عطر مجدا بکالی تولایتولاه (ماجدا بکالی تولیتلاه) زنانه/مردانه MAJDA BEKKALI Tulaytulah

5,635,000 تومان

توضیحات

خرید عطر (ادکلن) مجدا بکالی تولایتولاه (ماجدا بکالی تولیتلاه) MAJDA BEKKALI Tulaytulah اصل

خرید عطر (ادکلن) مجدا بکالی تولایتولاه (ماجدا بکالی تولیتلاه) MAJDA BEKKALI Tulaytulah اصل

تولایتولاه” پیام صلح خانم “مجدا بکالی” به دنیاست! عطری از لاین “اندلوس” برند “مجدا بکالی” که نام آن برگرفته از شهر “تولِدو” در کشور اسپانیاست. شهر صخره های سربرافراشته که در امتداد رودخانه “تاگوس” واقع شده و تقابل فرهنگ های مختلف است. شهرت این شهر بدلیل زندگی مسالمت آمیز مذاهب مختلف درکنار یکدیگر است. وقتی این شهر جزئی از “آندلس” بود، مسلمانان، مسیحیان و یهودیان بایکدیگر در صلح و آرامش زندگی می کردند. گفتنی که “تولایتولاه” نیز نام شهر “تولِدو” در زبان عربی و ع.ب.ر.ی است.
عطری برخواسته از مهر شکوفه های گیلاس و صلابت سرو که با رنگ سبز-آبی اش از رسالتی که عهده دار آن است بر می آید. رد عمیق احساسات “مجدا بکالی” فضای عطر را پر کرده و در نت دوم، بازیگر اصلی رایحه، بادام تلخ وارد می شود. بادامی پالوده و ریفایند شده که به زیبایی با آکورد پودری ترکیب می شود. تعادلی زیبا و حساب شده بین بادام و آکورد پودری برقرار می شود تا لطافت حاصل از آن نمادی برای گفتگوی مذاهب و اعتدل بین آن ها باشد. در نت نهایی نیز آکورد چرمی مشک اندود، وانیل و تونکا را ملاقات می کنیم. در میان تمامی روایح، بادام تلخ بیشترین حجم رایحه را به خود اختصاص می دهد تا بتواند تلخی را در آرامش تعریف کند…

توضیحات تکمیلی
طبع

نت پایه

نت اولیه

نت میانی

جنسیت

نوع عطر (غلظت)

بهترین فصل استفاده

ماندگاری عطر

پخش بو

کشور مبدا برند

سال معرفی به بازار

گارانتی

گروه بویایی

طراح (سازنده) عطر

نوع برند

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عطر مجدا بکالی تولایتولاه (ماجدا بکالی تولیتلاه) زنانه/مردانه MAJDA BEKKALI Tulaytulah”