سمپل / دکانت عطر اورتو پاریسی ترونی مردانه/زنانه Orto Parisi Terroni

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

تخفیف دار شد خبرم کن!
شناسه محصول: نامعلوم دسته: , ,
برند:Orto Parisi
توضیحات

بررسی، مشاهده قیمت و خرید دکانت ادکلن مردانه و زنانه اورتو پاریسی ترونی Orto Parisi Terroni اصل

بررسی، مشاهده قیمت و خرید عطر (ادکلن) اورتو پاریسی ترونی Orto Parisi Terroni اصل

عطر اورتو پاریسی ترونی، رایحه ایست بی نظیر و منحصر به فرد با الهام از گدازه ای مذاب که از اعماق زمین به سمت سطح آن قلیان کرده و نهایتاً منجر به ایجاد منطقه ای آتشفشانی در جنوب ایتالیا شده است… نام این عطر نیز، از لقب افراد ساکن در منطقه جنوبی ایتالیا ایده گرفته شده است.

خطی مشی آقای Alessansro Gualtieri” موسس برندهای “اورتو پاريسی” و “ناسوماتو” در اين محصول سرشت آدمی و پيدايش جهان هستی است. “ترونی” با “خاک” آغاز می شود و نقطه پايان آن “آتش” است. خاك سرآغاز هستی و نقطه پيدايش عطر “ترونی” می تواند خط زندگی ناميده شود، خطی ممتد تا رسيدن به جاودانگی…

ترونی از برند اورتو پاریسی، يكی از عطرهايی است كه محور آن آتش است؛ آتشی كه به خوبی حس كنجكاوی را در شامه برانگيخته می كند و مخاطب را متمايل به ورق زدن نت های اين اثر می كند. “ترونی” رايحه ای خاكی، دودی و چوبی دارد كه ميل به زبانه كشيدن آتش دارد. آتشی كه خاك و چوب را طعمه خود قرار داده و فضا را آكنده از بوی سوختن می كند. عطری سخت پوش كه علاوه بر آكوردهای مذكور عود و بخور را دركنار خود می يابد و پچولی را به مهمانی فرا می خواند. “ترونی” همچون شعله های آتش زبانه می كشد و در نت نهايی اتمسفر خود را به رايحه ای همچون “بلك افغانو” پيوند می زند تا با چشم بسته و تنها با استشمام رايحه نيز بتوان امضای “الساندرو” را در ذهن نهادينه كرد. البته عطر ماهيت خود را حفظ می كند و آن اتمسفر امضاگونه در دوز پايين و نگاهی موشكافانه به مشام می رسد.  فضا تاريك و غروب آفتاب نزديك شده، اتمسفر آكنده از دودی غليظ، تاريكی شب را انتظار می كشد. هوا اندكی سرد شده و گرمای شعله های آتش به جان می نشيند آنجا كه شعر، جان كلام است و موسيقی غذای روح. پایان ترونی بسیار جذاب و مسحور کننده می باشد.

توضیحات تکمیلی
طبع

حجم

جنسیت

نوع عطر (غلظت)

بهترین فصل استفاده

ماندگاری عطر

پخش بو

کشور مبدا برند

سال معرفی به بازار

گارانتی

گروه بویایی

طراح (سازنده) عطر

نوع برند

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سمپل / دکانت عطر اورتو پاریسی ترونی مردانه/زنانه Orto Parisi Terroni”