عطر پارفوم دی امپایر تاباک تبو (پغفم دومپیه تابا تابو) زنانه/مردانه Parfum d’Empire Tabac Tabou

این محصول در حال حاضر موجود نیست

(1 بررسی مشتری)

عطر پارفوم دی امپایر تاباک تابو (پغفم دومپیه تابا تبو) Parfum d’Empire Tabac Tabou

  • عطری معتدل و شیرین
  • با نت های غالب نرگس، تنباکو، عسل، گل جاوید
  • مناسب جهت استفاده در تمامی فصول سال

    عطر تاباک تبو از خانه عطر پارفوم دی امپایر، در گروه بویایی عطرهای آمبری فوژه توسط Marc-Antoine Corticchiato طراحی و در سال 2015 روانه ی بازار شد. ادکلن مردانه و زنانه تابا تابو، از دسته عطرهای معتدل بوده، لذا این عطر مشترک مناسب تمام فصول سال می باشد. گالری مارسلا، به عنوان مرجعی معتبر جهت خرید عطر اورجینال، عطر Parfum d’Empire Tabac Tabou را با فاکتور رسمی و ضمانت نامه ی اصالت کالا تقدیم می نماید.

توضیحات

بررسی، مشاهده قیمت و خرید عطر (ادکلن) پارفوم دی امپایر تاباک تبو (پاغفوم دامپیغ تبَ تابو) Parfum d’Empire Tabac Tabou اصل

تب تبو عطری است شیرین، تنباکویی، گیاهی و بسیار هنرمندانه که تصویری زیبا از ترکیب رایحه خشک، گیاهی و علفی تنباکو را با رایحه انیمالیک (حیوانی) و حس لطیفی از گلها بوجود آورده است. شروع عطر یک شروع قدرتمند و بینظیر از ترکیب رایحه نیمه شیرین، گرم، کاملا علفی و خشک تنباکو است که یک حس میوه ای مانند ضعیف و یک رایحه گُلی، کمی سبز و در عین حال خاک گرفته و غبارآلود در کنارش قرار دارند و همه اینها با رایحه ای مُشکی، انیمالیک و کمی دودی احاطه شده اند.

با گذشت زمان همزمان که رایحه میوه ای محو میشود، رایحه ی گل نرگس که حس سفید و در عین حال بسیار غبار گرفته ای دارد پر رنگ تر شده و عطر جدا از تم حیوانی و گرمی که دارد، یه حالت چرب و روغنی هم پیدا میکند. رایحه تنباکویی و مُشکی هم کمی پر رنگ تر شده و حسی نسبتا تمیز و کمی صابونی را بوجود می آورد. کم کم وقتی به قسمت پایه و فاز آخر تغییرات عطر روی پوست میرسیم حس دودی، انیمالیک و پودری گلها ملایمتر شده و عطر کمی شیرینتر می شود ولی این شیرینی چه در شروع و چه در قسمت پایه در سطح متوسطی باقی می ماند.

تاباک تابو ساختاری خشن و متمایل به مردانه دارد. پخش بوی عطر در سطح متوسط رو به بالایی قرار میگیرد و ماندگار بالای 10 ساعتش کاملا راضی کننده است.

توضیحات تکمیلی
طبع

حجم

نت پایه

جنسیت

نوع عطر (غلظت)

بهترین فصل استفاده

ماندگاری عطر

پخش بو

رایحه فرعی

کشور مبدا برند

سال معرفی به بازار

گارانتی

گروه بویایی

طراح (سازنده) عطر

نوع برند

نظرات (1)

1 دیدگاه برای عطر پارفوم دی امپایر تاباک تبو (پغفم دومپیه تابا تابو) زنانه/مردانه Parfum d’Empire Tabac Tabou

  1. مشتری

    پارفوم دی امپایر تاباک تبو (پغفم دومپیه تابا تابو) عطری است با آکوردهای غالب شیرین، تنباکویی و گیاهی . این عطر مناسب استفاده روزانه و شبانه بوده و امتیاز ماندگاری این عطر از نظر کارشناسان مارسلا 4 از 5 و پخش بوی آن 3 از 5 می باشد.
    گالری مارسلا عطر Parfum d’Empire Tabac Tabou را با فاکتور رسمی و ضمانت اصالت تقدیم می نماید.

دیدگاه خود را بنویسید