عطر جووی پاریس سایکدلیک (جووی سایکودلیک) مردانه/زنانه Jovoy Paris Psychedelique

این محصول در حال حاضر موجود نیست

عطر مردانه و زنانه سایکدلیک از خانه عطر و ادکلن جووی پاریس، در گروه بویایی عطرهای شرقی چوبی و در سال 2011 روانه ی بازار شد. سایکدلیک، از دسته عطرهای گرم بوده، لذا این عطر زنانه /مردانه مناسب فصول سرد سال می باشد. 


  • عطری گرم با رایحه ای لوکس، جذاب و دلنشین

  • نت های غالب: نعنا هندی، کهربا، وانیل، گل لابدانیوم، مشک

  • بهترین فصل برای استفاده: پاییز، زمستان، بهار و تا حدودی تابستان

  • بهترین زمان استفاده در طول شبانه روز: شبانه و تا حدودی روزانه

  • بهترین گروه سنی جهت استفاده: مناسب هر دو نسل جوان و مسن

  • بهترین مکان و موقعیت استفاده: دورهمی های عصرگاهی تا شامگاه، قرارها و مهمانی های شبانه، تفریح و اوقات فراغت، برنامه های روزمره و تا حدودی قرار های رسمی و کاری

  • ماندگاری: 4 از 5

  • پخش بو (نشر بو): 4 از 5

گالری مارسلا، به عنوان مرجعی معتبر جهت خرید عطر و ادکلن اورجینال، عطر Jovoy Paris Psychedelique را با فاکتور رسمی و ضمانت نامه ی اصالت کالا تقدیم می نماید.

موجود شد خبرم کن!
تخفیف دار شد خبرم کن!
دسته: , , ,
برند:Jovoy Paris
توضیحات

خرید عطر (ادکلن) جووی سایکدلیک (جووی سایکودلیک) Jovoy Paris Psychedelique اصل

در طراحی “جووی سایکدلیک” اینگونه به نظر می رسد که آقای “Jacques Flori” در بکار گیری مواد اولیه باکیفیت محدودیتی نداشته و سخاوتمندانه و باشکوه دست به آفرینش این محصول زده اند. “سایکدلیک” نمایشی بدیع و غنی از هم نشینی کهربا و پچولی(نعناع هندی) است. کهربایی که گرم، شیرین و اندکی بالزامیکی بوده و تحت سلطه پچولی خاکی و سرکش است. “جووی” با بهره گیری از مشک سعی کرده بُعد انیمالیک از “سایکدلیک” را پرزنت کند و موازی با آن آکورد وانیلی را پیش ببرد.

اما پچولی همچنان به یکه تازی خود ادامه می دهد و بر فرمانروایی خود بر کهربا و دیگر نت ها اصرار می ورزد. بسته به جغرافیای مختلف این عطر ممکن است متفاوت باشد؛ در شرایطی می تواند تلخ یا شیرین باشد و در شرایطی اندکی گلی اما هرچه که باشد از نقش پچولی نمی توان چشم پوشی کرد تا جاییکه می توان از آن به عنوان یک اثر شاخص در بهره گیری نعناع هندی یاد کرد. 

توضیحات تکمیلی
طبع

حجم

نت پایه

نت اولیه

نت میانی

جنسیت

نوع عطر (غلظت)

بهترین فصل استفاده

ماندگاری عطر

پخش بو

رایحه فرعی

کشور مبدا برند

سال معرفی به بازار

گارانتی

گروه بویایی

طراح (سازنده) عطر

نوع برند

نظرات (0)

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “عطر جووی پاریس سایکدلیک (جووی سایکودلیک) مردانه/زنانه Jovoy Paris Psychedelique”