مردانه عطری است با آکوردهاي غالب ادویه ای گرم، شیرین و کارامل . اين عطر مناسب استفاده روزانه و شبانه بوده و امتياز ماندگاری اين عطر از نظر کارشناسان مارسلا 4 از 5 و پخش بوی آن 4 از 5 می باشد.
    گالری مارسلا Paco Rabanne Pure XS Night را با فاکتور رسمی و ضمانت اصالت تقديم می نمايد.

دیدگاه خود را بنویسید