عطر کارنر بارسلونا سالادو زنانه/مردانه Carner Barcelona Salado

این محصول در حال حاضر موجود نیست

(1 بررسی مشتری)
  • عطری خنک

  • نت های غالب: خیار، نمک، برگ درخت نارنج، شکوفه پرتقال

  • بهترین فصل برای استفاده: تابستان و بهار

  • بهترین زمان استفاده در طول شبانه روز: روزانه 

  • بهترین گروه سنی جهت استفاده: مناسب تمام گروه های سنی

  • بهترین مکان و موقعیت استفاده: استفاده روزمره ، اوقات فراغت و محيط هاي دوستانه، محيط هاي رسمي و جلسات کاري و تا حدودی  محيط هاي ورزشي 

  • ماندگاری: 3 از 5

  • پخش بو (نشر بو): 3 از 5

عطر زنانه و مردانه سالادو از خانه عطر و ادکلن کارنر بارسلونا، در گروه بویایی معطر آبی در سال 2019 روانه ی بازار شد. سالادو ، از دسته عطرهای خنک بوده، لذا این عطر مردانه و زنانه مناسب فصول گرم سال می باشد. گالری مارسلا، به عنوان مرجعی معتبر جهت خرید عطر و  ادکلن اورجینال، Carner Barcelona Salado را با فاکتور رسمی و ضمانت نامه ی اصالت کالا تقدیم می نماید.

موجود شد خبرم کن!
تخفیف دار شد خبرم کن!
دسته: , , ,
توضیحات

خرید عطر (ادکلن) کارنر بارسلونا سالادو زنانه/مردانه Carner Barcelona Salado اصل

سالادو عطری‌ست که بوی خاصی دارد؛ بوی پوستی آفتاب‌خورده که همراه با کریستال‌های نمک خشک شده است و آب‌های تابستانی اقیانوس نیز رنگ آبی کهربایی را بر پیکرش نقش کرده‌اند. این عطر دلنشین، تند و باطراوت شبیه به نسیم ملایم مدیترانه‌ای است که از عرشه یک قایق بادبانی پهلو گرفته در دریا عبور می‌کند.

آبدار و باطراوت ــ‌ نت‌های فلفل صورتی، شکوفه پرتقال و خیار با آب‌های شور در این عطر آمیخته شده‌اند و نت‌های نسبتا شیرین چوبی و مشک‌فام نیز پس‌رایحه آن را خلق کرده‌اند. هوای شور و نسیم‌های شیرین در عطر سالادو بازتاب جذابی دارند. سالادو عطری آبزی و فریبنده است که شما را به خلیج‌های پنهان اقیانوس و آب‌های مدیترانه‌ می‌برد.

عطر ادکلن سالادو در سال 2019 و در دسته بویایی معطر آبی وارد بازار شد. نت‌های ابتدایی آن عبارتند از برگ درخت نارنج، ترنج و فلفل صورتی. نت میانی آن خیار و شکوفه پرتقال و در بخش نت های پایه نمک، مشک و نت های چوبی حاضر هستند.

توضیحات تکمیلی
طبع

حجم

نت پایه

نت اولیه

نت میانی

جنسیت

نوع عطر (غلظت)

بهترین فصل استفاده

ماندگاری عطر

پخش بو

کشور مبدا برند

سال معرفی به بازار

گارانتی

گروه بویایی

نوع برند

نظرات (1)

1 دیدگاه برای عطر کارنر بارسلونا سالادو زنانه/مردانه Carner Barcelona Salado

  1. مشتری

دیدگاه خود را بنویسید