عطر کرید رویال عود ادو پرفیوم مردانه/زنانه Creed Royal Oud EDP

24,955,000 تومان

(دیدگاه کاربر 2)

عطر کرید رویال عود ادو پرفیوم Creed Royal Oud EDP

  • عطری نسبتا گرم
  • با نت های غالب سدر، فلفل صورتی، چوب صندل سفید، عود
  • مناسب جهت استفاده در فصول پاییز، زمستان و بهار

عطر رویال عود ادو پرفیوم از خانه عطر کرید، در گروه بویایی عطرهای آمبری فوژه توسط Olivier Creed طراحی و در سال 2011 روانه ی بازار شد. ادکلن مردانه و زنانه رویال عود، از دسته عطرهای گرم بوده، لذا این عطر مردانه و زنانه مناسب پاییز و زمستان و بهار می باشد. گالری مارسلا، به عنوان مرجعی معتبر جهت خرید ادکلن اورجینال، Creed Royal Oud EDP را با فاکتور رسمی و ضمانت نامه ی اصالت کالا تقدیم می نماید.

تعداد:
تخفیف دار شد خبرم کن!
شناسه محصول: نامعلوم دسته: , , ,
برند:Creed
توضیحات

بررسی، مشاهده قیمت و خرید عطر (ادکلن) کرید رویال عود ادوپرفیوم Creed Royal Oud اصل

چوب ، چرم ، سنگ مرمر و طلا ، عناصر سازنده ی یک کاخ سلطنتی پارسی است . از نظر Oliver Creed ، ششمین نسل سازنده عطر در فرانسه و طراح این محصول جدید ، Royal Oud یک عطر بسیار مجلل مانند درخت آگرا در هند و هر اونس پالادیوم با ارزش و پرهزینه است .

این عطر زنانه و مردانه ، زندگی با شکوه و جلال در کاخهای سلطنتی پارسی را هدیه می کند .

کرید رویال عود Royal Oud یک عطر بسیار قدرتمند و مخصوص مردان و زنان مدرن و امروزی است و در سال 2011 توسط کمپانی Creed طراحی شد .

يک عطر نسبتا خوب و با كيفيت . رايحه اوليه اين عطر تا حدودی عجيب است . تصور كنيد كه شما يک تكه چوب را برميداريد و ميندازيد توي آب ، بعد از چند ساعت آن را درمي آورید ، روي چوب كمي ادويه كاري و كمي فلفل سياه بريزید و كمي هم پودر عود روی آن بپاشيد . حالا چوب را بو كنيد . چنین بويي ميدهد . بوي نمناك چوب ، ادويه و فلفل و كمي هم عود . بعد از گذشت حدود 15 دقيقه بوي عود قوي تر ميشود . به همراه رايحه هاي ديگری كه هنوز هم وجود دارند ، رايحه عود در اين عطر به هيچ وجه تلخ و تند و قوي و دارو مانند نيست . رايحه اود خيلي ملايم و سبك است . نت های تشکیل دهنده این عطر عبارتند از لیمو ، توت قرمز ، ترنج ، سرو ، ریشه گیاهان ، عود هندی ، چوب صندل سفید و مشک .

سایت مارسلا این عطر را به طرفداران رایحه های عودی پیشنهاد ی کند .

توضیحات تکمیلی
طبع

حجم

نت پایه

نت اولیه

نت میانی

جنسیت

نوع عطر (غلظت)

بهترین فصل استفاده

ماندگاری عطر

پخش بو

رایحه فرعی

کشور مبدا برند

سال معرفی به بازار

گارانتی

گروه بویایی

طراح (سازنده) عطر

نوع برند

نظرات (2)

2 دیدگاه برای عطر کرید رویال عود ادو پرفیوم مردانه/زنانه Creed Royal Oud EDP

  1. گالری مارسلا

    کرید رویال عود عطری است با آکوردهای غالب چوبی، مُشکی و پودری.
    این عطر مناسب استفاده روزانه و شبانه بوده و امتیاز ماندگاری این عطر از نظر کارشناسان مارسلا 4 از 5 و پخش بوی آن 3 از 5 می باشد.
    گالری مارسلا Creed Royal Oud را با فاکتور رسمی و ضمانت اصالت تقدیم می نماید.

  2. رضا ناظم

    وقتی اسم عود تو رایحه های یک عطر ذکر میشه ما انتظار یک عطر تند و تلخ و تاریک داریم ولی این عطر اصلا اینجوری نیست.خیلی ملایم و چوبی هست این عطر یک جورایی بوی خاکی رو میده که تازه بارون خورده.یک بوی خاکی چوبی ملایم داره.کارخوبیه ولی نمیدونم انقدر میرزه یا نه….

دیدگاه خود را بنویسید