عطر پارفوم دی امپایر آزیاده (پغفم دومپیه ازیاد) مردانه/زنانه Parfum d’Empire Aziyade

این محصول در حال حاضر موجود نیست

(1 بررسی مشتری)

عطر پارفوم د امپایر ازیاد (پغفم دومپیه ازیاده) Parfum d’Empire Aziyade

  • عطری گرم و شیرین
  • با نت های غالب زیره، آلو، دارچین، خرما
  • مناسب جهت استفاده در فصول پاییز، زمستان و تا حدودی بهار

  • عطر مردانه و زنانه ازیاده از خانه عطر پارفوم دی امپایر، در گروه بویایی عطرهای آمبری ادویه ای توسط Marc-Antoine Corticchiato طراحی و در سال 2008 روانه ی بازار شد. ازیاد، از دسته عطرهای گرم بوده، لذا این عطر مشترک مناسب پاییز، زمستان و تا حدودی بهار می باشد. گالری مارسلا، به عنوان مرجعی معتبر جهت خرید عطر اورجینال، عطر Parfum d’Empire Aziyade را با فاکتور رسمی و ضمانت نامه ی اصالت کالا تقدیم می نماید.

توضیحات

بررسی، مشاهده قیمت و خرید عطر (ادکلن) پارفوم دی امپایر آزیاده (پاغفوم دامپیغ ازیاد) Parfum d’Empire Aziyade اصل

عطر آزیاد تعبیری برای عشق، شور، اشتیاق و مستی است که در میان مردان و زنان بسیاری محبوب شده است. این عطر با رایحه ای گرم برای شب های سرد پاییز و زمستان پیشنهاد می‌شود. پرفوم دی امپایر ازیاد محصول کشور فرانسه و طراح مشهور آنتوان مارک است که در سال 2008 به بازار عرضه شد. عطر Parfum d’Empire Aziyade با ترکیبی از ادویه جاتی مثل زیره سیاه و دارچین به همراه هل و زنجبیل رایحه ای گرم و شیرین ایجاد کرده است که آن را برای استفاده در فصل سرد مناسب کرده است.  قدرت جذب کنندگی عطر  Aziyade را افرادی که تنها یک بار استفاده کرده اند درک می کنند. اگر به دنبال هدیه ای ویژه برای همسر و یا معشوق خود هستید عطر Parfum d’Empire Aziyade بهترین گزینه است.
به‌محض اولین اسپری از پارفوم د امپایر ازیاده روی پوست و محل نبضتان بوی پرتقال، بادام، انار، آلوی سیاه و خرما را استشمام خواهید کرد. این نت‌های شیرین و طبیعی، شادی و انرژی مثبت زیادی را به شما منتقل می‌کنند. پس از مدتی، نت‌های میانی به‌آرامی جایگزین نت‌های آغازی خواهند شد. این نت‌ها از زیره سیاه، زنجبیل، دارچین و هل ساخته شده‌اند. استشمام بوی این ترکیب تند و گرم، انرژی، هیجان و تمرکز فراوانی را در شما ایجاد می‌کند. پس از مدتی طولانی نت‌های پایانی از راه رسیده و جای نت‌های میانی را می‌گیرند. مشک، گیاه پچولی، مشک، روایح دودی، وانیل، گل لادن (لابدانیوم) و تنباکو عناصر تشکیل‌دهنده‌ی نت‌های پایانی هستند.

بطری Aziyade مانند دیگر عطرهای Parfum D’Empire محکم و خوش‌دست طراحی شده است. روی شیشه و در یک کادر مشکی‌ رنگ نام Aziyade را مشاهده و مایع درون بطری از روی شیشه‌ی شفاف آن به‌خوبی دیده می‌شود.

توضیحات تکمیلی
طبع

حجم

نت پایه

نت اولیه

نت میانی

جنسیت

نوع عطر (غلظت)

بهترین فصل استفاده

ماندگاری عطر

پخش بو

رایحه فرعی

کشور مبدا برند

سال معرفی به بازار

گارانتی

گروه بویایی

طراح (سازنده) عطر

نوع برند

نظرات (1)

1 دیدگاه برای عطر پارفوم دی امپایر آزیاده (پغفم دومپیه ازیاد) مردانه/زنانه Parfum d’Empire Aziyade

  1. گالری مارسلا

    پارفوم دی امپایر آزیاده (پغفم دومپیه ازیاد) عطری است با آکوردهای غالب ادویه ای گرم، شیرین و میوه ای . این عطر مناسب استفاده روزانه و شبانه بوده و امتیاز ماندگاری این عطر از نظر کارشناسان مارسلا 4 از 5 و پخش بوی آن 3 از 5 می باشد.
    گالری مارسلا عطر Parfum d’Empire Aziyade را با فاکتور رسمی و ضمانت اصالت تقدیم می نماید.

دیدگاه خود را بنویسید