عطر پارفومز د مارلی سدلی مردانه/زنانه Parfums de Marly Sedley

11,454,000 تومان

(دیدگاه کاربر 1)

موجود

توضیحات

بررسی، مشاهده قیمت و خرید عطر (ادکلن) پارفومز د مارلی سیدلی (پرفیوم دی مارلی سدلی) Parfums de Marly Sedley اصل

بررسی، مشاهده قیمت و خرید عطر (ادکلن) پارفومز د مارلی سدلی  Parfums de Marly Sedley اصل

عطر پارفومز د مارلی سدلی ” عطری تازه با ملاحتی آرام است با مشخصه‌های چوبی-مرکباتی معطر، بیش از آن که فریادی شدید باشد، نجوایی طولانی است. قدرت رایحه عطر سدلی، برداشت جدیدی از طراوت است که قوانین قدیمی این بخش بویایی را با فرمول دوتایی بین سرد و گرم متزلزل می کند.

مولکول HIVERNAL® NEO ( ایجاد شده در فرمنیخ )، احساسی به زلالی آب را در خاطرتان تجدید می کند و دی ان ای شامه ی شما را حبس می کند. مولکولی که طراوت رایحه را به مدتی طولانی با رایحه آلدهیدی-سبز خود، حفظ می کند. تعادلی مابین تضادی حقیقی کهمولکولهای مواد با شکوه و پیشرو با هم برخورد می کنند. رایحه مرکباتی و مولکول های فرمنیخ، در معطر شدن رایحه با ماندگاری خیلی خوب، هماهنگ هستند و استادان بزرگ طراحی: حمید مرآتی کاشانی و اولیویر کرسپ، به خوبی، سبکی رایحه درخشان مرکبات و نت آب را در ترکیب با چوب، ماندگار کرده اند. قلب مخملی، شیرین و سبز با رایحه مرکباتی ترکیب می شوند و تندی برگ نعناع هندی را می کاهند. پایه عطر برای اثرگذاری مرکبات در ترکیب با اغواگری کهربا و چوب صندل و کشمیران، ایجاد شده است.

نظرات (1)

1 دیدگاه برای عطر پارفومز د مارلی سدلی مردانه/زنانه Parfums de Marly Sedley

  1. گالری مارسلا

    پارفومز د مارلی سدلی عطری است با آکوردهای غالب معطر و مرکباتی . این عطر مناسب استفاده روزانه و تا حدودی شبانه بوده و امتیاز ماندگاری این عطر از نظر کارشناسان مارسلا 4 از 5 و پخش بوی آن 3 از 5 می باشد.
    گالری مارسلا Parfums de Marly Sedley را با فاکتور رسمی و ضمانت اصالت تقدیم می نماید.

دیدگاه خود را بنویسید

قیمت خرید فروش عطر ادکلن پارفومز د مارلی سدلی مردانه/زنانه Parfums de Marly Sedley
عطر پارفومز د مارلی سدلی مردانه/زنانه Parfums de Marly Sedley

موجود