عطر میسون فرانسیس کورکجان 724 زنانه/مردانه Maison Francis Kurkdjian 724

22,333,000 تومان

(دیدگاه کاربر 1)
  • عطری خنک و جذاب

  • نت های غالب: آلدهید، مشک سفید، ترنج کالابریایی، یاس مصری

  • بهترین فصل برای استفاده: بهار، تابستان، تا حدود کمی پاییز و زمستان

  • بهترین زمان استفاده در طول شبانه روز: روزانه 

  • بهترین گروه سنی جهت استفاده: مناسب هر دو نسل جوان و مسن

  • بهترین مکان و موقعیت استفاده: استفاده روزمره ، اوقات فراغت و محيط های دوستانه، محيط های رسمی و جلسات کاری، محيط های ورزشی و تا حدودی قرارها ، ديت ها و ميهمانی های شبانه

  • ماندگاری: 3 از 5

  • پخش بو (نشر بو): 3 از 5

عطر زنانه و مردانه 724 از خانه عطر و ادکلن میسون فرانسیس کورکجان، در سال 2022 توسط Francis Kurkdjian طراحی و روانه ی بازار شد. 724، از دسته عطرهای خنک بوده، لذا این عطر مردانه و زنانه مناسب فصول گرم سال می باشد. گالری مارسلا، به عنوان مرجعی معتبر جهت خرید عطر و  ادکلن اورجینال، Maison Francis Kurkdjian 724 را با فاکتور رسمی و ضمانت نامه ی اصالت کالا تقدیم می نماید.

موجود در انبار

تعداد:
توضیحات

خرید عطر (ادکلن) میسون فرانسیس کورکجان 724 زنانه/مردانه Maison Francis Kurkdjian 724 اصل

724 عطری است زنانه و مردانه که در سال 2022 توسط  فرانسیس کورکجیان طراحی و روانه بازار شد. نت های ابتدایی آن آلدهیدها و ترنج کالابریا هستند. نت های میانی عبارتند از یاس مصری، نخود شیرین و نرگس درختی و نت های پایه نیز مشک سفید و چوب صندل هستند.

این عطر جذاب همچون خورشید در روز و ماه در شب بر آسمان پاک شهر مسلط می شود، مناظر شهری و معماری اطراف آن آشکارا در زیبایی گرافیکی این ادو پرفیوم گلی مشک‌دار به چشم می خورد. این عطر را میتوان بسیار درخشان، پر جنب و جوش و اعتیاد آور توصیف کرد که می کوشد تا شما را با احساس و ریتم شهر همراه کند.

در نت های اولیه، حس طراوت، پاکی و  انرژی جریان دارد که از ترنج ایتالیایی و آلدئیدها تشکیل شده است. در قلب این عطر، هاله ای مطبوع نهفته است که توسط دسته گلی با ساختار یاسمین مصری، نخود شیرین و پرتقال ساختگی منتقل می شود. در نت های پایه، در نهایت به لطف چوب صندل و آکورد مشک سفید فضا به سمت حسی محصور کننده و آرامش بخش هدایت می شود.

چوب صندل سفیداین چوب هندی مقدس است. در بسیاری از متون سانسکریت ذکر شده است و هنوز در آسیا در جشن های مذهبی سوزانده می شود. برای عطرسازان، Santalum که در هند، چین و اندونزی در حال رشد است، مرجع است با وجود اینکه اکنون دو گونه دیگر در استرالیا و کالدونیای جدید کشت می شود. کیفیت هندی آن اغلب به عنوان میسور شناخته می شود زیرا این منطقه تاریخی در جنوب شبه جزیره است که بیشترین مقدار را تولید می کند. روغن تقطیر شده از درخت ده متری کمیاب و گران است، زیرا بیش از 50 سال طول می کشد تا درختی به دست آید که بتوان از آن در عطرسازی استفاده کرد. نوسانات کم آن را به یک نت پایه بسیار پایدار تبدیل می کند. رایحه آن چوبی، شیری، کمی تند و در عین حال ملایم و فراگیر است.

