عطر آمواج باندلس مردانه/زنانه Amouage Boundless

14,305,000 تومان

(1 بررسی مشتری)

عطر آمواج باندلس Amouage Boundless

  • عطری گرم و دل چسب
  • با نت های غالب  تنباکو، وانیل، صمغ درختچه مر، هل
  • مناسب جهت استفاده در فصول پاییز، زمستان و تا حدودی بهار

عطر باندلس از خانه عطر آمواج، در گروه بویایی عطرهای چوبی ادویه ای توسط Karine Vinchon Spehner طراحی و در سال 2021 روانه ی بازار شد. ادکلن مردانه و زنانه باندلس، از دسته عطرهای گرم بوده، لذا این عطر مشترک مناسب پاییز، زمستان و تا حدودی بهار می باشد. گالری مارسلا، به عنوان مرجعی معتبر جهت خرید عطر اورجینال، عطر Amouage Boundless را با فاکتور رسمی و ضمانت نامه ی اصالت کالا تقدیم می نماید.

موجود

تعداد:
تخفیف دار شد خبرم کن!
دسته: , , ,
برند:Amouage
توضیحات

بررسی، مشاهده قیمت و خرید عطر (ادکلن) امواج باندلس Amouage Boundless اصل

 فوران شادی، یک سرخوشی زودگذر، ترجمه‌کننده تنش عمودی است که به کسانی که می‌خواهند بی‌کرانیت جهان را در دستان خود محصور کنند، قدرت می‌دهد. این سرشت پرانرژی و سرزنده بازتاب نور خورشید است که از شبنم بر روی برگ درختان، می‌تابد. همانند سوسو زدن پرتوها از میان تاج‌پوش‌های گلها و درختان، قبل از ناپدید شدن آنها در فضایی مه‌آلود. ” آمواژ باندلس ” در سال 2021 معرفی شد.
کارین وینچون اسپنر: وقتی باندلس را خلق کردم، می‌خواستم با ایده یک «چوب طلایی»، دروازه‌ای به جنگلی متراکم بازی کنم که در آن می‌توان جوهرهای چوب را از همه نوع آن درک کرد. من از جنبه خام ریشه وتیور، اثر دودی چوب گایاک و رنگ های خاکی نعناع هندی که توسط خزه بلوط پشتیبانی می شود، استفاده کردم. من انعکاس پرتوهای خورشید را که از میان شاخه‌ها نفوذ می‌کنند با مواد طبیعی که نور و رنگ طلایی را برمی‌انگیزد، مانند وانیل، هل، زنجبیل یا بلسان‌ها، نشان دادم.

.

نظرات (1)

1 دیدگاه برای عطر آمواج باندلس مردانه/زنانه Amouage Boundless

  1. مشتری

    آمواج باندلس عطری است با آکوردهای غالب ادویه ای گرم، آمبری و چوبی . این عطر مناسب استفاده روزانه و شبانه بوده و امتیاز ماندگاری این عطر از نظر کارشناسان مارسلا 4 از 5 و پخش بوی آن 3 از 5 می باشد.
    گالری مارسلا عطر Amouage Boundless را با فاکتور رسمی و ضمانت اصالت تقدیم می نماید.

دیدگاه خود را بنویسید

قیمت خرید فروش عطر ادکلن آمواج باندلس مردانه/زنانه Amouage Boundless
عطر آمواج باندلس مردانه/زنانه Amouage Boundless

موجود

تعداد: