عطر پارفوم دی امپایر وازامبا (پغفم دومپیه وزامبا) مردانه/زنانه Parfum d’Empire Wazamba

این محصول در حال حاضر موجود نیست

(دیدگاه کاربر 1)

عطر پارفوم د امپایر وازامبا (پغفم دومپیه وزامبا) Parfum d’Empire Wazamba

  • عطری گرم
  • با نت های غالب روایح دودی، درخت سرو، صمغ گیاهی، صمغ کندر
  • مناسب جهت استفاده در فصول پاییز، زمستان و تا حدودی بهار

  • عطر وازامبا از خانه عطر پارفوم دی امپایر، در گروه بویایی عطرهای آمبری و در سال 2009 روانه ی بازار شد. ادکلن مردانه و زنانه وزامبا، از دسته عطرهای گرم بوده، لذا این عطر مشترک مناسب پاییز، زمستان و تا حدودی بهار می باشد. گالری مارسلا، به عنوان مرجعی معتبر جهت خرید عطر اورجینال، عطر Parfum d’Empire Wazamba را با فاکتور رسمی و ضمانت نامه ی اصالت کالا تقدیم می نماید.

توضیحات

بررسی، مشاهده قیمت و خرید عطر (ادکلن) پارفوم دی امپایر وازامبا (پاغفوم دامپیغ وزامبا) Parfum d’Empire Wazamba اصل

Wazamba عطری است که در سال 2009 و با الهام از یک ساز غربی آفریقایی که در مراسم مهم استفاده می شد ارائه شد. این عطر با اسانس های بخور سومالی، صمغ مر، چوب صندل هندی، سرو از مراکش، رزین درخت صنوبر و پوست سیب مشخص می شود. رایحه ی گرم و تلخ عطر وازامبا چنان مسحور کننده است که در میان بانوان و آقایان به طور مشترک استفاده می شود. اکثر مشتریان ترجیح می دهند عطر wazamba  را در ایام سرد سال و به خصوص ساعات شب استفاده نمایند.

به‌محض اولین اسپری از پارفوم د امپایر وزامبا روی پوست و محل نبضتان بوی بخور خوشبو، چوب درخت سرو، سیب قرمز و آلدهید را استشمام خواهید کرد. این نت‌های شیرین و تند، شادی و هیجان را به شما منتقل می‌کنند. پس از مدتی، نت‌های میانی به‌ آرامی جایگزین نت‌های اولیه خواهند شد. این نت‌ها از صمغ کندر، آلوی سیاه، لابدانیوم و صمغ درختچه مر ساخته شده‌اند. استشمام بوی این ترکیب، اعتماد به‌ نفس خوبی را در شما ایجاد می‌کند. پس از مدتی طولانی نت‌های پایانی با روایح  بخور خوشبو، اپوپوناکس، چوب صندل، گیاه سرخس و صمغ گیاهی به مشام می رسند. استشمام بوی این نت‌های شیرین و گرم، تمرکز و تعادل روحی و جسمی را به شما هدیه می‌کند.

بطری این عطر درست مانند دیگر عطرهای Parfum D’Empire محکم و زیبا طراحی شده است. روی شیشه و در یک کادر زیبا نام Wazamba را مشاهده می‌کنید و مایع طلایی‌ رنگ درون بطری از روی شیشه‌ی شفاف آن به‌خوبی دیده می‌شود.

توضیحات تکمیلی
نظرات (1)

1 دیدگاه برای عطر پارفوم دی امپایر وازامبا (پغفم دومپیه وزامبا) مردانه/زنانه Parfum d’Empire Wazamba

  1. گالری مارسلا

    پارفوم دی امپایر وازامبا (پغفم دومپیه وزامبا) عطری است با آکوردهای غالب آمبری، چوبی و بالزامیکی . این عطر مناسب استفاده روزانه و شبانه بوده و امتیاز ماندگاری این عطر از نظر کارشناسان مارسلا 4 از 5 و پخش بوی آن 3 از 5 می باشد.
    گالری مارسلا عطر Parfum d’Empire Wazamba را با فاکتور رسمی و ضمانت اصالت تقدیم می نماید.

دیدگاه خود را بنویسید