آلدهیدها: آلدهیدها ترکیبات مصنوعی هستند که از ابتدای قرن بیستم در عطرسازی مورد استفاده قرار می‌گیرند و ویژگی‌های بویایی بسیار متفاوتی با یکدیگر دارند. آنها می توانند به طور متناوب بوی مرکبات (پرتقال، نارنگی)، بوی صابون یا بوی فلزی را که یادآور اتوی داغ است (بخار لباسشویی و غیره) القا کنند. آلدهیدها اغلب با نت های گل همراه هستند، طراوتی پرجوش و پیچیده و همچنین حجمی غیرقابل انکار را به ارمغان می آورند و همچنین برای مدت طولانی تری باقی می مانند.

ترنج کالابریایی: مرکبات برگامیا که به خاطر نت میوه ای خود در چای ارل گری شناخته شده است، به طور گسترده در عطرسازی استفاده می شود زیرا نت های اولیه ی تازه و درخشان آن نوعی شادی سرزندگی و نشاط را به عطر می بخشد. روغن آن از پوست میوه به دست می آید. جنوب ایتالیا در کشت این مرکبات تخصص دارد که در ترکیب ادکلن و بسیاری از عطرهای زنانه و مردانه استفاده می شود، با جنبه های تازه، گلی و معطر که تا قلب عطر کشیده می شود.

 گل های تازه: این یک دسته گل از گل های هوایی است که به سختی چیده شده و به سختی باز شده، فرانسیس کورکجیان برای انجام این کار،یک سرینگا را که به آن یاس شاعر نیز می گویند، با رایحه ای در نوسان بین شکوفه پرتقال و یاسمن تازه ساخت. سپس اثرات دو گل بی‌خطر دیگر، فریزیای درخشان و زنبق دره را بازتولید کرد و آنها را با هم ترکیب کرد. نت سبز زنبق دره عطر مرکبات را تشدید می کند و حس گلی مطبوع به جا می گذارد.

یاس مصری: یاس مورد استفاده در عطرسازی که با نام لاتین خود به عنوان jasminum grandiflorum شناخته می شود، به طرز شگفت انگیزی قوی و چند وجهی است، از گل های نارنجی، خورشیدی، میوه ای (موز، توت فرنگی، زردآلو)، تا حیوانی و تند.

یاس ساختار پیچیده و شکننده ای دارد به گونه ای باید صبح خیلی زود و پیش از آنکه خورشید عطر آن را خراب کند برداشت شود. رایحه آن فقط با حلال های فرار قابل استخراج است و به دلیل بازده کم اسانس آن بسیار گران است.

مشک: مشک طبیعی که در ابتدا از گوزن‌های مشک تبتی استخراج می‌شد، از سال 1973 در عطرسازی ممنوع شد. به جنبه های چوبی تا حیوانی. مشک ها نت های پایه بسیار ماندگار و نسبتاً غیرفرار هستند. آنها به طور گسترده در مواد شوینده و نرم کننده های پارچه استفاده و معمولاً مشک سفید نامیده می شوند زیرا رایحه کتانی تمیز و نرم و کرکی را تداعی می کنند و احساس لطافت و راحتی مناسب برای انواع عطرها را القا می کنند. امروزه نت مشک با ملایمت بی نظیر خود که مورد استقبال عموم مردم قرار گرفته است، در اکثر عطرهای زنانه و مردانه وجود دارد. 

 فرانسیس کورکجیان: “چیزی در مورد شهرهای بزرگ وجود دارد که شما را فرا می گیرد، شما را جلا می دهد، شما را بالا می برد. من آن انرژی ارتباطی، آن زندگی را که یکپارچه می تپد را به عطری تبدیل کردم.

توضیحات تکمیلی
طبع

حجم

نت پایه

نت اولیه

نت میانی

جنسیت

نوع عطر (غلظت)

بهترین فصل استفاده

ماندگاری عطر

پخش بو

کشور مبدا برند

سال معرفی به بازار

گارانتی

طراح (سازنده) عطر

نوع برند

نظرات (1)

1 دیدگاه برای عطر میسون فرانسیس کورکجان 724 زنانه/مردانه Maison Francis Kurkdjian 724

  1. گالری مارسلا

دیدگاه خود را بنویسید

خرید عطر میسون فرانسیس کورکجان 724 زنانه/مردانه Maison Francis Kurkdjian 724
عطر میسون فرانسیس کورکجان 724 زنانه/مردانه Maison Francis Kurkdjian 724

موجود در انبار

تعداد: