عطر زرجوف ایکس جی 1861 ناکسوس زنانه/مردانه Xerjoff XJ 1861 Naxos

11,914,000 تومان

(دیدگاه کاربر 1)

موجود

تخفیف دار شد خبرم کن!
دسته: , , ,
برند:Xerjoff
توضیحات

بررسی، مشاهده قیمت و خرید عطر (ادکلن) زرژف ناکسوس (زرجوف ناکسوس) اصل

عطر زرجوف ناکسوس XJ 1861 Naxos by Xerjoff است یونیسکس معطر و اسپایسی که در سال 2015 به بازار عرضه شد. نت های ابتدایی اسطوخودوس، ترنج و لیمو هستند. نت های میانی عسل، دارچین، ترمه و یاس سامباک هستند. رایحه پایه برگ تنباکو، وانیل و دانه تونکا است.

در نمایشگاه عطر Esxence 2015 در میلان، زرجوف برای اولین بار مجموعه ای از سه عطر خود را که به یکصد و پنجاهمین سالگرد اتحاد ایتالیا اختصاص داده شده است ارائه کرد و الهام گرفته از ثروت، زیبایی و میراثی است که این کشور دارد. مجموعه XJ 1861 شامل سه عطر XJ 1861 Renaissance، XJ 1861 Zefiro و XJ 1861 Naxos است که هر کدام بخشی از ایتالیا زیبا را ارائه می دهند: رنسانس این دوره را در ایتالیا، ناکسوس سیسیل را نمایش میدهد، در حالی که زفیرو روم ابدی را ….!

XJ 1861 ناکسوس از سیسیل و زیبایی آن الهام گرفته شده و شخصیت مدیترانه ای آن را با ترکیب بندی برجسته می کند. مرکبات در نت های بالایی با ادویه های گرانبها تضاد دارند که نشان دهنده ثروت یک کشور متحد، فتوحات و تسلط آن است. ترکیب زرجوف ناکسوس با نت‌های مرکبات کلاسیک و میوه‌ای از ترنج و لیمو که با سایه‌های ملایم و آرام‌بخش اسطوخودوس احاطه شده است، آغاز می‌شود. قلب یاس سامباک را با دارچین، ترمه و عسل ترکیب می کند که ردپای عاشقانه آن با آکوردهای مردانه تنباکو و تونکا از پایه غنی شده است. وانیل با لمس گل ها، میوه ها و برگ های تنباکو حجابی نرم و حسی ایجاد می کند.

توضیحات تکمیلی
طبع

حجم

نت پایه

نت اولیه

نت میانی

جنسیت

نوع عطر (غلظت)

بهترین فصل استفاده

ماندگاری عطر

پخش بو

رایحه فرعی

کشور مبدا برند

سال معرفی به بازار

گارانتی

گروه بویایی

نوع برند

نظرات (1)

1 دیدگاه برای عطر زرجوف ایکس جی 1861 ناکسوس زنانه/مردانه Xerjoff XJ 1861 Naxos

  1. گالری مارسلا

    زرجوف ایکس جی 1861 ناکسوس عطری است با آکوردهای غالب شیرین، وانیلی و عسلی . این عطر مناسب استفاده روزانه و شبانه بوده و امتیاز ماندگاری این عطر از نظر کارشناسان مارسلا 5 از 5 و پخش بوی آن 4 از 5 می باشد.
    گالری مارسلا عطر Xerjoff XJ 1861 Naxos را با فاکتور رسمی و ضمانت اصالت تقدیم می نماید.

دیدگاه خود را بنویسید

قیمت و خرید فروش عطر (ادکلن) زرجوف ایکس جی 1861 ناکسوس زنانه/مردانه Xerjoff XJ 1861 Naxos
عطر زرجوف ایکس جی 1861 ناکسوس زنانه/مردانه Xerjoff XJ 1861 Naxos

موجود